Of van haar... um, 'zone' als de rode vlag weer eens wappert om aan te tonen dat het toch niet zo'n gigantische bloedende massa is als wij denken.quote:
ik plaats enkel torso'squote:
De uitwerking daarvan is toch niet zo leuk in het echt als op papierquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of van haar... um, 'zone' als de rode vlag weer eens wappert om aan te tonen dat het toch niet zo'n gigantische bloedende massa is als wij denken.![]()
Nee?
NOU GRAAG OF NIETquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik plaats enkel torso's
en daarnaast: mijn tieten zijn te mooi voor internet, voor je 't weet staan ze op elke sleezy site
Ik dacht eierdopjequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
geloof me: het ís ook niet erg classy
dat theelepeltjesverhaal is de grootste leugen ever
Maar het is dus olietanker, in het geval van babettequote:
dat heb ik heulemaal nooit gezegd joh, mafkeesquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef Zhenar het volgende:
Maar het is dus olietanker, in het geval van babette![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar het is dus olietanker, in het geval van babette![]()
![]()
en hoe gemiddeld is die ene persoon voor de rest v/d vrouwelijke wereldbevolkingquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef MissBliss het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat onderzocht hebben, hebben ze dat echt een week lang 'opgevangen' van iemand?
Het zal je werk maar zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat onderzocht hebben, hebben ze dat echt een week lang 'opgevangen' van iemand?
Tampons uitknijpen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het niet met maar met 1000 vrouwen gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
en hoe gemiddeld is die ene persoon voor de rest v/d vrouwelijke wereldbevolking
Nederlands krijg je zeker niet bij je studie psychologie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het niet met maar met 1000 vrouwen gedaan![]()
Pfff, MissBliss is gewoon een woordje vergeten!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nederlands krijg je zeker niet bij je studie psychologie?
Rot toch op met je tolerantie voor woordvergeters!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, MissBliss is gewoon een woordje vergeten!Pestkop.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Rot toch op met je tolerantie voor woordvergeters MissBliss!![]()
Brrr... wat zou hij van ons willen?!?!?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef PeRi het volgende:
Zhenar en BVO moeten zich ff melden..
dit is eng manquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
Brrr... wat zou hij van ons willen?!?!?![]()
![]()
Durf ik te mailen???![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, MissBliss is gewoon een woordje vergeten!Pestkop.
Doe maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Brrr... wat zou hij van ons willen?!?!?![]()
![]()
Durf ik te mailen???![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit is eng man
ik zou 't niet doen hoor
Ja, er moest nog ÉÉN woordje tussen, zeikerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nederlands krijg je zeker niet bij je studie psychologie?
Hij heeft de opleidingverwisselingsgrap gemist.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]De grap was psychologie, niet de taalterechtwijzing
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |