Is dat dan één bepaalde muur? Net als Pie, die alleen 'iets' in de slaapkamer waarneemt? Wat opmerkelijk dat jij je kat meteen voor gek verklaartquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:59 schreef BoukeF het volgende:
mijn kat kijkt ook wel eens naar de muur,
mijn kat is dan ook een tikje gestoord
Dit zegt al dat genoeg dat de kat niets mankeert. Staar of een andere ziekte openbaart zich altijd. Juist als een kat ziek is, komt hij niet bij je liggen, maar zondert zich dan juist af.quote:Mijn kat vertoont dit gedrag slechts uitsluitend in de slaapkamer!
Zie antwoord hierboven.quote:Anderen zeggen dat hij misschien zo aanhankelijk is en veel mauwt en 'iets' ziet omdat hij misschien ziek is en afscheid aan het nemen is. Dit lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk, maar goed.
Ik vraag om herkenning, wellicht zijn er meerderen die dit bij hun kat zien/hebben gezien (net als in deel 1) zie het als een boodschap, een mededeling, een verhaal. Mag je helemaal voor jezelf weten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef clowncloon het volgende:
Stel dat hij iets daadwerkelijks ziet....wat dan? Wat wil je met dit topic? Laten weten dat katten paranormaal zijn?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef CarDani het volgende:
[..]
Dit zegt al dat genoeg dat de kat niets mankeert. Staar of een andere ziekte openbaart zich altijd. Juist als een kat ziek is, komt hij niet bij je liggen, maar zondert zich dan juist af.
[..]
Zie antwoord hierboven.
Het zou mogelijk kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker. We hebben weleens een muis gehad in huis. Maar dan vind ik het toch vreemd wanneer hij ook in 'het midden' van de slaapkamer kijkt. En voor zijn neus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:10 schreef AlphaOmega het volgende:
Wat voor muur is het? Zitten er muizen in de spouwmuur? Die dus daarin kunnen klimmen? Want het is niet alleen dat die kat heel goed ziet, vooral het gehoor is erg sterk. Ga er maar gewoon vanuit dat het iets is wat heel rationeel verklaarbaar is...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het zou mogelijk kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker. We hebben weleens een muis gehad in huis. Maar dan vind ik het toch vreemd wanneer hij ook in 'het midden' van de slaapkamer kijkt. En voor zijn neus. Zijn snorharen trillen ook weleens daarbij
nee, willekeurige muren op willekeurige moment,quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Is dat dan één bepaalde muur? Net als Pie, die alleen 'iets' in de slaapkamer waarneemt? Wat opmerkelijk dat jij je kat meteen voor gek verklaart![]()
lolquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:10 schreef nuffniet het volgende:
Onze hond Sietse heeft dat ook. Dan staart 'ie zeer aandachtig naar een plek waar niets is ( niets zichtbaars althans ). Het is altijd dezelfde hoek.
Soms denk ik wel 's hij sietse vliegen.
Dat ligt natuurlijk voor de hand, en ik zou het inderdaad leuk vinden. Maar ik verlies de realiteit niet uit het oog. Pie ook niet.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:17 schreef BoukeF het volgende:
[..]
nee, willekeurige muren op willekeurige moment,
als de kat er zin in heeft wordt de muur ook aangevallen.
heeft Pie al gezegd dat ie "iets" waarneemt? of wil jij graag denken dat Pie "iets" waarneemt?
Een beetje? Katten communiceren telepatisch met elkaar, dat in elk geval! Via beelden, iets wat wij ook kunnen leren. Wij hebben deze 'gave' ook, maar zijn verziekt en verwend dankzij de tv, telefoons, internet enz.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:18 schreef Reintje het volgende:
Onze kat heeft dit ook, maar ik weet het ook van meer katten.
Poes (onze kat) kan heel gefocussed iets (wat ik niet zie) volgen in de kamer.
Van de kat van mijn nichtje ken ik verhalen die waarschijnlijk maar weinig mensen geloven (zeker na meneer van den Broeke), maar die voor mij wel bewijzen dat sommige beesten soms meer zien dan wij.
Ik bedoel maar, als een kat niet met je meeloopt naar de keuken als je koffie gaat zetten, maar wel als je een boterham gaat pakken, zijn ze kennelijk wel een beetje telepatisch...
Hoe leren we dat weer? Ik heb binnenkort tentamensquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Een beetje? Katten communiceren telepatisch met elkaar, dat in elk geval! Via beelden, iets wat wij ook kunnen leren. Wij hebben deze 'gave' ook, maar zijn verziekt en verwend dankzij de tv, telefoons, internet enz.![]()
hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Een beetje? Katten communiceren telepatisch met elkaar, dat in elk geval! Via beelden, iets wat wij ook kunnen leren. Wij hebben deze 'gave' ook, maar zijn verziekt en verwend dankzij de tv, telefoons, internet enz.![]()
Ja, vroeger deden we niet andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:31 schreef Reintje het volgende:
[..]
Hoe leren we dat weer? Ik heb binnenkort tentamens
Maar serieus, kun je dit leren?
Klaarblijkelijk lezen mensen niet goed genoeg. Het is altijd in de slaapkamer. En als dit gebeurt en hij heeft er naar gekeken, gaat hij rustig liggen. Hij is dan ook vooral rustig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:35 schreef Sjoem het volgende:
Zoiet heet ook wel eens een Kolder in de kop.
Mijn kat springt soms ook een 2 meter hoog in de lucht terwijl er niets aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |