oui oui oui la vache qui ritquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Mijn Frans is heel diep weggezakt merk ik![]()
Wat deed je ook weer dan voor werk Zhen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n dramatische baan![]()
Je moet overigens wel een beetje cynisch/sarcastisch zijn om al dat persoonlijk leed te trekken, is mijn ervaring. Dus wij zijn uitermate geschikt voor dit soort werk!![]()
Ik weet wel wat condoom is in het Fransquote:
klopt, en humor relativeert enormquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:56 schreef Zhenar het volgende:
Heerlijk, zo'n dramatische baan![]()
Je moet overigens wel een beetje cynisch/sarcastisch zijn om al dat persoonlijk leed te trekken, is mijn ervaring. Dus wij zijn uitermate geschikt voor dit soort werk!![]()
Ik ben consultant. Maar één van mijn taken is om (kleine MKB) bedrijven die in de shit zitten door te lichten en te beoordelen of het zin heeft er nog geld in te pompen. En bij een negatief advies is het exit bedrijf. Best zielig soms, want die mensen hebben vaak niet iets anders om op terug te vallen, torenhoge schulden en dan moeten ze dus de schuldsanering en bijstand in. Maar ja... beter dat dan dat ze zich nog verder in de problemen werken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat deed je ook weer dan voor werk Zhen?
hihiquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:59 schreef mark_03 het volgende:
Ik weet wel wat condoom is in het FransEtui de la pie
.
Idd, achter de rug om kotsen op klanten is erg lekker, vooral als het kansloze paupers zijn die alleen maar de schuld bij anderen zoeken en niet bij zichzelf, die haat ik het meestquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt, en humor relativeert enorm
en dan is er natuurlijk altijd nog de optie "je cliënten verrot schelden voor alles wat los en vast zit"
hoewel achter hun rug om en dus eigenlijk totaal zinloos, kan het zó lekker zijn
Tof.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben consultant. Maar één van mijn taken is om (kleine MKB) bedrijven die in de shit zitten door te lichten en te beoordelen of het zin heeft er nog geld in te pompen. En bij een negatief advies is het exit bedrijf. Best zielig soms, want die mensen hebben vaak niet iets anders om op terug te vallen, torenhoge schulden en dan moeten ze dus de schuldsanering en bijstand in. Maar ja... beter dat dan dat ze zich nog verder in de problemen werken.![]()
Maar weinig effectiefquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoewel achter hun rug om en dus eigenlijk totaal zinloos, kan het zó lekker zijn
Oeh, puinruimenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tof.
Ik studeer nu zelf accountancy, bijna klaar, en wil misschien hierna nog wel iets erbij gaan leren. Wat mij ook enorm tof leek is curator... de failliete boedel van bedrijven opnemen, het beheren van de geldstromen enzo... maar wat jij doet is toch iets anders
.
best grappig eigenlijk, hoe ik bij mijn sollicitatie beweerde "enorm veel affiniteit met de doelgroep te hebben"quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef Zhenar het volgende:
Idd, achter de rug om kotsen op klanten is erg lekker,
nou, die kan ik ook wel schieten..... vooralquote:vooral als het kansloze paupers zijn die alleen maar de schuld bij anderen zoeken en niet bij zichzelf, die haat ik het meest![]()
rr!
quote:
Juh, heb je enig idee wat voor studie je daarvoor zou moeten volgen? Denk dat ik met m'n huidige studie wel een goede basis heb... maar het vervolgtraject?quote:
* ook zetten gaatquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:Ik lust ook wel een bakkie!
![]()
zetten gaat
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
best grappig eigenlijk, hoe ik bij mijn sollicitatie beweerde "enorm veel affiniteit met de doelgroep te hebben"
[..]
nou, die kan ik ook wel schieten..... vooralouders in scheiding
ik moet stiekem altijd lachen om borderliners, die kunnen met een strak gezicht zeggen:
"ik ben toch niet gek? nou ja, een beetje wel, maar niet zó erg"![]()
Curator? Lijkt accountancy mij idd prima. Al lijkt een deurwaarders(vervolg)opleiding mij ook wel bruikbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Juh, heb je enig idee wat voor studie je daarvoor zou moeten volgen? Denk dat ik met m'n huidige studie wel een goede basis heb... maar het vervolgtraject?
Laatst beweerde een kerel dat z'n ex "anti-depressief" was...quote:
Targets?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Laatst beweerde een kerel dat z'n ex "anti-depressief" was...
ik snap nog niet hoe ik m'n lach in kon houden
maar je hebt gelijk, er zitten ook wel zielige [en enge] verhalen tussen.....
gelukkig, want dat houdt het interessant en vooral belangrijk genoeg
voor die zeurders heb ik nooit zin om hard te lopen![]()
worden jullie ook zo doodgegooid met targets en volle caseloads enzo?!
In het Engels klinkt het vast beterquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Targets?![]()
Volle caseloads?![]()
Gelukkig niet.Maar we zijn ook een erg klein bedrijfje, dan zijn dat soort vage termen niet nodig (denk ik)
Ik ben ook niet echt het type dat serieus genomen wordt als deurwaarderquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Curator? Lijkt accountancy mij idd prima. Al lijkt een deurwaarders(vervolg)opleiding mij ook wel bruikbaar.
Dat zou ik nooit willen zijn trouwens: deurwaarder.Een vriend van mij is alleen al tijdens zijn opleiding drie keer door een ontevreden "klant" in elkaar geslagen.
![]()
Wat een kutprogramma vind ik datquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
Dat huis in Hoe schoon is jouw huis" staat 200 meter bij m'n werk vandaan
Van zo'n sexy vrouwtje in een iets te kort jurkjequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuk.. .alleen kort. Had alleen les vandaag
Ik vind die vrouwen verschrikkelijk en heb het gevoel dat het expres heel erg smerig gemaakt is. Kan me niet voorstellen dat mensn, hoe zielig ze dan ook morgen zijn, in zo'n bende kunnen leven ...quote:
Neequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Van zo'n sexy vrouwtje in een iets te kort jurkje?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:43 schreef mark_03 het volgende:
Van zo'n sexy vrouwtje in een iets te kort jurkje?
Ja, heb ik altijd als ik squash. Uitzicht op de tennisbaan, die meisjes met die jurkjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeMaar die zie ik de hele tijd door de ramen heen op de step springen bij de sportschool
kom je nog wel achter als je straks de deurwaarder uithangtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:44 schreef mark_03 het volgende:
Ik vind die vrouwen verschrikkelijk en heb het gevoel dat het expres heel erg smerig gemaakt is. Kan me niet voorstellen dat mensn, hoe zielig ze dan ook morgen zijn, in zo'n bende kunnen leven ...
Eindelijk zie ik babs eens op een fotoquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eindelijk zie ik babs eens op een foto.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak geen grapjes, das Babette zelf
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak geen grapjes, das Babette zelf
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eindelijk zie ik babs eens op een foto.
Wim-Lex is eroverheen klaargekomenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een uitvinding![]()
wat is er met je ava??
Geen inspiratie, dus oranjequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat een uitvinding![]()
wat is er met je ava??
ik dacht dat ik je kon vertrouwenquote:
Dit wordt inderdaad engquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef mark_03 het volgende:
Diz, nu ophouden... dit wordt TE eng![]()
.
Wiequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef babette21 het volgende:
en trouwens, ik dacht dat jij van Rubens-vrouwen hield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |