Anders eet ik je roti wel op!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef PeRi het volgende:
Ben je wel op tijd voor het eten mop, ik maak roti..
Whehehquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
Oh de datum staat al vast?
Hmm, eens kijken of dat kan
Vriendje blijft angstvallig stil na mijn mailtje met het 'goede nieuws' over de meet
Kom maar voelenquote:
Nee...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef Dizer het volgende:
Cc ga je nou mee?
Zal wel door je enorme borsten komen.. die passen zeker niet in die karretjes?quote:
quote:Whehehe, volgende showchat-meet wordt in de efteling, dus kan je gelijk lekker mee
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Misschien heb ik het niet op de goede manier gebracht
Ik schreef:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:
Zal wel door je enorme borsten komen.. die passen zeker niet in die karretjes?
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. dat komt over als van:
Ha.. je bent toch even belangrijk als die mensen van internet.. zo heb ik natuurlijk twee vliegen in 1 klap gemept...
Wat ben je toch ook hard
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogen.
Ze verkopen tegenwoordig bh's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogen.
Joh!quote:
Die heb ik al geconfisqueerd!quote:
ik bedoel natuurlijk niet "grotere tiet" in het algemeen [da's best mogelijk],quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
Gij... gij... ongelovige Thomas!
hij's niet geregistreerd toch??! daar mag ie dan wel 's mee beginnen, om uberhaupt mee te mogen......quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
Vriendje blijft angstvallig stil na mijn mailtje met het 'goede nieuws' over de meet
Op zo'n velo!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
ik bedoel natuurlijk niet "grotere tiet" in het algemeen [da's best mogelijk],
maar de verhouding gehele figuur - tiet
Fotoboek van ILoveMBquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij's niet geregistreerd toch??! daar mag ie dan wel 's mee beginnen, om uberhaupt mee te mogen......
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar als je mijn befaamde roti ruikt. [afbeelding].
Ja, als babette met jou gaat vozen, wil ik niet meer mee, hoor!quote:
Jaloersquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, als babette met jou gaat vozen, wil ik niet meer mee, hoor!
je zult er geen last van hebben, my boy.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
Ja, als babette met jou gaat vozen, wil ik niet meer mee, hoor!
Het is geen topic maar een mededeling.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://surl.se/pictures/200511/23922.gif
Ja, maar het idee alleen al!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
je zult er geen last van hebben, my boy.....![]()
wij hebben jullie toch binnen 10 minuten afgeschud
heb jij ook wel 's dat je tijdens een gesprek tegen je gesprekspartner moet zeggen waar je ogen zitten?!?!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Copycat het volgende:
Bij mij denk je al snel: 'Waar gaan die tieten met dat meisje naartoe?'
Hoe flauwquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jij ook wel 's dat je tijdens een gesprek tegen je gesprekspartner moet zeggen waar je ogen zitten?!?!![]()
![]()
Aan de lopende band, zo'n beetje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:51 schreef babette21 het volgende:
heb jij ook wel 's dat je tijdens een gesprek tegen je gesprekspartner moet zeggen waar je ogen zitten?!?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Airelle het volgende:
Hoe flauw. Ik heb het ook wel eens, maar da's meer omdat ik lang ben
.
Pretparkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef babette21 het volgende:
he maar zus, waarom ga jij niet mee naar de Efteling???
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe flauw. Ik heb het ook wel eens, maar da's meer omdat ik lang ben
.
Zijn wij de enige twee die dat dus vindenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
SixFlags is trouwens veel toffer dan de Efteling
met deGoliath
en de
Superman
en dat
sky-dive ding
alleen de Via Volta [ofzo] is zó klote
Nah, eigenlijk is het overdreven. Zó lang ben ik niet. Misschien alleen voor de 1.60'ers onder ons.quote:
wij zijn gewoon helden.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:03 schreef Dizer het volgende:
Zijn wij de enige twee die dat dus vinden
* meldtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:03 schreef Airelle het volgende:
Nah, eigenlijk is het overdreven. Zó lang ben ik niet. Misschien alleen voor de 1.65'ers onder ons.
Held op sokken dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn gewoon helden.....
al las ik met teruglezen dat jij niet eens in de Goliath durft
Tjah.. mijn maag gaat dan zo tintelen en zo als het erg hoog wordtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn gewoon helden.....
al las ik met teruglezen dat jij niet eens in de Goliath durft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |