Kijk 'm nou maar gewoon, hij is écht leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sven, het valt mij op dat je de laatste tijd erg om aandacht verlegen lijkt te zitten.
Waarom doe je ons allemaal niet een plezier en KOOP EEN FURBY!!1!!1![]()
rrrrrrrr!111!!111!!!
Ik zit op mijn werk, SLET!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk 'm nou maar gewoon, hij is écht leuk..
Jaja, zo'n rechtenstudie is zwaar hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Ga jij nou maar weer snel studeren, anders zul je nooit arts worden!![]()
Idd! Die wiskundige vergelijkingen lossen zichzelf niet zomaar op!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, zo'n rechtenstudie is zwaar hoor!
Zó erg is het toch niet dat je gisteren Sven niet gezien hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef babette21 het volgende:
mèn wat een teringdag vandaag....
ik heb zin om keihard te gillen...... of te huilen
... of allebei
![]()
& wáárom is het pas half drie?????![]()
gisteren had ik 'm niet nodig maar vandaag zou ik wel even van zijn brede schoffelschouder gebruik willen makenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Zhenar het volgende:
Zó erg is het toch niet dat je gisteren Sven niet gezien hebt![]()
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
gisteren had ik 'm niet nodig maar vandaag zou ik wel even van zijn brede schoffelschouder gebruik willen maken![]()
Ooooowquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef babette21 het volgende:
mèn wat een teringdag vandaag....
ik heb zin om keihard te gillen...... of te huilen
... of allebei
![]()
& wáárom is het pas half drie?????![]()
niksquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
niksgewoon een enorm "mag-het-licht-uit"-gevoel vandaag
hormomen... volle maan... winterdip... wie zal het zeggen
Wat is een weervolf?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ben je een drachtige winterweervolf?!?!?!
![]()
ik dacht net héél even in een flits "ik zal toch niet zwanger zijn"quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Zhenar het volgende:Ben je een drachtige winterweervolf?!?!?!
![]()
Neen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:
Familie van Bupatih?
In reactie op babette: nee, eigenlijk heb ik dat nooi echt. Ik kan me soms wel overdreven opwinden over dingen, maar ik heb nooit zo'n "damn ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet" gevoel...
't is niet dat ik zozeer last heb van mezelf, maar meer van de wereld om me heenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:
Familie van Bupatih?
"damn ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet" gevoel...
Wat leuk dat je het allemaal zo subtiel brengt. Zo klinkt het ook erg classy.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ik was v/d week nog zo ongesteld als een zeekoe, dus dat is het iig niet
geloof me: het ís ook niet erg classyquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef LeBeau het volgende:
Wat leuk dat je het allemaal zo subtiel brengt. Zo klinkt het ook erg classy.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het allemaal zo subtiel brengt. Zo klinkt het ook erg classy.
Ja, maar nu zie ik een bloedende homp vlees voor me als ik aan jou denk... ook niet echt de bedoeling lijkt mequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
geloof me: het ís ook niet erg classy
dat theelepeltjesverhaal is de grootste leugen ever
quote:
neequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar nu zie ik een bloedende homp vlees voor me als ik aan jou denk... ook niet echt de bedoeling lijkt me![]()
![]()
Tietpics!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
neehoe ga ik dat nou weer rechtzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |