quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef Tafkahs het volgende:
daarom drinken mannen bier, om die stinkbacterieen te doden.
Ik dank u vriendelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef wdn het volgende:
ajay heeft denk ik gelijk.
Overigens heb ik met de meeste vermelde dingen echt geen problemen. Indien ik 2 oudere personen op een bankje in een park zie zitten te zoenen kan ik alleen glimlachen![]()
![]()
Topic kan wel gesloten worden na deze woorden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef ajay het volgende:
[..]
Ik dank u vriendelijk![]()
Maar persoonlijk walg ik ook van weinig. Kijk, als iemand op 50 cm van mij staat maar bijzonder onhygiënisch is (dus al weken niet zichzelf gewassen heeft of z'n/haar bek niet goed wast), dan heb ik er een probleem mee. Meestal deel ik dat dan ook mee... Maar goed dat is een ander verhaal.
In het algemeen mogen mensen doen en laten wat ze willen, zolang ze mij er niet overdadig mee lastig vallen. Dat iemand z'n neus leeg wil eten, moet hij/zij zelf weten, maar ga het dan niet overdreven voor mijn neus doen.
Misschien waar ik nog het meeste van walg, zijn bewuste zieke acties. Als een leeuw in een documentaire een gazelle verscheurt vind ik het ok, maar als iemand voor de lol in elkaar wordt gebeukt op tv of iemand een kat in een kooi in de fik steekt, dan walg ik ervan. Iets wat natuurlijks is vs zieke acties.
Ik denk dus dat bij mij de balans naar walging jegens een ander mens bepaald wordt door de mate van (dis)respect voor een ander wezen.
Oneens. Schoon zijn en hygiënisch zijn zijn twee dingen. Soms is juist een laag vuil goed, al was het maar voor je weerstand. En ruiken naar parfum betekent niet dat je 'schoon' bent, alleen dat je als schoon wordt ervaren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef harrie1 het volgende:
omdat we geen holbewoners meer zijn
we gaan vooruit in de tijd
schoon en hygieenisch is goed voor een mens
en zorgt er mede voor dat we oud worden
sex is lekker
maar sex met hanna tokkie is vies
dit is niet indoctrinatie in de opvoeding maar evolutie
een operatie willen mensen niet zien omdat het niet natuurlijk is
Evolutie.. zit wat in. Hanna Tokkie verdenk ik ervan uit het jaar 50000 BC te komen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef harrie1 het volgende:
omdat we geen holbewoners meer zijn
we gaan vooruit in de tijd
schoon en hygieenisch is goed voor een mens
en zorgt er mede voor dat we oud worden
sex is lekker
maar sex met hanna tokkie is vies
dit is niet indoctrinatie in de opvoeding maar evolutie
een operatie willen mensen niet zien omdat het niet natuurlijk is
Het enige echte smerige wat genoemd wordt, speekseluitwisseling, misselijkmakend.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef wdn het volgende:
ajay heeft denk ik gelijk.
Overigens heb ik met de meeste vermelde dingen echt geen problemen. Indien ik 2 oudere personen op een bankje in een park zie zitten te zoenen kan ik alleen glimlachen![]()
![]()
Hanna kreeg haar kinderen voordat ze met zelfmedicatie en zich begon vol te proppen met jawel...ijsjes!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Evolutie.. zit wat in. Hanna Tokkie verdenk ik ervan uit het jaar 50000 BC te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |