abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34767484
quote:
Nieuwe vooravond voor Talpa

De vooravond van Talpa is al vanaf het begin een groot probleem geweest. De zender begon met het programma Thuis, waarin Gordon, Angela Groothuizen, Froukje de Both, Victoria Koblenko en Winston Gerschtanowitz het nieuws van de dag bespraken. Wegens tegenvallende kijkcijfers verdween het programma al in oktober van de buis en sindsdien is Talpa aan het proberen geweest. Zo zagen we onder meer Commissaris Rex en America’s Funniest Home Videos voorbij komen, maar ook die programma’s trokken niet veel kijkers. Met een nieuwe vooravond én de spelshow [TALPA] De 80's & 90's Kwis #1. hoopt Talpa nu eindelijk te gaan scoren.

Jan Joost van Gangelen moet het gaan doen. Hij gaat deze nieuwe spelshow presenteren en gaat daarmee voor het eerst iets doen dat helemaal niets met sport te maken heeft. Wat houdt de show precies in? In De 80’s en 90’s kwis spelen zeven deelnemers vijf dagen lang om een geldbedrag. De vragen die gesteld worden staan in het teken van één jaartal en gaan over gebeurtenissen, hits en hypes uit dat ene jaar. In elke uitzending valt één van de kandidaten af, tot er op dag vijf drie finalisten over zijn. Zij strijden om de prijzenpot die zij in de loop van de week hebben opgebouwd.

Na De Slimste brengt Talpa nu dus nog een spelshow op de werkdagen. We zijn benieuwd of dat gaat werken en of de zender daarmee meer kijkers gaat trekken op de vooravond. Dat valt echter wel te betwijfelen, want De 80’s en 90’s kwis staat geprogrammeerd tegenover het succesvolle RTL Boulevard.
Game on.

[ Bericht 49% gewijzigd door BliksemSchigt op 06-02-2006 01:23:56 ]
pi_34826889
De maandagavond kunnen ze echt weggooien bij Talpa. Gemiddeld 242.000 kijkers, met De Slimste als uitschieter naar 316.000.
pi_34827593
ik kijk nu echt nooit meer talpa. Van Speijk leek me wel leuk omdat ik daar binnenkort ga wonen maar dat is ook gewoon een matige serie
pi_34842476
Ik irriteer me steeds meer aan de enorme reclameblokken tijdens met name de wedstrijden en van Speijk.

De 80's en 90's quiz valt behoorlijk tegen zeg

Het enige wat ik nog kijk op Talpa is:

- American Funiest Homevideo's

- de Wedstrijden

- van Speijk

- Andre van Duin Show
pi_34895445

NSE scoort steeds beter, het is een geduchte concurrent geworden van RTL Boulevard en GTST.

Je ziet ook dat Lieve Lust en Uit het leven goed aantrekken door de hoge kijkcijfers van De Wedstrijden.

[ Bericht 1% gewijzigd door pberends op 09-02-2006 12:27:34 ]
pi_34895640
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

NSE scoort steeds beter, het is een geduchte concurrend geworden van RTL Boulevard en GTST.
83.000 kijkers
pi_34992351

Wouter Bos te gast, lachbandjes, reclame op de radio... het wordt allemaal erg gewaardeerd door de kijker.
pi_34995427
quote:
[afbeelding]

NSE scoort steeds beter, het is een geduchte concurrent geworden van RTL Boulevard en GTST.

Je ziet ook dat Lieve Lust en Uit het leven goed aantrekken door de hoge kijkcijfers van De Wedstrijden.
pi_35032461
quote:
[afbeelding]

quote:
NSE verandert en wordt 'NSE Nieuws'

NSE, het nieuwsprogramma van Talpa, voert vanaf 27 februari een aantal veranderingen door. Dat meldt De Telegraaf. Eén van die veranderingen is dat de rubriek vanaf dat moment NSE Nieuws gaat heten.

Bridget Maasland gaat deel uitmaken van het presentatorenteam en de makers laten de drie pijlers van het programma, namelijk Nieuws, Sport en Entertainment deels los, aldus een Talpa-voorlichter.

NSE moet voortaan door het leven gaan als een algemeen nieuwsprogramma met in mindere mate dan voorheen aandacht voor sport en entertainment. "Het programma zal zich kenmerken door een vlotte toon en wordt brutaler. Ook wordt het jonger", schetst de zegsman. Telegraaf
Bron

Nieuws Sport Entertainment Nieuws, klinkt goed .
pi_35033982
En Bridget er nu ook weer ineens bij. Zolang het op 20.00 blijft staan wordt het niets.

Zondagavond staat wel als een huis.
pi_35034022
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:

pi_35040986
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_35046406
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:49 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Bron

quote:
Bridget Maasland gaat deel uitmaken van het presentatorenteam en de makers laten de drie pijlers van het programma, namelijk Nieuws, Sport en Entertainment deels los, aldus een Talpa-voorlichter.
Das maar goed ook, samen met Harmke is zijn ze een uiterst sterk duo.

maandag 13 februari 2006 @ 19:32:20 #16
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35048540
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Das maar goed ook, samen met Harmke is zijn ze een uiterst sterk duo.

[afbeelding]
Dat hele Talpa is zelfs nog bedroevender dan ik ooit heb kunnen voorspellen...
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 13 februari 2006 @ 19:54:13 #17
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_35049569
Het zal mij een worst zijn hoe hoog of laag de kijkcijfers zijn en wie daar tevreden over zijn of dubbel om liggen, ik kijk naar de talpa programma's die ik leuk vind en dat zijn op het moment..

*The 4400
*van speijk
*wedstrijden; ook de oranje wedstrijden die gewoon van betere kwaliteit zijn dan sbs 6
*koppensnellers
* af en toe van duijn

tel daar big brother en natuurlijk expedtie R. bij, en Talpa heeft voor mij meer waarde dan sbs 6 - rtl 5 en 7 en net 5.
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2006 @ 18:18:25 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35121145
Ik zag dat Date My Mom beter scoort dan een gemiddeld programma van Talpa
pi_35121272
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef starbuck het volgende:
*wedstrijden; ook de oranje wedstrijden die gewoon van betere kwaliteit zijn dan sbs 6
Het is dan ook een hele prestatie om voetbal op SBS (met Hans Kraaij Jr!). te overtreffen. Daar mogen ze trots op zijn.
pi_35143540
quote:
’Koppels’ tijdelijk in de wacht

De alleraardigste Talpa-serie Koppels, over een aantal hedendaagse jonge stelletjes met al hun herkenbare ups en down, gaat vanaf 8 maart voor nog onbepaalde tijd in de wacht. „De aanmaak van nieuwe afleveringen gaat trager dan de wekelijkse uitzending”, zegt een woordvoerder. „Er komt dus even een pauze, maar Koppels keert zeker terug.”

Of er van Lieve Lust (eveneens een product van eigen bodem en waarvan sinds januari herhalingen te zien zijn) nieuwe afleveringen komen, is volgens de woordvoerder nog niet zeker. „Koppels en Lieve Lust hebben samen dezelfde duur als een gemiddelde speelfilm die we dan voorlopig woensdagavond op dat tijdstip zullen gaan uitzenden.”

Ook de start van het Talpamagazine Entertainment Live, het programma van roddeljournalist Evert Santegoeds, is een maand verschoven. In plaats van 27 februari zal Santegoeds met zijn nieuwtjes vanaf 27 maart te zien zijn. „We zijn met Entertainment Live productioneel en redactioneel nog niet helemaal op volle sterkte. We zijn hard bezig de laatste puntjes op de i te zetten.”
pi_35143657
quote:

NSE zit flink in de lift, al 3,5% meer kijkers dan vorige week. Al ze 2 maanden zo doorgaan zitten ze al op 107.000 kijkers op de woensdagavond.
pi_35144272
Dat NSE moet er echt af
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:20:04 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35144591
Dat hele Talpa moet van de buis af!
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:18:58 #25
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35164896
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
'Peter R. de Vries verruilt SBS voor Talpa'

De vernieuwing zet door.
De vernieuwing . Ze zijn daar volgens mij nog geen half jaar bezig.

Sjonnie kan met miljoenen smijten tot 'ie een ons weegt, maar dat Talpa wordt volgens mij nooit wat. Ik vraag me werkelijk af hoe hij al die miljoenen weer terug gaat verdienen, tot nu toe heb ik nou niet echt het idee dat daar veel geld verdiend wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')