En ik dacht, dat wordt leuk met zijn drieën en zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zó'n Idols-fan
op tv kijken is wel leuk, maar het idee om urenlang tussen dat klapvee te staan....quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gelukkig niet zo'n Idols-fan![]()
Ja, Zhenars schuldquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik dacht, dat wordt leuk met zijn drieën en zo
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
op tv kijken is wel leuk, maar het idee om urenlang tussen dat klapvee te staan....
doet vrij suïcidaal aan.....
ik zie mezelf er wel voor aan om in de problemen te komen daar...dat er naast me iemand staat die heel blij voor Serge staat te juichen en dat ik diegene alleen maar aan kan kijken: Really?????en dat ik dan in elkaar geslagen word door al die Serge-fans
![]()
Maar we hebben toch nogquote:
Da's waarquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar we hebben toch nog18 februari
staan?!
Dat wordt veel toffer dan zo'n Idols aflevering
![]()
Ik dacht, als Zhenar, MB, BVO en jij gaan, dan wil ik wel... nou heb ik dus mijn adres opgestuurd, maar als niemand van jullie gaat, dan ga ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar we hebben toch nog18 februari
staan?!
Dat wordt veel toffer dan zo'n Idols aflevering
![]()
Peri gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht, als Zhenar, MB, BVO en jij gaan, dan wil ik wel... nou heb ik dus mijn adres opgestuurd, maar als niemand van jullie gaat, dan ga ik ook niet
Neeheee, maar Zhenar vroeg mij meequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef Svensational het volgende:
MissBliss staat niet eens op de lijst.
Moet ik echt tien keer melden dat ik wel ga, vergeten jullie me nou echt of ben ik nog steeds geen echte SHO'rquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht, als Zhenar, MB, BVO en jij gaan, dan wil ik wel... nou heb ik dus mijn adres opgestuurd, maar als niemand van jullie gaat, dan ga ik ook niet
En ik mag ook iemand meenemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeheee, maar Zhenar vroeg mij mee
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Moet ik echt tien keer melden dat ik wel ga, vergeten jullie me nou echt of ben ik nog steeds geen echte SHO'r.
.
Jaja het is al goed met je, het hoeft van mij niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef Dizer het volgende:
[..]Sorry lushje
maar ik lees nooit terug
Maar als jij wel gaat...
Maar maar maar... ik wil mijn lush-object een keer van dichtbij meemakenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jaja het is al goed met je, het hoeft van mij niet meer.
MarkyMarkIdols heeft 15x 2 kaarten ter beschikking gesteld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoeveel kaartjes heeft die CDP wel niet?![]()
Oh.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeheee, maar Zhenar vroeg mij mee
Netjes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
MarkyMarkIdols heeft 15x 2 kaarten ter beschikking gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |