Was meer een aai achtige poging... maar kon de aai.. icon niet vindenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
Was meer een aai achtige poging... maar kon de aai.. icon niet vinden
Hihihiquote:
quote:
Ik voel me gelijk een stuk slimmer nu ik dat gelezen hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef Dizer het volgende:
Ja ja, ik heb ook wel eens nuttige posts op FOK
Zoveel spel/grammatica fouten erinquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk een stuk slimmer nu ik dat gelezen heb![]()
Daarom voel ik me slimmer ja, omdat ik zoveel fouten ziequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoveel spel/grammatica fouten erin
Tjah... heb er eerlijk gezegd niet eens opgeletquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daarom voel ik me slimmer ja, omdat ik zoveel fouten zie
Grapjequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah... heb er eerlijk gezegd niet eens opgelet
Punicaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:42 schreef mark_03 het volgende:
Ranja TT. Nu nog wachten op een Punica TT
Ik zat er ook al aan te denken maar ik dacht: Naaaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:28 schreef PeRi het volgende:
Hey, waar is mn nsb knop?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik wil weer op mijn normale accaunt![]()
Nee het was omdat iemand Yvonne toevoegde in een van mijn nachtelijke msn gesprekenquote:
Jouw arbeidsethos is echt fantastischquote:
ik kan er ook niks aan doen dat ik de laatste tijd consequent ziekig ben....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:54 schreef Zhenar het volgende:
Jouw arbeidsethos is echt fantastisch![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:00 schreef Bupatih het volgende:
HOI!
Tja, mijn case is niet persé kut, dan wel doodgelopen. En ik wacht op gegevens die (natúúrlijk) nog even op zich laat wachten...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat ik de laatste tijd consequent ziekig ben....
en dagen als vandaag zijn gewoon té lang.... alléén maar op kantoor, achter die kut-pc
en dan thuiskomen en als eerst dat ding weer aan haha....
maar op zich heb ik wel veel gedaan [zit ook met zo'n kut-case... dus ik voel je pijn]............
oh de mijne is echt uberkut.... en de dag zal morgen ook wel weer in 't teken van deze ellende staanquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef Zhenar het volgende:
Tja, mijn case is niet persé kut, dan wel doodgelopen. En ik wacht op gegevens die (natúúrlijk) nog even op zich laat wachten...![]()
![]()
Bijvoorbeeld katten die entiteiten zien?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh de mijne is echt uberkut.... en de dag zal morgen ook wel weer in 't teken van deze ellende staan
maar laten we het over ietsleuks
hebben
Over toffe dieren gesproken:quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld katten die entiteiten zien?!![]()
![]()
alsof ik weet wat entiteiten zijn....quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef Zhenar het volgende:
Bijvoorbeeld katten die entiteiten zien?!![]()
![]()
Beschrijving entiteitenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik weet wat entiteiten zijn....
Lees het topic dan, greppeldel!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik weet wat entiteiten zijn....
Terwijl ik alles behalve spiritueel ingesteld benquote:
godtyfus zeg dan ook gewoon "spoken"quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Zhenar het volgende:
Lees het topic dan, greppeldel!![]()
![]()
r!11!!!11!!
Entiteit is een tof woordquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
godtyfus zeg dan ook gewoon "spoken"
beetje met dure woorden strooien
Oe oe, zag jij m'n PIquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Entiteit is een tof woord. Spook is voor mensen die naar Bassie en Adriaan kijken ... grow up
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
godtyfus zeg dan ook gewoon "spoken"
beetje met dure woorden strooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |