Tutholaquote:
'Tuthola'quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tuthola![]()
:R
: R: R:Rr R: ::( :
![]()
![]()
![]()
![]()
Speel nou het spelletje mee om Bupa jaloers te maken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Tuthola'
Nee, ik ga wel met iemand die écht met mij wil
Je mag je wel eens scheren daaronderquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://203.26.51.178/cracker/107596346_1.jpg
En ja.. ik ben opeens een neger
Ik had een aantal topics geleden al bekend dat ik dat nummer best wel tof vind.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Wat ben jij af en toe verassend tof
!
Je bedoelt zeker daarboven?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag je wel eens scheren daaronder![]()
![]()
Doe voor de zekerheid maar overalquote:
Oeeh.. zij isquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had een aantal topics geleden al bekend dat ik dat nummer best wel tof vind.En die lead-zangeres!
Geen van beide, knulquote:
Echt echt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Ah, morgen ga ik dus naar Fun With Dick and Jane.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
# Fun with Dick and Jane (2005) .... Dick Harperquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Bupatih het volgende:
Ah, morgen ga ik dus naar Fun With Dick and Jane.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
# Man on the Moon (1999) (also as Tony Clifton) .... Andy Kaufman/Tony Clifton [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:57 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik vond 'knul' al erg, maar nu noem ik je zaterdag alleen nog maar 'vriend'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Is ie echt zo erg? Erger dan Cable Guy? Dat bestaat toch niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
# Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (2004) .... Count Olaf
Lekkere snol van me.quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond 'knul' al erg, maar nu noem ik je zaterdag alleen nog maar 'vriend'
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond 'knul' al erg, maar nu noem ik je zaterdag alleen nog maar 'vriend'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |