Da's Djem, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Das die Djem toch?
Ze waren gisteren bij Jensen, ik vind d'r zus toch echt leuker hoor.
quote:
Wat is er? Kan je het niet hebben als mensen je de waarheid vertellen? Je bent gewoon af en toe een vervelend puberjongetje die zn zin niet krijgt en blijft doorzeiken over van alles en nog wat. iets wat niet nodig is, maar je verpest het zelf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
En nog even een kleine voetnoot over IDO'ers:![]()
Nou ja, jij Djem, ik Niña, lijkt me goede deal danquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's Djem, ja.
Niks mis met die zus (Niña), maar Djem is leuker!
Die Floortje-gang kan ook wel zuigen hoor. Figuurlijk dan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er? Kan je het niet hebben als mensen je de waarheid vertellen? Je bent gewoon af en toe een vervelend puberjongetje die zn zin niet krijgt en blijft doorzeiken over van alles en nog wat. iets wat niet nodig is, maar je verpest het zelf.
Ik ben er nu wel klaar mee, met die discussie. Maar ik heb vandaag gewoon een vreemde dag achter de rug. Ik kan best tegen de waarheid, maar ik laat niet zomaar over me heenlopen, maar blijkbaar moet het allemaal maar vergeten worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is er? Kan je het niet hebben als mensen je de waarheid vertellen? je bent gewon af en toe een vervelend puberjongetje die zn zin niet krijgt en blijft doorzeiken over van alles en nog wat. iets wat niet nodig is, maar je verpest het zelf.
Whehe, is goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, jij Djem, ik Niña, lijkt me goede deal dan.
Ja dat weet ik ook wel. Het is een en al gemiep in IDO. Ik zeg ook niet dat het helemaal zijn schuld is ofzo. Maar het is gewoon soms genoeg en dan moet je niet blijven doorgaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Floortje-gang kan ook wel zuigen hoor. Figuurlijk dan.
Oké, Moeder Teresa!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Het is een en al gemiep in IDO. Ik zeg ook niet dat het helemaal zijn schuld is ofzo. Maar het is gewoon soms genoeg en dan moet je niet blijven doorgaan.
Waarom?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind ze toch altijd een beetje "Kelly Family"... zeg maar
Vanwege die moederkloek die er tussenstaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom?
Vanwege de lange, blonde haren?
Omdat er 2 familie zijn?
gewoon, die trommeljes enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Waarom?
Vanwege de lange, blonde haren?
Omdat er 2 familie zijn?
Ze praat ook vrij apartquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanwege die moederkloek die er tussenstaat.
Het gaat mij ook niet om hun zangkwaliteiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het niet zo op Treble. Maar wel goed Songfestivalmateriaal.
Neh, ze hebben wel leuke liedjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om hun zangkwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |