quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef Bendeleider het volgende:
TS begint normaal maar TS heeft gister speciaal bier gehad dus TS heeft Braille stront.
Printscreen van je fok avatar uitprinten en die erbij houden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
![]()
maar hoe check je nou de echtheid? Zijn vast mooie plaatjes op internet te vinden
Moet je een keer vast brood eten ipv vloeibaar vuige kutbelg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef Adieu het volgende:
hahaha gij zijt goed gek!zal ik jou eens de bek vol schijte? lolz
maar nee gek ik heb altij dunne schijt he dan kun je geen letters make
denk ik man.
Eerst een ringel squote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef longinus het volgende:
Mogen duitse letters ook, ik vind nog wel eens een ümlaut in de pot.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Adieu het volgende:
@longinus
hahaha mongeaul het woord UMLAUT is niet met een umlaut op de U,
haha sukk0llll!!
Hoort erbij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Hahaha geweldig. De I heb er nog geregeld liggen, maar om er nou met mn camera een foto van te maken
Dan kun je nog wel letters poepen, moet je ze uit de pot halen en in het handenwasbakje leggenquote:
Vroeger toen ik nog op de middelbare school zat scheet ik weleens express naast de pot.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef Molluck het volgende:
Ik heb een plonswc
Maar ik kan morgen op school wel proberen de I te maken, die is niet zo moeilijk...
Doe jij de Q doe ik de w.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:15 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat je lang kan wachten op de W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |