Goliath.quote:
ik vond 'm echt niet zo'n eng hoor... gaat niet eens over de kopquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef LeBeau het volgende:
Goliath.
Het is echt HEEL hoog.Maar dat maakt het juist zo gaaf.
Ik heb het allebei net al gedaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:21 schreef Copycat het volgende:
Nog iets met een nummer aanpassen of is die kick down to earth weer voldoende voor vandaag?
Jullie gaan trouwens opeens stukken sneller dan die slowchatters in R&P ....
True, true, maar toch wil ik het niet zien!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar liefje, dat jíj twee jaar moet wachten, betekent toch niet dat ík dat ook moet![]()
Dan was het een doublekick!quote:
met jou wil ik door het Land van Laaf struinenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Bupatih het volgende:
True, true, maar toch wil ik het niet zien!
ik denk ook steeds: nou moe, geen sc!??!??quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:29 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf gewoon ook echt boven in de index zoeken naar dit topic en echt na een minuut scrollen 'Oh ja, naar beneje.'.
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk ook steeds: nou moe, geen sc!??!??
Ach ja, je moet er gewoon niet teveel posten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
Wordt tijd dat dat IDO forum dicht gaat zeg.
Wat werken die mensen mij op de zenuwen.
Ik zak niet voor niets zo in de statsquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er gewoon niet teveel posten..
Ja is ook zo. Ik zakte eerst ook echt heel hard naar beneden,quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zak niet voor niets zo in de stats.
Nee maar serieus, ik word hélemaal gek van die Floortje-club. Het is maar goed dat ik niet op die meet was
.
Paar weken terug postte ik er heel weinig meer, nu richting de finale ben ik er weer regelmatig, maar oh wat een zeikerds zitten er bij zeg, echt óveral commentaar opquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik zakte eerst ook echt heel hard naar beneden,. Maar door de meet is het welk weer veel geworden. En tsja de meet. Die was best leuk! Maar ik hing zeg maar alleen met Tom en Sven.
.
Hoi, hier sluit ik me even bij aan. Niet dat ik voor mijn lol SC-topic lees, maar goed.quote:
Hier zit anders wel de crème-de-la-crème van Fok! jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi, hier sluit ik me even bij aan. Niet dat ik voor mijn lol SC-topic lees, maar goed.
Die suffe Talpa hetze van jou is zó niet tof meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef pberends het volgende:
Nieuwe format werpte gister de vruchten af voor NSE Nieuws...
[afbeelding]
Nee gek, die bank staat in het begin, voor de poortquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:41 schreef Zhenar het volgende:
Is dat plaatje in de OP niet uit het Land van Ooit trouwens?![]()
![]()
![]()
Nou ja zeg, vieze pisnicht, ik breng het toch positief???quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die suffe Talpa hetze van jou is zó niet tof meer![]()
Daar heb ik (nog) geen weet van, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hier zit anders wel de crème-de-la-crème van Fok! ja![]()
![]()
!
![]()
ik lees er altijd overheenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
Die suffe Talpa hetze van jou is zó niet tof meer![]()
ga je schamenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar heb ik (nog) geen weet van, eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je schamen![]()
heb je de fok!-inburgeringstest niet gedaan?!??!??!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee gek, die bank staat in het begin, voor de poort.
Net zo positief als je dit aan mij mededeelt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vieze pisnicht, ik breng het toch positief???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |