Dan lijk je op de gemiddelde tv-kijker...quote:
Wel als je "Ik wordt" zegt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben gewoon begonnen. Ik wordt toch niet uitgezet, he
?
Ik blijf dit soort posts wel vermakelijk vinden, hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:53 schreef pberends het volgende:
Nieuwe format werpte gister de vruchten af voor NSE Nieuws...
[afbeelding]
zeg Bupiesnoepie... jij komt ook wel naar de meet he?!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg Bupiesnoepie... jij komt ook wel naar de meet he?!
de hele dag spreektaal ipv schrijftaal.... weet je hoeveel fouten dat scheelt!!!
uiteraardquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef mark_03 het volgende:
Ga je kaarten halen dan zaterdag?
Ja, maar het valt net in die periode waarin ik m'n zomervakantie zou gaan boeken ... en dat gaan we een dezer weken ook nog doen... dus ik weet niet hoe het uit gaat komen. Beetje jammer want wil wel HEEEEEEEL GRAAAAAAAGquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraardjij niet dan??
maar "halen" hoeft geloof ik niet eens, 't kan ook via ticketservice [hoorde ik vandaag op de radio]
Over 2 minuten 'Next', dat is pas tof!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:26 schreef mark_03 het volgende:
Ja, vanavond weer "Schoondochter Gezocht". Wat een hilarisch programma is dat.
Hmm, ff checkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over 2 minuten 'Next', dat is pas tof!
Bijna alleen maar Raffafans, zegt genoeg lijkt mequote:Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik (nog) geen weet van, eerlijk gezegd.
Eens isquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
Wordt tijd dat dat IDO forum dicht gaat zeg.
Wat werken die mensen mij op de zenuwen.
ik vind dat je gewoon moet gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef mark_03 het volgende:
Ja, maar het valt net in die periode waarin ik m'n zomervakantie zou gaan boeken ... en dat gaan we een dezer weken ook nog doen... dus ik weet niet hoe het uit gaat komen. Beetje jammer want wil wel HEEEEEEEL GRAAAAAAAGheen.
Ach, CDP is apart maar bedoelt het nog wel goed.quote:
En bij Idioot moet ik altijd aan jou denkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
bij IDO moet ik altijd aan idioot denken...
Ja, vind ik eigenlijk ook wel... Babs meeten terwijl Huub voor ons zingtquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon moet gaan
onze minimeet zou de kers op de slagroom zijn![]()
![]()
Nee CDP is het ergst. Maar er zijn ook andere erge users tussen. Vorig jaar en daarvoor was het gezelliger....quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, CDP is apart maar bedoelt het nog wel goed.
zijn er weer rellenquote:
Oh, die zag ik ook nog niet aankomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
En bij Idioot moet ik altijd aan jou denken![]()
quote:
Hoop echt dat Raffa wint zaterdagquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
zijn er weer rellen
als Raffa wint [fingers crossed] dan wordt NL echt het land van de zwangeren:
eerst Tanja in BB en dan een zwangere winnares bij Idols
denk aan de publiciteit die dat oplevert!!![]()
nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef mark_03 het volgende:
Ja, vind ik eigenlijk ook wel... Babs meeten terwijl Huub voor ons zingt. Hoe kan het mooier?
.
Bij Idols 1 was er geen IDOquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee CDP is het ergst. Maar er zijn ook andere erge users tussen. Vorig jaar en daarvoor was het gezelliger....
Schatje..
Ja, goed gezongen, toen al.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
Onderaan de pagina:
http://www.bitstreamstudio.nl/voorb.htm
Jij bent tof.. jij mag blijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier nu al beter dan in een gemiddeld IDO-topic.
Mooi, dan kan ik stoppen met slijmenquote:
Ze gáát winnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoop echt dat Raffa wint zaterdag.
ik heb ook zo'n voorgevoelquote:
vooral dat laatste natuurlijkquote:Zou een stunt zijn zeg. Afgeschreven, zwanger, irriteert veel mensen en verslaat uiteindelijk de gedoodverfde favoriet
.
Pff, wat zijn dat voor praktijken... al die nieuwe mensen krijgen niet eens een ontgroening meerquote:
Uiteraard... maar die krijgt ie wanneer ie het minst verwachtquote:
en kennelijk ook geen sollicitatiegesprek meer... terwijl ik nog wel wat vragen hadquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef mark_03 het volgende:
Pff, wat zijn dat voor praktijken... al die nieuwe mensen krijgen niet eens een ontgroening meer.
Vond Floortje de eerste weken super, maar sinds twee weken geleden ofzo... de liefde was overquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze gáát winnen.
Zou een stunt zijn zeg. Afgeschreven, zwanger, irriteert veel mensen en verslaat uiteindelijk de gedoodverfde favoriet
.
same here...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef mark_03 het volgende:
Vond Floortje de eerste weken super, maar sinds twee weken geleden ofzo... de liefde was over. Raffa
.
In de studio was dat echt een geweldigoptredenquote:
Das die Djem toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |