quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
HEB JE SOMS IETSTEGEN HOMO'S, ZHETERO![]()
![]()
rrrr
Als iets meer dan 10 minuten geleden is gepost, vind ik het meestal niet de moeite waard om op te reagerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
Je bent wel op de negeertour vandaag he, Zhenar?
[..]
Jouw broer(tje?) vast ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
Anywayzzzz...
Nee hoor, sommige homo's zijn best![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
Anywayzzzz...
Nee hoor, sommige homo's zijn best![]()
Homooooooo!quote:
quote:
Ik kan je tepel zienquote:
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Overbodige enters zijn pas![]()
![]()
xxxxx
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Overbodige enters zijn pas![]()
![]()
xxxxx
Welquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
In IE ziet FOK! er vet vreemd uit!
quote:
Ik zeg niet kut, ik zeg vreemdquote:
En ik zeg vreemd én kutquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zeg niet kut, ik zeg vreemd.
Wat vind je van de tabbladen dan?quote:
Ik ga automatisch naar de onderkant van mn scherm als ik een ander Fok!-venster wil, ik vergeet ze dus een beetje. Verder doet de cursor raar in FF, en allemaal van dat soort kleine dingetjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat vind je van de tabbladen dan?
Ik heb het over IE nu hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga automatisch naar de onderkant van mn scherm als ik een ander Fok!-venster wil, ik vergeet ze dus een beetje. Verder doet de cursor raar in FF, en allemaal van dat soort kleine dingetjes.
Ohquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het over IE nu hoor.
Volgens mij wel twee hele dagen ofzo!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou geen toegevoegde waarde dus, ik gebruik ze toch niet.
En ja, ik heb écht een tijdje FF gebruikt, dus het is geen kwestie van wennen.
Na-ahquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij wel twee hele dagen ofzo!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Malcolm.![]()
Oh en Zhenar, je hoeft niet elke keer blij verbaasd te zijn dat ik Buffy tof vind hoor.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
Ik zit hier met babette
Babette zegt hoi tegen iedereen
Nee!quote:
You spankslut!quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
"I've been modelling for twelve years!"![]()
'Ive been modelling for twelve years!'quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
"I've been modelling for twelve years!"![]()
Welke studie deed ik ook alweer?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Mijn egocentrische levensstijl is de schuld van mijn desinteresse in mijn medemens.![]()
Ik kan er niets aan doen!![]()
Wel vet cool dat ik MissBliss en Dizer binnenkort ga ontmoeten! Ik ben benieuwd naar hoe ze in et echt zijn...![]()
Wat lul je idioot... we kennen elkaar al eerder in het echie... je weet toch hoe we zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Zhenar het volgende:
Wel vet cool dat ik MissBliss en Dizer binnenkort ga ontmoeten! Ik ben benieuwd naar hoe ze in et echt zijn...![]()
Vrijetijdskunde? Ikdoeeigenlijkniksologie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke studie deed ik ook alweer?
Whehehe, je geloofde hetquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe tof!
![]()
Zeg ook maar hoi tegen babette!![]()
![]()
Hij kende 'm ook nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Bupatih kent 'm al, maar de rest misschien nog niet![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat lul je idioot... we kennen elkaar al eerder in het echie... je weet toch hoe we zijn
ARGH!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke studie deed ik ook alweer?
Nou, het kon toch!quote:
quote:
Gewoon om 11 uur college hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat doe jij hier op dit tijdstip?!
![]()
Tentamen zeker![]()
quote:
Zowat al m'n colleges zijn om 11:00 hoorquote:
Wist je toch alquote:Wat studeer je eigenlijk?
Laat me raden:
Economie.![]()
Wist ik niet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowat al m'n colleges zijn om 11:00 hoor.
[..]
Wist je toch al.
Dat had ik ook. (11 uur of 9 uur en heeeeeel soms in dequote:Op donderdag 2 februari 2006 09:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowat al m'n colleges zijn om 11:00 hoor.
Moet jij niet werken?!quote:
Zit dan niet zo te gapen, jij niet-Sven-bezoekende greppelslet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben bezig, ja[jij bevooroordeelde stoephoer
![]()
]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef babette21 het volgende:
zeg laat 't jong lekker aandacht aan z'n broertje besteden, daarvoor komt ie toch hier!!![]()
en ík wilde vandaag best met 'm gaan lunchen hoor, of een nawerkseborrel doen...
maar híj moest zo nodig terug naarDrenthe
jij pissebed van 't zuiverste soort![]()
![]()
![]()
ik zou er nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:13 schreef Zhenar het volgende:Drenthe
![]()
De nietszeggendheid is... verstikkend![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
het enge is ook dat die kans zo groot is: wie verveeld zich nou niet dood in Drenthequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:32 schreef Zhenar het volgende:
dan word ik dus gewoon wél dood gevonden inDrenthe
!!!!
![]()
![]()
GRAPPIG HEquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kende 'm ook nog niet![]()
![]()
.
Hallo, jij wist waar ik was, ik niet waar jij wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef babette21 het volgende:
zeg laat 't jong lekker aandacht aan z'n broertje besteden, daarvoor komt ie toch hier!!![]()
Stamgroepquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Soms zou ik willen dat ik mijn stam groep kon opgeven voor Battle Royale![]()
Ja die film ken je toch wel ?quote:
Nee. En stamgroep vind ik een raar woord.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die film ken je toch wel ?![]()
Annyway het was groepjes picking time en ik bleef weer eens over,
En omdat ik geen zin had om drie menu's in mijn eentje te gaan koken ben ik de les uitgegaan![]()
Anderwoord voor klas maar je mag het geen klas meer noemen op het mboquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. En stamgroep vind ik een raar woord.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Anderwoord voor klas maar je mag het geen klas meer noemen op het mbo
OMG je bent in het echt ook een huilie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die film ken je toch wel ?![]()
Annyway het was groepjes picking time en ik bleef weer eens over,
En omdat ik geen zin had om drie menu's in mijn eentje te gaan koken ben ik de les uitgegaan![]()
Pleur op naar je eigen land jij met je huiliequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
OMG je bent in het echt ook een huilie..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ARGH!
Het was iets niet bijster origineels geloof ik.
Iets met "sociale" erin???
Hm... kan ik bovenstaande twee elementen wel combineren?![]()
CRAP!Meestal doe ik net alsof ik het weet en probeer ik tijdens een gesprek af te leiden wat het ook alweer was dat ik hoor te weten.
Maar als je het zo direct vraagt lukt dat niet!
![]()
Okee, gokje dan maar:
Sociaal-juridische dienstverlening??????????Ofzo
?
Ik ben zó slecht in dit soort dingen.
Dit is mijn land, aap.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pleur op naar je eigen land jij met je huilie![]()
ach flikker toch op, jij gratenkut.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef Svensational het volgende:
Hallo, jij wist waar ik was, ik niet waar jij was. Dus het is JOUW schuld
.
Rot toch maar opquote:
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach flikker toch op, jij gratenkut.....![]()
mij een beetje de schuld geven![]()
![]()
![]()
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kende 'm ook nog niet![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Commerciële economie..
Sven, het valt mij op dat je de laatste tijd erg om aandacht verlegen lijkt te zitten.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]Okee, dat niet bijster originele had ik dus goed!
![]()
En sociaal moest natuurlijk commercieel zijn... maar dat is praktisch hetzelfde.quote:
En "juridische dienstverlening" verschilt, als je het op de keper beschouwt, eigenlijk totaal niet van "economie".quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En sociaal moest natuurlijk commercieel zijn... maar dat is praktisch hetzelfde.![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En "juridische dienstverlening" verschilt, als je het op de keper beschouwt, eigenlijk totaal niet van "economie".ik bedoel
![]()
![]()
Dus ik had het in één keer goed!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kijk 'm nou maar gewoon, hij is écht leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sven, het valt mij op dat je de laatste tijd erg om aandacht verlegen lijkt te zitten.
Waarom doe je ons allemaal niet een plezier en KOOP EEN FURBY!!1!!1![]()
rrrrrrrr!111!!111!!!
Ik zit op mijn werk, SLET!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk 'm nou maar gewoon, hij is écht leuk..
Jaja, zo'n rechtenstudie is zwaar hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Ga jij nou maar weer snel studeren, anders zul je nooit arts worden!![]()
Idd! Die wiskundige vergelijkingen lossen zichzelf niet zomaar op!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, zo'n rechtenstudie is zwaar hoor!
Zó erg is het toch niet dat je gisteren Sven niet gezien hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef babette21 het volgende:
mèn wat een teringdag vandaag....
ik heb zin om keihard te gillen...... of te huilen
... of allebei
![]()
& wáárom is het pas half drie?????![]()
gisteren had ik 'm niet nodig maar vandaag zou ik wel even van zijn brede schoffelschouder gebruik willen makenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Zhenar het volgende:
Zó erg is het toch niet dat je gisteren Sven niet gezien hebt![]()
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
gisteren had ik 'm niet nodig maar vandaag zou ik wel even van zijn brede schoffelschouder gebruik willen maken![]()
Ooooowquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef babette21 het volgende:
mèn wat een teringdag vandaag....
ik heb zin om keihard te gillen...... of te huilen
... of allebei
![]()
& wáárom is het pas half drie?????![]()
niksquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
niksgewoon een enorm "mag-het-licht-uit"-gevoel vandaag
hormomen... volle maan... winterdip... wie zal het zeggen
Wat is een weervolf?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ben je een drachtige winterweervolf?!?!?!
![]()
ik dacht net héél even in een flits "ik zal toch niet zwanger zijn"quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Zhenar het volgende:Ben je een drachtige winterweervolf?!?!?!
![]()
Neen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:
Familie van Bupatih?
In reactie op babette: nee, eigenlijk heb ik dat nooi echt. Ik kan me soms wel overdreven opwinden over dingen, maar ik heb nooit zo'n "damn ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet" gevoel...
't is niet dat ik zozeer last heb van mezelf, maar meer van de wereld om me heenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:
Familie van Bupatih?
"damn ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet" gevoel...
Wat leuk dat je het allemaal zo subtiel brengt. Zo klinkt het ook erg classy.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ik was v/d week nog zo ongesteld als een zeekoe, dus dat is het iig niet
geloof me: het ís ook niet erg classyquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef LeBeau het volgende:
Wat leuk dat je het allemaal zo subtiel brengt. Zo klinkt het ook erg classy.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het allemaal zo subtiel brengt. Zo klinkt het ook erg classy.
Ja, maar nu zie ik een bloedende homp vlees voor me als ik aan jou denk... ook niet echt de bedoeling lijkt mequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
geloof me: het ís ook niet erg classy
dat theelepeltjesverhaal is de grootste leugen ever
quote:
neequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar nu zie ik een bloedende homp vlees voor me als ik aan jou denk... ook niet echt de bedoeling lijkt me![]()
![]()
Tietpics!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
neehoe ga ik dat nou weer rechtzetten?
Of van haar... um, 'zone' als de rode vlag weer eens wappert om aan te tonen dat het toch niet zo'n gigantische bloedende massa is als wij denken.quote:
ik plaats enkel torso'squote:
De uitwerking daarvan is toch niet zo leuk in het echt als op papierquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of van haar... um, 'zone' als de rode vlag weer eens wappert om aan te tonen dat het toch niet zo'n gigantische bloedende massa is als wij denken.![]()
Nee?
NOU GRAAG OF NIETquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik plaats enkel torso's
en daarnaast: mijn tieten zijn te mooi voor internet, voor je 't weet staan ze op elke sleezy site
Ik dacht eierdopjequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
geloof me: het ís ook niet erg classy
dat theelepeltjesverhaal is de grootste leugen ever
Maar het is dus olietanker, in het geval van babettequote:
dat heb ik heulemaal nooit gezegd joh, mafkeesquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef Zhenar het volgende:
Maar het is dus olietanker, in het geval van babette![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar het is dus olietanker, in het geval van babette![]()
![]()
en hoe gemiddeld is die ene persoon voor de rest v/d vrouwelijke wereldbevolkingquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef MissBliss het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat onderzocht hebben, hebben ze dat echt een week lang 'opgevangen' van iemand?
Het zal je werk maar zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat onderzocht hebben, hebben ze dat echt een week lang 'opgevangen' van iemand?
Tampons uitknijpen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het niet met maar met 1000 vrouwen gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
en hoe gemiddeld is die ene persoon voor de rest v/d vrouwelijke wereldbevolking
Nederlands krijg je zeker niet bij je studie psychologie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het niet met maar met 1000 vrouwen gedaan![]()
Pfff, MissBliss is gewoon een woordje vergeten!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nederlands krijg je zeker niet bij je studie psychologie?
Rot toch op met je tolerantie voor woordvergeters!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, MissBliss is gewoon een woordje vergeten!Pestkop.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Rot toch op met je tolerantie voor woordvergeters MissBliss!![]()
Brrr... wat zou hij van ons willen?!?!?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef PeRi het volgende:
Zhenar en BVO moeten zich ff melden..
dit is eng manquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
Brrr... wat zou hij van ons willen?!?!?![]()
![]()
Durf ik te mailen???![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, MissBliss is gewoon een woordje vergeten!Pestkop.
Doe maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit is eng man
ik zou 't niet doen hoor
Ja, er moest nog ÉÉN woordje tussen, zeikerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nederlands krijg je zeker niet bij je studie psychologie?
Hij heeft de opleidingverwisselingsgrap gemist.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]De grap was psychologie, niet de taalterechtwijzing
![]()
![]()
quote:
Hij is dus een niet-teruglezerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij heeft de opleidingverwisselingsgrap gemist.
We gaan naar de halve finale op 4 maart!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb natuurlijk al gelezen en geantwoord.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
We gaan naar de halve finale op 4 maart!!
Nou, we merken er veel van.quote:
ja ik zag ineens dat je Zhenar al adviseerdequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk al gelezen en geantwoord.![]()
oh God........quote:
JIJ hoeft het ook niet te merkenquote:
Nou, je ouders zullen er veel van merken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JIJ hoeft het ook niet te merken
Gaquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk al gelezen en geantwoord.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef babette21 het volgende:
ik heb besloten dat ik vandaag hard genoeg gewerkt heb.... ze zoeken het maar uit hier....
IK GA![]()
quote:
Hier ookquote:
Ach, het is hun kamer nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, je ouders zullen er veel van merken.
Ik zag je topic, maar zó dun vind ik haar niet hoorquote:
Getver, ga vreten kreng.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag je topic, maar zó dun vind ik haar niet hoor
Anders ben ik ook een anorexiamodel![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Hier ook. Iets leuks zelfs
. Maar ik zou ook wel graag willen en natuurlijk
CDP
live zien
.
Nu zit ik dus in dubio.
Ik zat me net tegoed te doen aan spekkiesquote:
En Tom? Sven? Ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik ga alleen als er minstens twee SHO'ers gaan.
Misschien wil&kan Dizer (die ook op de genodigdenlijst stond)mee...
En we mogen iemand meenemen!MB?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet zelf niet eens of ik kan.En wil.
![]()
!
Ja, áls je gaat wil ik misschien wel meequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
En we mogen iemand meenemen!MB?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet zelf niet eens of ik kan.En wil.
![]()
!
Wat had je dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens, BVO, had ik je mail adres goed?![]()
Ik bedoel: ga 's uit eten met Buup.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zat me net tegoed te doen aan spekkies
Buup nodigt mij niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bedoel: ga 's uit eten met Buup.
Ohquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat had je dan?.
Het is mn naam 27 @ hete mail..
Tof!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, áls je gaat wil ik misschien wel mee![]()
Als ik kan dan enzo
Vind je het gek, hij denkt; ze's zo graatmager, die houdt vast niet van eten.quote:
Dat gaat vast een succes wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tof!![]()
Maar ik moet zelf dus ook nog zien![]()
Oh, ik hou wel van eten hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij denkt; ze's zo graatmager, die houdt vast niet van eten.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik hou wel van eten hoorBuup is gewoon bang
Ik heb geen eten nodig om haar honger te stillen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij denkt; ze's zo graatmager, die houdt vast niet van eten.
Ja, over 16 jaar zal ik ook vast wel wat aangekomen zijnquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, over 16 jaar zal ik ook vast wel wat aangekomen zijn![]()
Voor dat soort activiteiten is toch echt krachtvoer nodig, vergis je niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb geen eten nodig om haar honger te stillen.
Nou ja...dan stop ik wel wat in haar mond.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor dat soort activiteiten is toch echt krachtvoer nodig, vergis je niet.
ZIE JE, PBERENDS??!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, hoor
Alhoewel, dan is er wel meer MB om van te houden.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...dan stop ik wel wat in haar mond.
quote:
Arghquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat gaat vast een succes worden
Maar ik hoor het wel van je dan
een Idols Liveshow is net zo iets als Drenthe.........quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Zhenar het volgende:
Gedownload?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Wat zal ik gaan kijken?
Nieuwe eps van Malcolm in the Middle?![]()
Of de nieuwste Gilmore Girls?![]()
Of toch Stargate Atlantis![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
een Idols Liveshow is net zo iets als Drenthe.........
maar de vraag is: als je wél had gekunt, was je dan ook gegaan?!?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Zhenar het volgende:Maar ik kan toch niet. Dus hoef ik het ook niet meer te verdedigen.
Ik denk het welquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar de vraag is: als je wél had gekunt, was je dan ook gegaan?!?
waarschuwing: glas ijs;)
Ik ben gelukkig niet zó'n Idols-fanquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Arghik blijk al plannen te hebben dat weekend.
Wel jammer.
En ik dacht, dat wordt leuk met zijn drieën en zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zó'n Idols-fan
op tv kijken is wel leuk, maar het idee om urenlang tussen dat klapvee te staan....quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gelukkig niet zo'n Idols-fan![]()
Ja, Zhenars schuldquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik dacht, dat wordt leuk met zijn drieën en zo
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
op tv kijken is wel leuk, maar het idee om urenlang tussen dat klapvee te staan....
doet vrij suïcidaal aan.....
ik zie mezelf er wel voor aan om in de problemen te komen daar...dat er naast me iemand staat die heel blij voor Serge staat te juichen en dat ik diegene alleen maar aan kan kijken: Really?????en dat ik dan in elkaar geslagen word door al die Serge-fans
![]()
Maar we hebben toch nogquote:
Da's waarquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar we hebben toch nog18 februari
staan?!
Dat wordt veel toffer dan zo'n Idols aflevering
![]()
Ik dacht, als Zhenar, MB, BVO en jij gaan, dan wil ik wel... nou heb ik dus mijn adres opgestuurd, maar als niemand van jullie gaat, dan ga ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar we hebben toch nog18 februari
staan?!
Dat wordt veel toffer dan zo'n Idols aflevering
![]()
Peri gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht, als Zhenar, MB, BVO en jij gaan, dan wil ik wel... nou heb ik dus mijn adres opgestuurd, maar als niemand van jullie gaat, dan ga ik ook niet
Neeheee, maar Zhenar vroeg mij meequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef Svensational het volgende:
MissBliss staat niet eens op de lijst.
Moet ik echt tien keer melden dat ik wel ga, vergeten jullie me nou echt of ben ik nog steeds geen echte SHO'rquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht, als Zhenar, MB, BVO en jij gaan, dan wil ik wel... nou heb ik dus mijn adres opgestuurd, maar als niemand van jullie gaat, dan ga ik ook niet
En ik mag ook iemand meenemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeheee, maar Zhenar vroeg mij mee
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Moet ik echt tien keer melden dat ik wel ga, vergeten jullie me nou echt of ben ik nog steeds geen echte SHO'r.
.
Jaja het is al goed met je, het hoeft van mij niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef Dizer het volgende:
[..]Sorry lushje
maar ik lees nooit terug
Maar als jij wel gaat...
Maar maar maar... ik wil mijn lush-object een keer van dichtbij meemakenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jaja het is al goed met je, het hoeft van mij niet meer.
MarkyMarkIdols heeft 15x 2 kaarten ter beschikking gesteld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoeveel kaartjes heeft die CDP wel niet?![]()
Oh.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeheee, maar Zhenar vroeg mij mee
Netjes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
MarkyMarkIdols heeft 15x 2 kaarten ter beschikking gesteld.
Nogal ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
L-A-N-G-Z-A-A-M
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:06 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, gaat weer lekker met Fok!
Dat konden we de afgelopen dagen natuurlijk ook zo goed doen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:58 schreef BVO het volgende:
Zhenar, Mark, LB en Sven, doen jullie je prono eens, luiwammessen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat konden we de afgelopen dagen natuurlijk ook zo goed doen!
Het werd tijd, de eikel!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef Sventastic het volgende:
Svensational is geband denk ik :\')!
HULDEquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, die zijn we gelukkig kwijt.
Neh, ligt aan de downtime nog steeds. Sommige kunnen niet inloggen nog, icons wordt ook aan gewerkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef Sventastic het volgende:
Svensational is geband denk ik :\')!
Ja, inmiddels had ik dat wel doorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neh, ligt aan de downtime nog steeds. Sommige kunnen niet inloggen nog, icons wordt ook aan gewerkt.
Whehe, dat is dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
NSE had een matige start, maar floreert nu als nooit tevoren. Ivo heeft al ruim 300.000 van de 2.000.000 kijkers teruggevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Steeds lachwekkender, geen wonder dat America\\\\\\\'s Funniest Home Video\\\\\\\'s het best scoren Talpa-programma van gister was!
Woehoe, opstand!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:37 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, inmiddels had ik dat wel door. Bijna alle mods kunnen niet posten :\')
En ik ben er weerquote:
Ik was er gisteravond ook al.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
ZHENAR!
JIJ BENT JARIG!![]()
GEFELICITEERD!
Omdat de maand en dag zijn omgekeerdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
Waarom staat dat dan in je profiel.?
Ja!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je handtekening, Zhenar?
Maar wel lief dat je het opmerktequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
Waarom staat dat dan in je profiel.?
Waarom heb je dat gedaan dan, sukkel?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat de maand en dag zijn omgekeerd![]()
![]()
![]()
Omdat hij een domme slet is!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan dan, sukkel?![]()
Weet ik veel!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan dan, sukkel?![]()
Bemoeialpauper!!!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:59 schreef Zhenar het volgende:
laterz
Je moet niet alleen om het programma lachen, maar ook om de kijkcijfers!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, dat is dan wel weer grappig.!!
Ik had het meer over 'opslagen' in de zin 'Ik kan nu ook m'n avatar opslagen op Fok!'.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geupload naar de Fok!servers dan.![]()
Ik was wat enthousiast, oké.![]()
Whehe, opslaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het meer over \'opslagen\' in de zin \'Ik kan nu ook m\'n avatar opslagen op Fok!\'.
Na zo'n ramp van dit formaat, word het nooit meer zoals vroegerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:21 schreef Paltos het volgende:
Als die fileserver hersteld wordt, is het waarschijnlijk weer zoals vroeger. :\'(
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef Bupatih het volgende:
Spotprent:
[afbeelding]:\\\'(
!!11111one!!!!!
Ik vind het meer een soap, die mensenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zouden het spotprenten zijn?
Hey!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
Je hebt hier nog niet eens gepost p: Talpa
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zouden het spotprenten zijn?
In de krant, in Denemarkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef timbob het volgende:
zeg
waar kan ik die deense prentjes eigenlijk bekijken?
Ja maar je hebt vrijheid en vrijheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:01 schreef timbob het volgende:
ik lach ze iig erg uit.
[afbeelding]
dat is toch juist het punt enzo? met vrijheid in de hemel..
Tof!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef babette21 het volgende:
ah we zijn terug
mooi op tijd voor \'n avondje IdolsVuurzee...
en gisteren kon ik prima zonder want toen was ik naarDe Dijk
ik vind het engquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:40 schreef Airelle het volgende:. Wat een zieligerds. Nou laat ze maar lekker de Deense producten boycotten hoor. :\').
dat neem ik altijd op & kijk ik op zondagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:45 schreef Airelle het volgende:
mooi op tijd voor \'n avondje Vuurzee
Dat zoiets kleins zulke reacties op kan roepen is inderdaad een beetje eng jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |