Nee joh..... voetbalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef Mainport het volgende:
[..]
Origineel of niet, het is wel ONTOPIC
Ontopic:
Talpa: kutzender
Iddquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben wel The 4400. Dat is tof. En grappige homevideo filmpjes![]()
wie leest er nou op'squote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef Mainport het volgende:
[..]
Er staan nieuwe dingen in de OP hoor
gaat toch nog steeds over talpa? is nu zo'n btje algemeen bekend dat talpa gewoon een rukzender is..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:35 schreef Mainport het volgende:
[..]
Er staan nieuwe dingen in de OP hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben wel The 4400. Dat is tof. En grappige homevideo filmpjes![]()
rtl 5 en 7, voor leuke films (veel sci fi, horror) en nieuws.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Netflier het volgende:
Naar welke Nederlandse commerciele zender moet ik dan kijken?![]()
- RTL4? Met RTL Boulevard, Life & Cooking en Char.
- RTL5? Met The Nanny (\\\"Als je er één keer om kan lachen, kan je er ook 15× om lachen.\\\"), Mijn Dochter & Ik en nog meer herhalingen.
- SBS6? Ik kan me even niet herinneren wat voor meuk daar wordt uitgezonden.
- NET5? Ik kan me even niet herinneren wat voor meuk daar wordt uitgezonden.
- VERONICA? Of heet het nou weer anders?
- YORIN? Mwah... Zo af en toe wel \\\'s wat aardigs, maar ik blijf er niet voor thuis.
- TMF? Voor dezelfde doelgroep die naar Nickelodeon kijkt.
Zijn er programma's die langer dan 5 minuten op Talpa blijven voor ze weer van de buis worden gehaald dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef pberends het volgende:
Ik snap maar God niet waarom mensen kritiek op Talpa hebben.
[afbeelding]
NSE had een matige start, maar floreert nu als nooit tevoren. Ivo heeft al ruim 300.000 van de 2.000.000 kijkers teruggevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Steeds lachwekkender, geen wonder dat America\'s Funniest Home Video\'s het best scorende Talpa-programma van gister was!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |