Hij kende 'm ook nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Bupatih kent 'm al, maar de rest misschien nog niet![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat lul je idioot... we kennen elkaar al eerder in het echie... je weet toch hoe we zijn
ARGH!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke studie deed ik ook alweer?
Nou, het kon toch!quote:
quote:
Gewoon om 11 uur college hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat doe jij hier op dit tijdstip?!
![]()
Tentamen zeker![]()
quote:
Zowat al m'n colleges zijn om 11:00 hoorquote:
Wist je toch alquote:Wat studeer je eigenlijk?
Laat me raden:
Economie.![]()
Wist ik niet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowat al m'n colleges zijn om 11:00 hoor.
[..]
Wist je toch al.
Dat had ik ook. (11 uur of 9 uur en heeeeeel soms in dequote:Op donderdag 2 februari 2006 09:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowat al m'n colleges zijn om 11:00 hoor.
Moet jij niet werken?!quote:
Zit dan niet zo te gapen, jij niet-Sven-bezoekende greppelslet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben bezig, ja[jij bevooroordeelde stoephoer
![]()
]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef babette21 het volgende:
zeg laat 't jong lekker aandacht aan z'n broertje besteden, daarvoor komt ie toch hier!!![]()
en ík wilde vandaag best met 'm gaan lunchen hoor, of een nawerkseborrel doen...
maar híj moest zo nodig terug naarDrenthe
jij pissebed van 't zuiverste soort![]()
![]()
![]()
ik zou er nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:13 schreef Zhenar het volgende:Drenthe
![]()
De nietszeggendheid is... verstikkend![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
het enge is ook dat die kans zo groot is: wie verveeld zich nou niet dood in Drenthequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:32 schreef Zhenar het volgende:
dan word ik dus gewoon wél dood gevonden inDrenthe
!!!!
![]()
![]()
GRAPPIG HEquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kende 'm ook nog niet![]()
![]()
.
Hallo, jij wist waar ik was, ik niet waar jij wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef babette21 het volgende:
zeg laat 't jong lekker aandacht aan z'n broertje besteden, daarvoor komt ie toch hier!!![]()
Stamgroepquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Soms zou ik willen dat ik mijn stam groep kon opgeven voor Battle Royale![]()
Ja die film ken je toch wel ?quote:
Nee. En stamgroep vind ik een raar woord.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die film ken je toch wel ?![]()
Annyway het was groepjes picking time en ik bleef weer eens over,
En omdat ik geen zin had om drie menu's in mijn eentje te gaan koken ben ik de les uitgegaan![]()
Anderwoord voor klas maar je mag het geen klas meer noemen op het mboquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. En stamgroep vind ik een raar woord.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Anderwoord voor klas maar je mag het geen klas meer noemen op het mbo
OMG je bent in het echt ook een huilie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die film ken je toch wel ?![]()
Annyway het was groepjes picking time en ik bleef weer eens over,
En omdat ik geen zin had om drie menu's in mijn eentje te gaan koken ben ik de les uitgegaan![]()
Pleur op naar je eigen land jij met je huiliequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
OMG je bent in het echt ook een huilie..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ARGH!
Het was iets niet bijster origineels geloof ik.
Iets met "sociale" erin???
Hm... kan ik bovenstaande twee elementen wel combineren?![]()
CRAP!Meestal doe ik net alsof ik het weet en probeer ik tijdens een gesprek af te leiden wat het ook alweer was dat ik hoor te weten.
Maar als je het zo direct vraagt lukt dat niet!
![]()
Okee, gokje dan maar:
Sociaal-juridische dienstverlening??????????Ofzo
?
Ik ben zó slecht in dit soort dingen.
Dit is mijn land, aap.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pleur op naar je eigen land jij met je huilie![]()
ach flikker toch op, jij gratenkut.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef Svensational het volgende:
Hallo, jij wist waar ik was, ik niet waar jij was. Dus het is JOUW schuld
.
Rot toch maar opquote:
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach flikker toch op, jij gratenkut.....![]()
mij een beetje de schuld geven![]()
![]()
![]()
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij kende 'm ook nog niet![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Commerciële economie..
Sven, het valt mij op dat je de laatste tijd erg om aandacht verlegen lijkt te zitten.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]Okee, dat niet bijster originele had ik dus goed!
![]()
En sociaal moest natuurlijk commercieel zijn... maar dat is praktisch hetzelfde.quote:
En "juridische dienstverlening" verschilt, als je het op de keper beschouwt, eigenlijk totaal niet van "economie".quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En sociaal moest natuurlijk commercieel zijn... maar dat is praktisch hetzelfde.![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En "juridische dienstverlening" verschilt, als je het op de keper beschouwt, eigenlijk totaal niet van "economie".ik bedoel
![]()
![]()
Dus ik had het in één keer goed!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |