Anders eet ik je roti wel op!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef PeRi het volgende:
Ben je wel op tijd voor het eten mop, ik maak roti..
Whehehquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
Oh de datum staat al vast?
Hmm, eens kijken of dat kan
Vriendje blijft angstvallig stil na mijn mailtje met het 'goede nieuws' over de meet
Kom maar voelenquote:
Nee...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef Dizer het volgende:
Cc ga je nou mee?
Zal wel door je enorme borsten komen.. die passen zeker niet in die karretjes?quote:
quote:Whehehe, volgende showchat-meet wordt in de efteling, dus kan je gelijk lekker mee
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Misschien heb ik het niet op de goede manier gebracht
Ik schreef:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:
Zal wel door je enorme borsten komen.. die passen zeker niet in die karretjes?
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. dat komt over als van:
Ha.. je bent toch even belangrijk als die mensen van internet.. zo heb ik natuurlijk twee vliegen in 1 klap gemept...
Wat ben je toch ook hard
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogen.
Ze verkopen tegenwoordig bh's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogen.
Joh!quote:
Die heb ik al geconfisqueerd!quote:
ik bedoel natuurlijk niet "grotere tiet" in het algemeen [da's best mogelijk],quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
Gij... gij... ongelovige Thomas!
hij's niet geregistreerd toch??! daar mag ie dan wel 's mee beginnen, om uberhaupt mee te mogen......quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
Vriendje blijft angstvallig stil na mijn mailtje met het 'goede nieuws' over de meet
Op zo'n velo!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
ik bedoel natuurlijk niet "grotere tiet" in het algemeen [da's best mogelijk],
maar de verhouding gehele figuur - tiet
Fotoboek van ILoveMBquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij's niet geregistreerd toch??! daar mag ie dan wel 's mee beginnen, om uberhaupt mee te mogen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |