Goliath.quote:
ik vond 'm echt niet zo'n eng hoor... gaat niet eens over de kopquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef LeBeau het volgende:
Goliath.
Het is echt HEEL hoog.Maar dat maakt het juist zo gaaf.
Ik heb het allebei net al gedaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Copycat het volgende:
Nog iets met een nummer aanpassen of is die kick down to earth weer voldoende voor vandaag?
Jullie gaan trouwens opeens stukken sneller dan die slowchatters in R&P ....
True, true, maar toch wil ik het niet zien!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar liefje, dat jíj twee jaar moet wachten, betekent toch niet dat ík dat ook moet![]()
Dan was het een doublekick!quote:
met jou wil ik door het Land van Laaf struinenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Bupatih het volgende:
True, true, maar toch wil ik het niet zien!
ik denk ook steeds: nou moe, geen sc!??!??quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:29 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf gewoon ook echt boven in de index zoeken naar dit topic en echt na een minuut scrollen 'Oh ja, naar beneje.'.
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk ook steeds: nou moe, geen sc!??!??
Ach ja, je moet er gewoon niet teveel posten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
Wordt tijd dat dat IDO forum dicht gaat zeg.
Wat werken die mensen mij op de zenuwen.
Ik zak niet voor niets zo in de statsquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er gewoon niet teveel posten..
Ja is ook zo. Ik zakte eerst ook echt heel hard naar beneden,quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zak niet voor niets zo in de stats.
Nee maar serieus, ik word hélemaal gek van die Floortje-club. Het is maar goed dat ik niet op die meet was
.
Paar weken terug postte ik er heel weinig meer, nu richting de finale ben ik er weer regelmatig, maar oh wat een zeikerds zitten er bij zeg, echt óveral commentaar opquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik zakte eerst ook echt heel hard naar beneden,. Maar door de meet is het welk weer veel geworden. En tsja de meet. Die was best leuk! Maar ik hing zeg maar alleen met Tom en Sven.
.
Hoi, hier sluit ik me even bij aan. Niet dat ik voor mijn lol SC-topic lees, maar goed.quote:
Hier zit anders wel de crème-de-la-crème van Fok! jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi, hier sluit ik me even bij aan. Niet dat ik voor mijn lol SC-topic lees, maar goed.
Die suffe Talpa hetze van jou is zó niet tof meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef pberends het volgende:
Nieuwe format werpte gister de vruchten af voor NSE Nieuws...
[afbeelding]
Nee gek, die bank staat in het begin, voor de poortquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:41 schreef Zhenar het volgende:
Is dat plaatje in de OP niet uit het Land van Ooit trouwens?![]()
![]()
![]()
Nou ja zeg, vieze pisnicht, ik breng het toch positief???quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die suffe Talpa hetze van jou is zó niet tof meer![]()
Daar heb ik (nog) geen weet van, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier zit anders wel de crème-de-la-crème van Fok! ja![]()
![]()
!
![]()
ik lees er altijd overheenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
ga je schamenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar heb ik (nog) geen weet van, eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je schamen![]()
heb je de fok!-inburgeringstest niet gedaan?!??!??!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee gek, die bank staat in het begin, voor de poort.
Net zo positief als je dit aan mij mededeelt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vieze pisnicht, ik breng het toch positief???
Dan lijk je op de gemiddelde tv-kijker...quote:
Wel als je "Ik wordt" zegt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben gewoon begonnen. Ik wordt toch niet uitgezet, he
?
Ik blijf dit soort posts wel vermakelijk vinden, hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef pberends het volgende:
Nieuwe format werpte gister de vruchten af voor NSE Nieuws...
[afbeelding]
zeg Bupiesnoepie... jij komt ook wel naar de meet he?!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg Bupiesnoepie... jij komt ook wel naar de meet he?!
de hele dag spreektaal ipv schrijftaal.... weet je hoeveel fouten dat scheelt!!!
uiteraardquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef mark_03 het volgende:
Ga je kaarten halen dan zaterdag?
Ja, maar het valt net in die periode waarin ik m'n zomervakantie zou gaan boeken ... en dat gaan we een dezer weken ook nog doen... dus ik weet niet hoe het uit gaat komen. Beetje jammer want wil wel HEEEEEEEL GRAAAAAAAGquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraardjij niet dan??
maar "halen" hoeft geloof ik niet eens, 't kan ook via ticketservice [hoorde ik vandaag op de radio]
Over 2 minuten 'Next', dat is pas tof!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:26 schreef mark_03 het volgende:
Ja, vanavond weer "Schoondochter Gezocht". Wat een hilarisch programma is dat.
Hmm, ff checkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over 2 minuten 'Next', dat is pas tof!
Bijna alleen maar Raffafans, zegt genoeg lijkt mequote:Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik (nog) geen weet van, eerlijk gezegd.
Eens isquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
Wordt tijd dat dat IDO forum dicht gaat zeg.
Wat werken die mensen mij op de zenuwen.
ik vind dat je gewoon moet gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef mark_03 het volgende:
Ja, maar het valt net in die periode waarin ik m'n zomervakantie zou gaan boeken ... en dat gaan we een dezer weken ook nog doen... dus ik weet niet hoe het uit gaat komen. Beetje jammer want wil wel HEEEEEEEL GRAAAAAAAGheen.
Ach, CDP is apart maar bedoelt het nog wel goed.quote:
En bij Idioot moet ik altijd aan jou denkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
bij IDO moet ik altijd aan idioot denken...
Ja, vind ik eigenlijk ook wel... Babs meeten terwijl Huub voor ons zingtquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon moet gaan
onze minimeet zou de kers op de slagroom zijn![]()
![]()
Nee CDP is het ergst. Maar er zijn ook andere erge users tussen. Vorig jaar en daarvoor was het gezelliger....quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, CDP is apart maar bedoelt het nog wel goed.
zijn er weer rellenquote:
Oh, die zag ik ook nog niet aankomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
En bij Idioot moet ik altijd aan jou denken![]()
quote:
Hoop echt dat Raffa wint zaterdagquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn er weer rellen
als Raffa wint [fingers crossed] dan wordt NL echt het land van de zwangeren:
eerst Tanja in BB en dan een zwangere winnares bij Idols
denk aan de publiciteit die dat oplevert!!![]()
nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef mark_03 het volgende:
Ja, vind ik eigenlijk ook wel... Babs meeten terwijl Huub voor ons zingt. Hoe kan het mooier?
.
Bij Idols 1 was er geen IDOquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee CDP is het ergst. Maar er zijn ook andere erge users tussen. Vorig jaar en daarvoor was het gezelliger....
Schatje..
Ja, goed gezongen, toen al.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
Onderaan de pagina:
http://www.bitstreamstudio.nl/voorb.htm
Jij bent tof.. jij mag blijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier nu al beter dan in een gemiddeld IDO-topic.
Mooi, dan kan ik stoppen met slijmenquote:
Ze gáát winnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoop echt dat Raffa wint zaterdag.
ik heb ook zo'n voorgevoelquote:
vooral dat laatste natuurlijkquote:Zou een stunt zijn zeg. Afgeschreven, zwanger, irriteert veel mensen en verslaat uiteindelijk de gedoodverfde favoriet
.
Pff, wat zijn dat voor praktijken... al die nieuwe mensen krijgen niet eens een ontgroening meerquote:
Uiteraard... maar die krijgt ie wanneer ie het minst verwachtquote:
en kennelijk ook geen sollicitatiegesprek meer... terwijl ik nog wel wat vragen hadquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef mark_03 het volgende:
Pff, wat zijn dat voor praktijken... al die nieuwe mensen krijgen niet eens een ontgroening meer.
Vond Floortje de eerste weken super, maar sinds twee weken geleden ofzo... de liefde was overquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze gáát winnen.
Zou een stunt zijn zeg. Afgeschreven, zwanger, irriteert veel mensen en verslaat uiteindelijk de gedoodverfde favoriet
.
same here...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef mark_03 het volgende:
Vond Floortje de eerste weken super, maar sinds twee weken geleden ofzo... de liefde was over. Raffa
.
In de studio was dat echt een geweldigoptredenquote:
Das die Djem toch?quote:
Da's Djem, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Das die Djem toch?
Ze waren gisteren bij Jensen, ik vind d'r zus toch echt leuker hoor.
quote:
Wat is er? Kan je het niet hebben als mensen je de waarheid vertellen? Je bent gewoon af en toe een vervelend puberjongetje die zn zin niet krijgt en blijft doorzeiken over van alles en nog wat. iets wat niet nodig is, maar je verpest het zelf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
En nog even een kleine voetnoot over IDO'ers:![]()
Nou ja, jij Djem, ik Niña, lijkt me goede deal danquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's Djem, ja.
Niks mis met die zus (Niña), maar Djem is leuker!
Die Floortje-gang kan ook wel zuigen hoor. Figuurlijk dan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er? Kan je het niet hebben als mensen je de waarheid vertellen? Je bent gewoon af en toe een vervelend puberjongetje die zn zin niet krijgt en blijft doorzeiken over van alles en nog wat. iets wat niet nodig is, maar je verpest het zelf.
Ik ben er nu wel klaar mee, met die discussie. Maar ik heb vandaag gewoon een vreemde dag achter de rug. Ik kan best tegen de waarheid, maar ik laat niet zomaar over me heenlopen, maar blijkbaar moet het allemaal maar vergeten worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er? Kan je het niet hebben als mensen je de waarheid vertellen? je bent gewon af en toe een vervelend puberjongetje die zn zin niet krijgt en blijft doorzeiken over van alles en nog wat. iets wat niet nodig is, maar je verpest het zelf.
Whehe, is goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, jij Djem, ik Niña, lijkt me goede deal dan.
Ja dat weet ik ook wel. Het is een en al gemiep in IDO. Ik zeg ook niet dat het helemaal zijn schuld is ofzo. Maar het is gewoon soms genoeg en dan moet je niet blijven doorgaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Floortje-gang kan ook wel zuigen hoor. Figuurlijk dan.
Oké, Moeder Teresa!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Het is een en al gemiep in IDO. Ik zeg ook niet dat het helemaal zijn schuld is ofzo. Maar het is gewoon soms genoeg en dan moet je niet blijven doorgaan.
Waarom?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind ze toch altijd een beetje "Kelly Family"... zeg maar
Vanwege die moederkloek die er tussenstaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom?
Vanwege de lange, blonde haren?
Omdat er 2 familie zijn?
gewoon, die trommeljes enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Waarom?
Vanwege de lange, blonde haren?
Omdat er 2 familie zijn?
Ze praat ook vrij apartquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanwege die moederkloek die er tussenstaat.
Het gaat mij ook niet om hun zangkwaliteiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het niet zo op Treble. Maar wel goed Songfestivalmateriaal.
Neh, ze hebben wel leuke liedjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om hun zangkwaliteiten.
Waar kun je ze luisteren?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:11 schreef BVO het volgende:
Dat ene nummer voor het songfestival - Amambanda - vind ik wel leuk eigenlijk.
http://www2.treble.nl/sms/quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar kun je ze luisteren?
Zie liever Treble op 't songfestival dan Maud.
http://www.treble.nl/treble/multimedia/audioquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar kun je ze luisteren?
Zie liever Treble op 't songfestival dan Maud.
Hmmz, 10 SMSjes he? Moet kunnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
BVO! Zin om met mij en de twee dames uit eten te gaan?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
BVO! Zin om met mij en de twee dames uit eten te gaan?
Zit je wel met 18 andere kutkoters opgescheept!quote:
Tsja, goed genoeg voor het songfestival lijkt mequote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, goed genoeg voor het songfestival lijkt me.
Maudquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.maudmusic.nl/video/siteplayer.asx
Ik denk dat het dat I'm Alive van d;r gaat worden... dat is zóóóó Nederlands-songfestivalachtig.quote:
Ja, precies! Ik zet net even naar die Maud-nummertjes te luisteren en het zijn allemaal van die standaard-Songfestival-nummers.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat I'm Alive van d;r gaat worden... dat is zóóóó Nederlands-songfestivalachtig.
Nou, het kán goed aflopen. Had België ook niet ooit een inzending met een verzonnen taaltje? Die eindigde nog best hoog.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:32 schreef MissBliss het volgende:
Als Treble naar het songfestival gaat, worden we weer uitgelachen
Ik zag ze gisteren op tv en had last van plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het kán goed aflopen. Had België ook niet ooit een inzending met een verzonnen taaltje? Die eindigde nog best hoog.
Stel je niet zo aan!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren op tv en had last van plaatsvervangende schaamte
quote:STAATSLOTERIJ NL 2006
Laan Van Hoornwijk 55, 2289 DG Rijswijk.
Amsterdam, the Netherlands.
www.staatsloterij.nl
BATCH: INTER/983362/W
REF: INTER/562291007/HD7
You have won the sum of 2, 000.000.00euros
Our Dear Winner,
You have won the sum of 2, 000.000.00euros (Two Million Euros Only.)
From Staatsloterij NL Promotion, held on March 9, 2006.
After a successful completion of the second category draws of STAATSLOTERIJ NL,
International Promotion, You have emerged one of the
winners of the, STAATSLOTERIJ NL, which is part of our promotional
draws. Participants were selected through a computer ballot system
drawn from 30,000 email addresses of individuals and companies from
America, Africa, Asia, Australia, Canada, Europe, Middle East, and New
Zealand, as part of our International Promotions Program.
As a category B winner, you have been picked by a computer balloting
system, where only email addresses are selected, from a total numbers
of 30,000 email addresses, drawn from all over the globe. After an
automated computer ballot of our International Promotions Program
consequently won in the second Category.
Ik stel me niet aan, ik vond het lachwekkend kinderachtig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan!
De vorige Nederlandse kandidaten waren veeeel slechter!
Nee, jij trekt volle zalen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik vond het lachwekkend kinderachtig.
Ja.quote:
tijdverschil, weet je toch..... dat gedoe met die zones enzo......quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:03 schreef Paltos het volgende:
Staat mijn klok fout?
Speciaal voor een stukje satire geschreven (a la Kopspijkers):quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Talpa
Talpa is een soort puist waar al het vuil van de Nederlandse tv in ging zitten. Goedkope straathoertjes als Bridget Maasland en Harmke Pijpers wilden maar al te graag bij tv-pooier Johnnie de Mol op z'n schoot zitten. Ook Beau kreeg het hoog in z'n bol na z'n razzie-award voor de Scatlett-reclame. Zelfs als hij in pampers voor de buis ging zitten dacht hij dat miljoenen hersenloze kijkers dat wel zouden waarderen. Gister keken er 72.000 kijkers naar Nieuws Sport Entertainment Nieuws. Gelukkig heeft Jort Kelder een gouden idee voor het volgende format; de redactie wil het programma NSE Nieuws Sport gaan noemen.
Bij mij, ik ben 23 april te bewonderen in de Eftelingquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Speciaal voor een stukje satire geschreven (a la Kopspijkers):
[..]
Ja, nee, hèquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mij, ik ben 23 april te bewonderen in de Efteling
Hoi.quote:Ik heb geen vriendje en dat bevalt me eigenlijk best wel. Dat komt nog wel eens een keertje.
quote:De leukste jongens vind ik breakdancers, skaters, snowboarders en surfers.
Dat zit wel goed.quote:Een beetje macho mag best wel als het maar niet van die arrogante verwaande kwasten zijn die zichzelf zo geweldig vinden.
Dat ook.quote:Ze moeten ook lief zijn voor dieren en niet de hele avond je hand vasthouden, want daar krijg ik de kriebels van.
Ja dusquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Djem:
[..]
Hoi.!!
[..]!
!
[..]
Dat zit wel goed.
[..]
Dat ook.
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat zijn nog niet de antwoorden op dat interviewtopic?
Dit komt uit een ander, ouder interview.quote:
Dude!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ik vind het toch een erg opvallende fout.
Je reputatie is verpest. Vind ik, hé.![]()
Oh, excuseer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude!Dat was vroeger!
En wat doe jij altijd stom/dom met je "hé".
Zeg dan "hè".
Totaal zijn er 3 fouten van mij te vinden op heel Fok!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, excuseer.![]()
Maar niet relevant.![]()
Vroeger? Nou, misschien.
Ik ben tóch blij dat ik nu eindelijk een fout heb gevonden.En wat voor één.
![]()
Wat een gelukkig toeval dat ik op één van de drie botstequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Totaal zijn er 3 fouten van mij te vinden op heel Fok!
Althans, volgens de legende...
Whehe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat een gelukkig toeval dat ik op één van de drie botste.
Nu ben je helemaal niet meer geloofwaardig en kan ik altijd zeggen als ik een fout maak:
"Datum van die dag."
!!
En dat allemaal voor zo'n lelijke vrouw.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe.
Was ik maar overleden op 13 juli 2004, dan had ik nooit die volgende kutdag mee hoeven maken!
Dat moest er nog eens bijkomen, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
En dat allemaal voor zo'n lelijke vrouw.![]()
Zo, tot hier.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens beikomen, ja.
Ja, doei.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo, tot hier.
Ik ga wat tv kijken.![]()
Adieu, Bupie.![]()
40+quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Schoone vrouwmenschen en zulks.
Mieters topic, wat ik je brom!
* BVO herinnert zich wat quotes van jou van een tijdje terug over Raffaquote:
Crosspostquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Schoone vrouwmenschen en zulks.
Mieters topic, wat ik je brom!
quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
Net bij Jensen.
'Wat was je mooiste hoogtepunt tot nu toe de afgelopen maanden?'
'Bij Idols?'.
quote:
Raffa natuurlijkquote:
Uiteraardquote:
Iddquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard.
Alsof iemand anders zo'n gevatte opmerking zou maken.
Ja, EN WAT WAS DAT HOOGTEPUNT DAN?>??quote:
Ik zie het gevatte niet eens...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard.
Alsof iemand anders zo'n gevatte opmerking zou maken.
HELP!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:45 schreef MissBliss het volgende:
Wat raar.. In FF kan ik smileys niet toevoegen aan mn favorieten (bookmarks)...
Treedt je vriendje op? Hm... wie van de Village People zou hij spelen...?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan de finale niet eens zien
Oh wel tof trouwens: ik ga naar een homo-feestje
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Treedt je vriendje op? Hm... wie van de Village People zou hij spelen...?![]()
Progressief van die agenten!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De indiaan, no doubt.
Nee, een ex-collega van hem is jarig en dat is een leernicht schijnt
Nope, is geen agent.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, was dat van toen hij nog in de gaybar werkte?
![]()
Zo'n geitewollensokkenfiguur?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, bij Greenpeace (Ja, BVO, een bomenknuffelaar)
Nee, gelukkig nietquote:
Toch niet tijdens de seks hoop ik!quote:
Neequote:
Hee, het had gekund!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Hallo, waar zie je me voor aan
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, het had gekund!![]()
Maar phieuw! Gelukkig!
Ik heb je nooit meer gewild dan nu!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb keel- en hoofdpijn en koorts. Hoera.
quote:
Scheer je dan maar weg!quote:
okequote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:10 schreef Zhenar het volgende:
Scheer je dan maar weg!Het is hier toch al een gore Perinieshoestzweetkliederboel
rr!!11!!11
![]()
Nee, blijf!quote:
doe ik toch altijdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:42 schreef Airelle het volgende:
Jij bent ook makkelijk zeg. Doe je altijd wat mensen je opdragen?.
Ah, ik moet dinsdagavond werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
Wanneer gaan wij weer shoppen ofzo? Ik ben dinsdag ochtend/middag vrij?.
Ja ik moet ook werken 's avonds. Alleen, welke stad ligt er in het midden voor onsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah, ik moet dinsdagavond werken
Bel/sms maar
Phpquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben ook weg, moet werken. Lekker PhPen en meer van dat soort onzin. Nu maar hopen dat m'n collega in een melige bui is.
Ik moet morgen werken en ik heb er zin inquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:03 schreef PeRi het volgende:
Ik moet vanavond werken en ik heb helemaal geen zin.
Wat voor werk doe jij?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken en ik heb er zin in
Telefonisch onderzoek in buitenland. Wel leuk, maar met die keelpijn wordt het een ramp denk ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik verkoop LCD televisies en AudiosetsEn jij?
Pourquoi mon cheri?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:22 schreef babette21 het volgende:
il va mal, malheureusement
je me sens toujours maladequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
Pourquoi mon cheri?
De overgeblevenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
het zijn dezelfde dvd's als vorige keer
dat snap ik jaquote:
Zeker vanaf 10 euro incl..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat snap ik ja
misschien kun je die beter cadeau doen, bij een aankoop boven 'n bepaald bedrag ofzo
rapide, j'espèrequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
Toujours? quand s'arrête-t-il?
nee joh, vanaf 15 ofzo... of vanaf 3 stuks.....quote:
hoe liefquote:Ik heb trouwens de aller eerste dvd van Idols audities.. die mag je wel hebben
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:12 schreef babette21 het volgende:
oeh de patat is gearriveerdtot straks
quote:
Wil je geen twee neukende mannen zien dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:00 schreef babette21 het volgende:
'n collega vroeg net of ik meega naar Brokeback Mountain...
ik twijfel eigenlijk of ik 't geen suffe film zal vinden
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:27 schreef Zhenar het volgende:
MB in tha house, fuck yeah!
eigenlijk wel natuurlijk....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
Wil je geen twee neukende mannen zien dan?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je geen twee neukende mannen zien dan?
Ja, eerst nog de finalequote:
Zeg eens eerlijk... het is allang niet meer gezellig als in het beginquote:
IDO heeft z'n goede en z'n slechte dagen, ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk... het is allang niet meer gezellig als in het begin
ik kom eigenlijk alleen tijdens de liveshows in IDO dus ik heb weinig last van de bakvissen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
Zeg eens eerlijk... het is allang niet meer gezellig als in het begin
met name dat laatste is wel echt iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarin Raffaëla zal gaan zegevieren en Floortje als een zielige tweede achterblijft..
Je ziet hun piemols....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
eigenlijk wel natuurlijk....![]()
is weer eens iets anders dan al die lebberende vrouwen, waar je doorgaans op de Ned. tv mee doodgegooid wordt
Al is het maar om de Floortje-aanhangers even goed uit te kunnen lachenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
met name dat laatste is wel echt iets om naar uit te kijken
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:08 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n paar dagen terug met m'n stomme kop een eetafspraak voor vanavond gemaakt,
terwijl vanavond De Mol weer begint........ Hoe kón ik zo stom zijn?!?!![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:08 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n paar dagen terug met m'n stomme kop een eetafspraak voor vanavond gemaakt,
terwijl vanavond De Mol weer begint........ Hoe kón ik zo stom zijn?!?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |