't is niet bepaaldquote:
hihi.... die garnalengrappen zijn echt te grappig...quote:
Is het voor controle?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is niet bepaald, eerder
ik heb net al m'n moed verzamelt en de tandarts gebeld...
da's vrij spectaculair want ik ben nogal schijterig en al 3 jr niet geweest, dus nu ben ik heel trots op mezelf
maar nu moet ik volgende week al komen, terwijl ik dacht dat het nog wel heel lang zou duren *help*
ik denk erover om mijn moedertje mee te nemen om mijn handje vast te houden
jaquote:
Bij controle doen ze NOOOIT iets. Dat kan ik je ook beloven. Het is echt niet eng. Als er iets moet gebeuren dan maken ze daarvoor een aparte afspraak. Het enige wat ze doen tijdens zo een controle is schoonmaken. En dat doet niet pijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaze hebben me beloofd niks te doen, zelfs als ze iets "vinden" ofzo
['t is zeg maar mijn mogelijke tandarts-to-be...
die vorige heeft me zomaar uitgeschreven, maar die vond ik toch supereng (vies ventje ook)...]
nou, mijn vorige tandarts deed dat soms dus wel.... de lulquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Dizer het volgende:
Bij controle doen ze NOOOIT iets. Dat kan ik je ook beloven. Het is echt niet eng. Als er iets moet gebeuren dan maken ze daarvoor een aparte afspraak.
tandsteen weghalen bedoel je?! dat doet dus wél pijn hequote:Het enige wat ze doen tijdens zo een controle is schoonmaken. En dat doet niet pijn
Civil Rights:Rarequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Dizer het volgende:http://www.nationstates.net/dizerland
Een echte dit keer. Waar tieten niet centraal staan![]()
Dat wordt tcoh met de tijd beter?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Civil Rights:Rare
Economy:Developing
Political Freedoms:Very Good
Dat kan beter. Doe dan een andere staatsvorm.
Wat ben je toch ook een gekkiequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, mijn vorige tandarts deed dat soms dus wel.... de lul
[..]
tandsteen weghalen bedoel je?! dat doet dus wél pijn he
oke, ik heb een hele lage pijngrens en ik wil echt voor alles een verdoving, maar daarnaast vind ik 't ook echt eng zeg maar... met dat enge haakje, ben ik altijd bang dat ze per ongeluk je tanden eruit rukken....en omdat ik nu zolang niet geweest ben, kan het haast niet anders dat er het één en ander moet gebeuren [hoewel ik geen klachten heb, maar toch]...
maar goed, hoe bang ook, ik ben stiekem wel trots op mezelf....
[ik liep al 3 maanden met dat telefoonnummer]
en nu ga ik even een uur mijn mond houden, want ik móet vandaag 'n raadsmelding de deur uit hebben
Dat hoop ik voor je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wordt tcoh met de tijd beter?
Ik heb het geprobeerd te luisteren, maar echt geen enkel nummer dat goed isquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Blij toe!
X&Y is het grootste kutalbum van de laatste jaren.
MB & ATBquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:14 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Ik moet ook nog naar de tandarts voor mn andere verstandskies, maar ik weet nog hoe hels het was, dus ik stel het bellen ook elke week weer uit
Ik ben nog steeds gebant hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:54 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT ER WEER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LUL! Dat doe je niet meer
Mag je eigenlijk wel posten? Onder deze username?quote:
Waarom ben je geband?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gebant hoor.
Yvonne denkt dat Fok! haar speeltuin is![]()
Omdat ik Yvonne toevoegte in mijn dagelijks nacht bagger gesprek op msnquote:
Maak daar al 12 min vanquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:16 schreef Dizer het volgende:
Zo, ik sta al 10 minuten in de wacht bij KPN![]()
ik dacht dat dat stalken op HB sloegquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Omdat ik Yvonne toevoegte in mijn dagelijks nacht bagger gesprek op msn![]()
Oke niet slim. Maar dat was duidelijk buiten Fok!![]()
Neequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat stalken op HB sloeg![]()
Dat heeft toch niks met FOK te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wat zei je dan dat ze je geband heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Wat Yvonne doet kan dus ook gewoon niet maarja zij en die naakt loper Danny zijn de baas hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met FOK te maken?
Dat is kutquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef babette21 het volgende:
ik heb m'n neus inmiddels echt niet meer onder controle
Zeg, zaterdag ben je gewoon beterquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is kut
Ik had dat vrijdag in de trein, nergens een zakdoekje ofzo... En maar ophalen en snuiven, zó erg
Dat was vrijdag, het is inmiddels donderdagquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, zaterdag ben je gewoon beterIk heb me niet voor niets volgepropt met medicijnen
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was vrijdag, het is inmiddels donderdag
Ik ben niet ziek![]()
Jij bent zaterdag toch wel soort van beter he? Dat ik niet een uur van te voren hoor dat je niet komtquote:
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het wordenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent zaterdag toch wel soort van beter he? Dat ik niet een uur van te voren hoor dat je niet komt
Gut oO<quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het worden
Nou jaquote:
volgens mij heb ik het stokje van je overgenomen.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Dizer het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het worden
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou jadie smiley is wel clickable, maar hij doet het niet
Aaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het stokje van je overgenomen.....
niet leuk, want zowel werk als prive is het veel te druk voor ziek zijn
Jij hebt hem gelinktquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij mij doet ie het gewoon hoor
quote:
Iddquote:
Wat "ha!"?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |