quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:12 schreef babette21 het volgende:
oeh de patat is gearriveerdtot straks
quote:
Wil je geen twee neukende mannen zien dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:00 schreef babette21 het volgende:
'n collega vroeg net of ik meega naar Brokeback Mountain...
ik twijfel eigenlijk of ik 't geen suffe film zal vinden
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:27 schreef Zhenar het volgende:
MB in tha house, fuck yeah!
eigenlijk wel natuurlijk....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
Wil je geen twee neukende mannen zien dan?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je geen twee neukende mannen zien dan?
Ja, eerst nog de finalequote:
Zeg eens eerlijk... het is allang niet meer gezellig als in het beginquote:
IDO heeft z'n goede en z'n slechte dagen, ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk... het is allang niet meer gezellig als in het begin
ik kom eigenlijk alleen tijdens de liveshows in IDO dus ik heb weinig last van de bakvissen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
Zeg eens eerlijk... het is allang niet meer gezellig als in het begin
met name dat laatste is wel echt iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarin Raffaëla zal gaan zegevieren en Floortje als een zielige tweede achterblijft..
Je ziet hun piemols....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
eigenlijk wel natuurlijk....![]()
is weer eens iets anders dan al die lebberende vrouwen, waar je doorgaans op de Ned. tv mee doodgegooid wordt
Al is het maar om de Floortje-aanhangers even goed uit te kunnen lachenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
met name dat laatste is wel echt iets om naar uit te kijken
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:08 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n paar dagen terug met m'n stomme kop een eetafspraak voor vanavond gemaakt,
terwijl vanavond De Mol weer begint........ Hoe kón ik zo stom zijn?!?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |