Neequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat stalken op HB sloeg![]()
Dat heeft toch niks met FOK te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Omdat ik Yvonne toevoegte in mijn dagelijks nacht bagger gesprek op msn![]()
Oke niet slim. Maar dat was duidelijk buiten Fok!![]()
Wat zei je dan dat ze je geband heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Omdat ik Yvonne toevoegte in mijn dagelijks nacht bagger gesprek op msn![]()
Oke niet slim. Maar dat was duidelijk buiten Fok!![]()
Nee dat klopt. Wat Yvonne doet kan dus ook gewoon niet maarja zij en die naakt loper Danny zijn de baas hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met FOK te maken?
Dat is kutquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef babette21 het volgende:
ik heb m'n neus inmiddels echt niet meer onder controle
Zeg, zaterdag ben je gewoon beterquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is kut
Ik had dat vrijdag in de trein, nergens een zakdoekje ofzo... En maar ophalen en snuiven, zó erg
Dat was vrijdag, het is inmiddels donderdagquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, zaterdag ben je gewoon beterIk heb me niet voor niets volgepropt met medicijnen
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was vrijdag, het is inmiddels donderdag
Ik ben niet ziek![]()
Jij bent zaterdag toch wel soort van beter he? Dat ik niet een uur van te voren hoor dat je niet komtquote:
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het wordenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent zaterdag toch wel soort van beter he? Dat ik niet een uur van te voren hoor dat je niet komt
Gut oO<quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het worden
Nou jaquote:
volgens mij heb ik het stokje van je overgenomen.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Dizer het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet.. ben ik beter aan het worden
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou jadie smiley is wel clickable, maar hij doet het niet
Aaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het stokje van je overgenomen.....
niet leuk, want zowel werk als prive is het veel te druk voor ziek zijn
Jij hebt hem gelinktquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij mij doet ie het gewoon hoor
quote:
Iddquote:
Wat "ha!"?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |