nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef mark_03 het volgende:
Ja, vind ik eigenlijk ook wel... Babs meeten terwijl Huub voor ons zingt. Hoe kan het mooier?
.
Bij Idols 1 was er geen IDOquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee CDP is het ergst. Maar er zijn ook andere erge users tussen. Vorig jaar en daarvoor was het gezelliger....
Schatje..
Ja, goed gezongen, toen al.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
Onderaan de pagina:
http://www.bitstreamstudio.nl/voorb.htm
Jij bent tof.. jij mag blijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier nu al beter dan in een gemiddeld IDO-topic.
Mooi, dan kan ik stoppen met slijmenquote:
Ze gáát winnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoop echt dat Raffa wint zaterdag.
ik heb ook zo'n voorgevoelquote:
vooral dat laatste natuurlijkquote:Zou een stunt zijn zeg. Afgeschreven, zwanger, irriteert veel mensen en verslaat uiteindelijk de gedoodverfde favoriet
.
Pff, wat zijn dat voor praktijken... al die nieuwe mensen krijgen niet eens een ontgroening meerquote:
Uiteraard... maar die krijgt ie wanneer ie het minst verwachtquote:
en kennelijk ook geen sollicitatiegesprek meer... terwijl ik nog wel wat vragen hadquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef mark_03 het volgende:
Pff, wat zijn dat voor praktijken... al die nieuwe mensen krijgen niet eens een ontgroening meer.
Vond Floortje de eerste weken super, maar sinds twee weken geleden ofzo... de liefde was overquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze gáát winnen.
Zou een stunt zijn zeg. Afgeschreven, zwanger, irriteert veel mensen en verslaat uiteindelijk de gedoodverfde favoriet
.
same here...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef mark_03 het volgende:
Vond Floortje de eerste weken super, maar sinds twee weken geleden ofzo... de liefde was over. Raffa
.
In de studio was dat echt een geweldigoptredenquote:
Das die Djem toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |