quote:Op zondag 1 mei 2005 09:41 schreef Lemmeb het volgende:
(...) en wil weer fatsoenlijke programma's zien. 'Boer zoekt vrouw', 'Spoorloos' dat soort shit.
quote:Op zondag 1 mei 2005 09:42 schreef Tamea het volgende:
Ze hebben in elk geval het voetbal en dat zal belangrijk zijn. Verder trekken Spijkerman en Linda de Mol toch ook altijd veel kijkers met hun programma's, dus ik geef Tien wel een kans.
Ja, ze hebben het voetbal. Maar is dat zo belangrijk dan? Ik vraag het me af. Voetbal trekt alleen een deel van de mannelijke bevolking, en da's volgens mij precies dat deel dat niet naar die andere zooi kijkt.quote:Op zondag 1 mei 2005 09:50 schreef Hare het volgende:
Gaat niet floppen.
Reden: Voetbal
en bekende programma's alleen nu op een andere zender. Mensen willen toch kopspijkers of Barend en van Dorp blijven zien. Waar dat is zal ze weinig uitmaken.
Jij vond 'Boer zoekt vrouw' niet leuk? Dat mag, het was mijn ding ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:03 schreef Zpottr het volgende:
[..]![]()
"Boer zoekt hoer" als toetssteen gebruiken gat wel een goede zender opleveren denk ik...
Het punt is dat BzV nauwelijks te onderscheiden is van commerciele relatiebagger, wat mij betreft echt het laagste van het laagste. Voornaamste verschil is het relatieve gebrek aan reclame.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij vond 'Boer zoekt vrouw' niet leuk? Dat mag, het was mijn ding ook niet.
Maar héél veel mensen vonden het wel erg leuk. En Jaspers is ook gewoon erg leuk, net als Van Dijk.
Dat komt er inderdaad ook nog eens bijquote:Op zondag 1 mei 2005 10:11 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij is het ook niet voor iedereen bereikbaar. Ik meende te horen dat het op het kanaal van Nickelodeon wordt uitgezonden, hoor vaak genoeg dat mensen Nickelodeon niet kunnen ontvangen. Tis dus de vraag of een aantal programmaraden bereid is de zenderprogrammering om te gooien.
Helemaal mee eenschquote:Op zondag 1 mei 2005 10:23 schreef elcastel het volgende:
Geen idee of het flopt. Maar mensen zijn best gehecht aan Studio Sport. De manier waarop, de arhieven, de presentatoren. Die heeft 10 allemaal niet, het wordt dus voetbal kijken uit pure noodzaak voor velen, zoals je nu al bij SBS en RTL doet. Snel kijken met je oren dicht en daarna snel weer wegzappen. Daar verdien je niet veel mee als 10 zijnde ...
Ik verwacht er niet veel van.
Dit vind ik wel een aardige theoriequote:Op zondag 1 mei 2005 10:43 schreef Beathoven het volgende:
50 - 50
Er is al eerder gebleken dat voetbal bij de commercielen niet werkt. In Engeland is het voetbal inmiddels ook weer terug bij de publieken en op TV gebied is dat land wel een goede maatstaaf.
John de Mol zal eerst natuurlijk proberen om het voetbal zo reclamevrij mogelijk te houden zodat het nog een beetje aan studio sport doet denken. Misschien komen er in het begin wel helemaal geen onderbrekingen tijdens de uitzending maar gaandeweg zal hij het toch vol proberen te stoppen met reclame en dan ook "vernieuwende" reclame dus op plaatsen waar je het nu nog niet ziet. (een digitale pepsi fles die vanaf de middenstip verreist e.d.)
Op een gegeven moment (en dat zal misschien over een jaar of 2 zijn) zit er zo-veel reclame in en omheen dat De Mol voor de "ware" voetbalfan een pluspakket zal aanbieden waarin de kijker kan "genieten" van reclamevrije voetbalwedstrijden.
Ik voorspel voor Jack ook een bestaan in de marge. Kopspijkers was leuk, maar niet vanwege Jack.quote:P.s. Jack Spijkerman zal waarschijnlijk een van de in z'n show verfoeide belspelletjes gaan presenteren
RTL is gewoon een afkorting hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:30 schreef releaze het volgende:
ik denk niet dat het zal floppen, ze hebben een aantal heel goeie presentatoren en ik vraag me af of ze er nog een soort rtl4 van willen maken.. in dat geval haak ik sowieso af
tien vind ik ook niet echt een flopnaam. ik vind het wel een beetje retro eigenlijk.beter dan "rtl4" or "yorin". Yorin is zo semi-hip, rtl4 is zo..aboeiend.
Daar kan ik je niet gelijk in geven, want Jack was toch een enigzins bijzondere man. Iemand die net zo brutaal en los is in de uitzending zijn niet gemakkelijk te vinden denk ik zo.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik voorspel voor Jack ook een bestaan in de marge. Kopspijkers was leuk, maar niet vanwege Jack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |