http://www.telegraaf.nl/b(...)izenden_moslims.htmlquote:'Heilig' kalf trekt duizenden moslims
CAIRO - Duizenden Egyptenaren hebben maandag geprobeerd een glimp op te vangen van een kalfje waarvan de geboorte volgens dorpsbewoners het „antwoord van God op de aanval op de islam” is.
De huidplooien van het beestje, dat kortgeleden ter wereld kwam in het zuid-Egyptische dorpje Tunis, zouden bij de geboorte de woorden „Er is geen andere God dan Allah” hebben gevormd. Dat meldde een lokale politieagent, die maandag wanhopig probeerde de menigte in bedwang te houden.
Zo'n 20.000 mensen dromden maandag samen voor het huis van de eigenaar van het kalf, Mohammed Abu Dif. De politie zei dat het hoge aantal nieuwsgierigen het gevolg was van de internationale rel rond de spotprenten over de profeet Mohammed in Europese kranten.
oow die zag ik niet op nieuwsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef Loedertje het volgende:
Er worden ook biggetjes geboren met huidplooien waarin in arabisch schrift staat te lezen * eet meer varken*
So?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:23 schreef Borkydude het volgende:
En als ze het gezien hebben heeft een mens het erin gezet.
Aandacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:24 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Nee dat denk ik niet , waarom zou hij dat gaan doen ?
Nee hij is zo geboren volgens de bronquote:
dat foto heb ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:33 schreef Eightball het volgende:
Kijk, het portret van Jesus in een geroosterde boterham.
[afbeelding]
En als je goed luistert hoor je wat hij zegt:
'van geroosterd brood eten krijg je kanker!'
Waar blijft die foto van dat kalfje Meki? Of mag dat niet van de profeet?
Kortom flauwekul weer.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:37 schreef Drugshond het volgende:
Doet me denken aan dit verhaal.
[afbeelding]
Je hebt gezien wat de bron is? En serieus, geloof je dit nou echt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hij is zo geboren volgens de bron
Ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:43 schreef Weet_ik_niet het volgende:
[..]
Je hebt gezien wat de bron is? En serieus, geloof je dit nou echt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |