quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
okdeed je dat via de pc dan?
Leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Gister bastte ik van de positieve energie door een ontzettend positief gesprek op het cwi. Terecht, blijkt nu.
Krijg net een foontje dat er een vacature is die men met me wil doornemen omdat het wss wel iets voor me is. Men was gister erg enthousiast over mijn verhaal en deze man heeft dat dusdanig mooi doorgegeven dat men vandaag al!!!!! (hoe lang duurt dat normaal???weken! ) besloot me te benaderen. Morgen daarheen en kijken of het iets is. Maar ik heb er een heel erg goed gevoel over.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd dat is wel zo. zeker ook als je er geen diplomas voor hebt is het haast onmogelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
leuk johmijn vriend heeft veel kennis van computers en het is een grote hobby van hem (sleutelen maar ook andere problemen met inet bijvoorbeeld) hij zou er graag z'n beroep van maken...helaas weet hij niet waar hij moet beginnen. Ik denk dat er te veel mensen zijn die hetzelfde kunnen
we zijn heel eng en raarquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ben wel benieuwd wat voor "types" er hier rondhangen.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we zijn heel eng en raar![]()
Boooooooooquote:
quote:
Nee, de dame in kwestie vroeg of ik morgen om 11 uur kon komen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ben je al langs geweest en was het wat?
kijk je weet iig al prima hoe je met nokje om moet gaanquote:
quote:
Ja.... laat jij mensen in de waan dat het helptquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk je weet iig al prima hoe je met nokje om moet gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk je weet iig al prima hoe je met nokje om moet gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... laat jij mensen in de waan dat het helpt![]()
Dat moet je niet doen. Da's zielig.
Grrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben door de wol geverfd en heb geen haar maar staalwol op mijn tanden. Dus van een kssst en een zweepje schrik ik niet hoor
bibber, help, niet doen, het gaat net weer een beetje goed met me. Ik ben de laatste tijd braaf geweest en nu doet mijn karma weer lief tegen me. Dus geen enge kaarten alsjeblieft.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GrrrPas op, of ik leg een enge tarotkaart op je!
Werkt dat wel?![]()
Tja, that's karma eh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat als je iets doet met echt de intentie om iemand te schaden het werkelijk zou kunnen helpen.
Maar dan roep je over jezelf ook wel wat af. Tenminste... dat is hoe ik het zie.
heb ik ook hoor en moet je eens zien hoe lief ik benquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef nokwanda het volgende:Maar het is ook niet leuk om mensen bewust kwaad te wensen. Hoewel ik er wel eens genoegen in heb gehad, als ik heel eerlijk ben. Maar heb er evengoed ook wel eens echt spijt van gehad.
Maar soms, als je echt hevig gekwetst bent vliegt er soms zoiets uit. Niet echt netjes.
Ik ook, met woorden en gedachten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Nokwanda, ik heb zoveel slechts gedaan qua woorden. En ik heb mezelf vergeven. Ik heb een schoon geweten omdat ik het mezelf heb vergeven. Als anderen me niet vergeven komt dat ook naar voren, maar dan nog. Als anderen je niet vergeven dan blijven anderen jou achtervolgen met fouten die je gemaakt hebt. Zo kom je nooit met een schoon geweten te zitten. Dan kun je je eigen geweten opschonen wat je wilt, als anderen je blijven achtervolgen dan schiet het nog niet op.
Mensen die anderen niet vergeven, ik snap dat niet. Ook mensen die anderen aanpakken op persoonlijk gebied altijd. Mensen die oude koeien uit de sloot halen en persoonlijke kwesties steeds in leven roepen en ga zo door.
Ik heb dus echt een hekel aan persoonlijke conflicten van welke aard dan ook. En mensen kunnen elkaar het leven onderling zuur maken. Geloof dat maar. Ze kunnen elkaar het leven zuur maken.
The memory remains....maar ik wil niet dat de herinnering blijft bestaan. Ik wil het verleden wissen. Ik wil los staan van het verleden.
En zweverig, en gestoord, en gek, en psychotisch en soms skeptisch. Maar vooral: gezelligquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we zijn heel eng en raar![]()
lieverd ik ben ook nog compleet gestoord. mag die ook in het rijtje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En zweverig, en gestoord, en gek, en psychotisch en soms skeptisch. Maar vooral: gezellig![]()
![]()
![]()
Oh.....ik dacht alleen bepaalde delen bij jouquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lieverd ik ben ook nog compleet gestoord. mag die ook in het rijtje?
Oooooooh. En al die vrouwen maar denken dat hun man als hij overwerkt ondertussen in bed ligt met 1 of andere del terwijl jullie gewoon lekker zitten te relaxen op het werk! Wij vrouwen moeten gewoon wat minder vaak koken en pizza bestellen! Dat is het!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEJ pizza is besteld.... het tofste aan overwerken is de rust en de gratis pizza en drinken van de zaak
eh HEET de ze was ohhhhh jongens dat willen jullie niet gelovenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oooooooh. En al die vrouwen maar denken dat hun man als hij overwerkt ondertussen in bed ligt met 1 of andere del terwijl jullie gewoon lekker zitten te relaxen op het werk! Wij vrouwen moeten gewoon wat minder vaak koken en pizza bestellen! Dat is het!
Niet dat mijn vriend ooit overwerktik probeer me slechts te verplaatsten in het sterotype plaatje wat de maatschappij altijd denkt bij 'overwerken'.
Volgens mij ben ik maar wat aan het kletsen, maar ja. Ik voel me dan ook best wel dronken. Dat krijg je van al dat vruchtwater![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eh HEET de ze was ohhhhh jongens dat willen jullie niet geloven
het kwijl liep me bijna uit mijn mond.
nadat ik der vanuit elke hoek bekeken heb besloot ik mijn tanden er maar in te zetten..
en na die tijd voel je je zooo voldaan.. en schuldig dat je dat nooit bij je vrouw hebt!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zij smolt gewoon in je handen zeker. Die lekkere zilte smaak toen je zachtjes je tanden in haar zette........... smaakt immer naar meer. Zachtjes nam je de punt in je mond en beet er eerst zachtjes in.
Jouw geloof, wat doe jequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ben wel benieuwd wat voor "types" er hier rondhangen.![]()
Mag ik mijn horizon verbreden of niet soms?!quote:
Waar had ie het nou overquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zij smolt gewoon in je handen zeker. Die lekkere zilte smaak toen je zachtjes je tanden in haar zette........... smaakt immer naar meer. Zachtjes nam je de punt in je mond en beet er eerst zachtjes in.
pizzaquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waar had ie het nou over![]()
Een mooie Italiaanse dame. Ik geloof dat ze Pizza heetquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waar had ie het nou over![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag ik mijn horizon verbreden of niet soms?!![]()
![]()
[edit:] bovendien gaat het er hier best kinky aan toe, net als inshowchat
![]()
Hebben ze hier ook dikke tietuh en amstel bier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag ik mijn horizon verbreden of niet soms?!![]()
![]()
[edit:] bovendien gaat het er hier best kinky aan toe, net als inshowchat
![]()
quote:
voor een man welquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook dikke tietuh en amstel bier?![]()
![]()
ja sorry kan er niets aan doenquote:
quote:
Angelique fan?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen tieten. Alleen maar een vetloos wasbordje daar. 6-pack. En binnenkort voor iedereen te aanschouwen
![]()
Geeft niet, het is je vergevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja sorry kan er niets aan doen
quote:
Vrouwen met 6-packquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen tieten. Alleen maar een vetloos wasbordje daar. 6-pack. En binnenkort voor iedereen te aanschouwen
![]()
sinds wanneer heb ik een poesje!?!?!??!!? WTF IK HEB EEN PIEMEL HOOR!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwen met 6-packEr moet wat vet zijn hoor
Ik quote toch ook van nokwandaquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds wanneer heb ik een poesje!?!?!??!!? WTF IK HEB EEN PIEMEL HOOR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |