tijdverschil, weet je toch..... dat gedoe met die zones enzo......quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:03 schreef Paltos het volgende:
Staat mijn klok fout?
Speciaal voor een stukje satire geschreven (a la Kopspijkers):quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die suffe Talpa hetze van jou is zó niet tof meer![]()
quote:Talpa
Talpa is een soort puist waar al het vuil van de Nederlandse tv in ging zitten. Goedkope straathoertjes als Bridget Maasland en Harmke Pijpers wilden maar al te graag bij tv-pooier Johnnie de Mol op z'n schoot zitten. Ook Beau kreeg het hoog in z'n bol na z'n razzie-award voor de Scatlett-reclame. Zelfs als hij in pampers voor de buis ging zitten dacht hij dat miljoenen hersenloze kijkers dat wel zouden waarderen. Gister keken er 72.000 kijkers naar Nieuws Sport Entertainment Nieuws. Gelukkig heeft Jort Kelder een gouden idee voor het volgende format; de redactie wil het programma NSE Nieuws Sport gaan noemen.
Bij mij, ik ben 23 april te bewonderen in de Eftelingquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Speciaal voor een stukje satire geschreven (a la Kopspijkers):
[..]
Ja, nee, hèquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mij, ik ben 23 april te bewonderen in de Efteling
Hoi.quote:Ik heb geen vriendje en dat bevalt me eigenlijk best wel. Dat komt nog wel eens een keertje.
quote:De leukste jongens vind ik breakdancers, skaters, snowboarders en surfers.
Dat zit wel goed.quote:Een beetje macho mag best wel als het maar niet van die arrogante verwaande kwasten zijn die zichzelf zo geweldig vinden.
Dat ook.quote:Ze moeten ook lief zijn voor dieren en niet de hele avond je hand vasthouden, want daar krijg ik de kriebels van.
Ja dusquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Djem:
[..]
Hoi.!!
[..]!
!
[..]
Dat zit wel goed.
[..]
Dat ook.
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat zijn nog niet de antwoorden op dat interviewtopic?
Dit komt uit een ander, ouder interview.quote:
Dude!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ik vind het toch een erg opvallende fout.
Je reputatie is verpest. Vind ik, hé.![]()
Oh, excuseer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude!Dat was vroeger!
En wat doe jij altijd stom/dom met je "hé".
Zeg dan "hè".
Totaal zijn er 3 fouten van mij te vinden op heel Fok!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, excuseer.![]()
Maar niet relevant.![]()
Vroeger? Nou, misschien.
Ik ben tóch blij dat ik nu eindelijk een fout heb gevonden.En wat voor één.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |