Ik zeg niet kut, ik zeg vreemdquote:
En ik zeg vreemd én kutquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zeg niet kut, ik zeg vreemd.
Wat vind je van de tabbladen dan?quote:
Ik ga automatisch naar de onderkant van mn scherm als ik een ander Fok!-venster wil, ik vergeet ze dus een beetje. Verder doet de cursor raar in FF, en allemaal van dat soort kleine dingetjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat vind je van de tabbladen dan?
Ik heb het over IE nu hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga automatisch naar de onderkant van mn scherm als ik een ander Fok!-venster wil, ik vergeet ze dus een beetje. Verder doet de cursor raar in FF, en allemaal van dat soort kleine dingetjes.
Ohquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het over IE nu hoor.
Volgens mij wel twee hele dagen ofzo!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou geen toegevoegde waarde dus, ik gebruik ze toch niet.
En ja, ik heb écht een tijdje FF gebruikt, dus het is geen kwestie van wennen.
Na-ahquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij wel twee hele dagen ofzo!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Malcolm.![]()
Oh en Zhenar, je hoeft niet elke keer blij verbaasd te zijn dat ik Buffy tof vind hoor.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
Ik zit hier met babette
Babette zegt hoi tegen iedereen
Nee!quote:
You spankslut!quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
"I've been modelling for twelve years!"![]()
'Ive been modelling for twelve years!'quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]
"I've been modelling for twelve years!"![]()
Welke studie deed ik ook alweer?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Mijn egocentrische levensstijl is de schuld van mijn desinteresse in mijn medemens.![]()
Ik kan er niets aan doen!![]()
Wel vet cool dat ik MissBliss en Dizer binnenkort ga ontmoeten! Ik ben benieuwd naar hoe ze in et echt zijn...![]()
Wat lul je idioot... we kennen elkaar al eerder in het echie... je weet toch hoe we zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Zhenar het volgende:
Wel vet cool dat ik MissBliss en Dizer binnenkort ga ontmoeten! Ik ben benieuwd naar hoe ze in et echt zijn...![]()
Vrijetijdskunde? Ikdoeeigenlijkniksologie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke studie deed ik ook alweer?
Whehehe, je geloofde hetquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe tof!
![]()
Zeg ook maar hoi tegen babette!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |