Ik zat meer te denken aan een eigewijze spellingscontrole machine.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mij kun je het beste vergelijken met een god.
Wanneer was de vorige hier dan?!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een eigewijze spellingscontrole machine.
zoals netquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Soms zeg ik ook wel eens goede dingen... soms.
Je bedoelt Angeliquequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:20 schreef Zhenar het volgende:
Heaumeaux zijn misschien tof, maar Raffa is toffer![]()
Die "God" van jou kan de pot op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Als Christen zijnde, kan ik dit niet accepteren
Dan hoop ik maar dat eigewijze opzettelijk wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Soms zeg ik ook wel eens goede dingen... soms.
quote:
Straks gaat Buup nog spotprenten plaatsen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa.. ik vind dit niet zo leuk. Ik meen het
VRIJHEID VAN MENINGSUITING, JA?!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
ee, ik laat soms bewust een ' ' weg i woorde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat eigewijze opzettelijk was!
Jullie mogen allemaal grappen maken, over mohammed, islam, de paus, allah, MAAR NIET OVER GODquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Straks gaat Buup nog spotprenten plaatsen!![]()
Ga de straat op, optocht houdenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als Belg, in Nederland heb jij geen enkel rechtquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VRIJHEID VAN MENINGSUITING, JA?!!!!!
Allah is toch ook Godquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal grappen maken, over mohammed, islam, de paus, allah, MAAR NIET OVER GOD!
Tsja, daar hebben jullie wel een handje van weg, hè: inconsequentie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal grappen maken, over mohammed, islam, de paus, allah, MAAR NIET OVER GOD!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
ik ben geloof ik 'n beetje Raffa-moe![]()
Ze is het ENIGE dat deze Idols nog enigszins boeiend houdtquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
ik ben geloof ik 'n beetje Raffa-moe![]()
Maar waarom in godesnaam?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe je mee? Hij beledigd God, dus ook Profeet Mohammed, dus ook Islam en ook Hindquote:
Jezus mens! Snap de grap eens een keer. er staat toch... allah tussen, maar GEEN GOD... snap je het? Allah = God?quote:
Net zeg je nog dat die allemaal wel beledigd mogen worden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe je mee? Hij beledigd God, dus ook Profeet Mohammed, dus ook Islam en ook Hind![]()
Allah is God ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus mens! Snap de grap eens een keer. er staat toch... allah tussen, maar GEEN GOD... snap je het? Allah = God?
Blont![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus mens! Snap de grap eens een keer. er staat toch... allah tussen, maar GEEN GOD... snap je het? Allah = God?
Blont![]()
quote:
Ja maar das voor hem boeiend, niet voor mijquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat die allemaal wel beledigd mogen worden?Behalve Hind natuurlijk
Raffa is op zich heus wel oké, maar teveel van 't goeie is nooit goed....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
Ze is het ENIGE dat deze Idols nog enigszins boeiend houdt.
Maar die anderen zijn zo vreeeeeeeeeeeselijk saaiquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Raffa is op zich heus wel oké, maar teveel van 't goeie is nooit goed....
en ze [als in "makers en media"] vergeten een beetje dat er nog meer kandidaten zijn...
Klinkt als een Youp van 't Hek tekstquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef babette21 het volgende:
Stel nou eens BLABLABLA
Ode aan duiveltja lijkt me zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet daar maar eens een keer aan beginnen
Ik snap dat het van je geliefdequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, je gaat niet door voor de magnetron
Kom spuit 11 aankakkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die is toch zwanger?
De Dijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, je gaat niet door voor de magnetron
hoe weten we dan als ze nooit aandacht krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef BVO het volgende:
Maar die anderen zijn zo vreeeeeeeeeeeselijk saai.
Kunnen we het niet gewoon over heaumeaux hebben ipv Idolsquote:
Ja hallo ik volg die troep toch nietquote:
ik vind de tekst al niet matig, en ik combinatie met de muziek is het - uiteraard - briljantquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap dat het van je geliefdeHuub
komt, maar ik wilde enkel de matigheid van de tekst aangeven.
Tjah, wat leven we toch in een oneerlijke wereld he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe weten we dan als ze nooit aandacht krijgen
behalve Raffa krijgt Floortje een beetje aandacht omdat ze goed is, en Harm omdat ie raar is...
maar bv Ellen en Angelique krijgen feitelijk nul aandacht, en dus ook "nul" stemmen.....
what's the difference?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over heaumeaux hebben ipv Idols![]()
Homo's maken altijd een gezellig gespreksonderwerpquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
What's the difference? Serge *kuch*quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pardon? Wil je zeggen dat Tanja uit BB hier op FOK zit? Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hallo ik volg die troep toch niet![]()
btw hoe triest trouwens dat nu Tanja van BB op fok zit gaan die kneusjes plots vriendelijk doen![]()
deels... maar ze is ook vanaf afl1 veel in beeld geweest, en dat is toch echt de keuze van de regisseur....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Airelle het volgende:
Tjah, wat leven we toch in een oneerlijke wereld he..
Raffaela is zelf trouwens de persoon die alle aandacht naar zich toetrekt.
Tanja-topic deel 16 Tanja heeft een avaterquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pardon? Wil je zeggen dat Tanja uit BB hier op FOK zit? Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?
ja dat zei ik dus al hequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Airelle het volgende:
What's the difference? Serge *kuch*
Raar he? Van iemand die in het BigBrother-huis heeft gezeten zou je toch anders mogen verwachtenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef BVO het volgende:
Tans posts zijn niet bijster intelligent trouwens.
Ik doe mee met het slijmen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja-topic deel 16 Tanja heeft een avater
Yup ze heet Tann![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pardon? Wil je zeggen dat Tanja uit BB hier op FOK zit? Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?
hier: ShowChat #641: *O* Raffaëla *O*!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Airelle het volgende:
Waar?
Nauw nauw van al die bewoners vas er vast wel eentje met een hogeopleiding ooitquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Raar he? Van iemand die in het BigBrother-huis heeft gezeten zou je toch anders mogen verwachten.
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier: ShowChat #641: *O* Raffaëla *O*!
* Deelt het vermoeden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebben.
Misschien is er wel iemand bij die zijn/haar MAVO heeft afgemaakt. Zou wat zijn zeg...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nauw nauw van al die bewoners vas er vast wel eentje met een hogeopleiding ooit![]()
quote:
Waarom denk je anders dat ze meedeed aan BB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien is er wel iemand bij die zijn/haar MAVO heeft afgemaakt. Zou wat zijn zeg...
En die kale dude toch ook ?quote:
Wiequote:
Roel ofzoquote:
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzoquote:
vermoeden is licht uitgedrukt....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebben.
Ik had al geëdit, lapzwans!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzo![]()
Je pogingen te doen alsof je er bijna niets van hebt gezien falen jammelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzo![]()
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor betaald zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
vermoeden is licht uitgedrukt....
ik zie hem er wel voor aan om één of andere schijnverkering te beginnen, zoals Jamai toen met Dewi
of de verdenking van zich af te schudden
Ja?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef BVO het volgende:
HJ heeft hetzelfde vermoeden, gezien zijn insinuaties steeds.
Ik heb de eerste twee weken gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je pogingen te doen alsof je er bijna niets van hebt gezien falen jammelijk.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor gepaald zijn?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee weken gezien![]()
Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef BVO het volgende:
HJ heeft hetzelfde vermoeden, gezien zijn insinuaties steeds.
En meteen van iedereen onthouden wat hun achtergrond was???quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee weken gezien![]()
tuurlijk niet, 't was "voor wat, hoort wat"quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor betaald zijn?
Dan let jij niet op, het was half IDO al opgevallen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.
hoe kun je dat gemist hebben?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.
Al die forum-stakkers zekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan let jij niet op, het was half IDO al opgevallen.
quote:
Je moest eens weten hoe gefocust ik mijn (al dan niet ge-editte) post lees, als jij mij quotequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent de enige die mijn toffe edit grapje opmerkte!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe gefocust ik mijn (al dan niet ge-editte) post lees, als jij mij quote.
oke, dan heb je het niet meer meegekregen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:52 schreef Airelle het volgende:
Misschien vind ik het niet boeiend genoeg. (En Vuurzee gaat om 21:00 aan).
Ja halloquote:
Jeuj of dat Breaking news isquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, dan heb je het niet meer meegekregen...
HJ maakte na het optreden van Serge een wazige opmerking [geen idee meer wat ie zei] waaruit duidelijk bleek dat hij ook het vermoeden heeft dat Serge gay is...
Ah oke. Alleen deze zaterdagquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, dan heb je het niet meer meegekregen...
HJ maakte na het optreden van Serge een wazige opmerking [geen idee meer wat ie zei] waaruit duidelijk bleek dat hij ook het vermoeden heeft dat Serge gay is...
jennen??!? dat doen we toch helemaal niet???? zou niet eens in me opkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:
Babette, we moeten Haaibaaike niet zo jennen in GTST.![]()
quote:
Zitten jullie Truus te plagen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
jennen??!? dat doen we toch helemaal niet???? zou niet eens in me opkomen
* gooit snel een dekentje over award en ava...
Doe dan: 'Peper'.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Precies dat had ik laatst echt gepost. Om het topic up te spicen.![]()
Mwoah.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar die anderen zijn zo vreeeeeeeeeeeselijk saai.
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
ELM... heet Haaibaaik echt "Truus"?!?!?!![]()
![]()
![]()
!!111!!!!!
Duiveltja? Die is hier niet dagelijks hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef Airelle het volgende:
Voor een mod die ons dagelijks even gezelschap komt houden.
Snapquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja? Die is hier niet dagelijks hoor..
Niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja? Die is hier niet dagelijks hoor..
Ik snapte je.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet?
Waarom word ik ik altijd serieus genomen?
Truus Seelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
ELM... heet Haaibaaik echt "Truus"?!?!?!![]()
![]()
![]()
!!111!!!!!
Ja hallo, ik las daar even snel overheenquote:
Direct posten zonder goed te lezen wordt hier gelijk afgestraft! En terecht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hallo, ik las daar even snel overheen.
Het was ook geen grap eigenlijk. Maar een sarcastische opmerking om even te laten weten dat ik het zo tof vind dat jij ons elke dag even gezelschap komt houdenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Svensational het volgende:
Nou, zelfs de grap van Dada van laatst was leuker!
Alsof Dada nooit grappig isquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Svensational het volgende:
Nou, zelfs de grap van Dada van laatst was leuker!
Het is ook beneden jouw niveau.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef BVO het volgende:
Ik snap hem nog niet.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
he sis, ik heb nog niks over je ava gezegd: ik vind 'm tof
veel beter dan dat tennisding![]()
Evelien was weer eens niet opzettelijk niet grappig en men snapt het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef LeBeau het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen in dit topic. Kan iemand een samenvatting geven?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Evelien was weer eens niet opzettelijk niet grappig en men snapt het niet.
Oh en homo's zijn stom.
Knightley en Johansson naakt in tijdschriftquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Topics posten in de SC's hoeft niet meer, op de FP gaat het veel beter!
BVO werd kwaad om elke anti-Raffa opmerking, Zhenar had z'n lolbroek weer eens aan, Airelle plaatste weer eens onbegrijpelijke dingen, en _ELM_ was er ook nog.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef LeBeau het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen in dit topic. Kan iemand een samenvatting geven?
Waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO werd kwaad om elke anti-Raffa opmerking
En Haaibaaike heet Truus!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO werd kwaad om elke anti-Raffa opmerking, Zhenar had z'n lolbroek weer eens aan, Airelle plaatste weer eens onbegrijpelijke dingen, en _ELM_ was er ook nog.
Die wijven gaan echt snel achteruit, of 5 jaar is er niets meer van over. Ze zien er nu al 10 keer minder lekker uit dan 2 jaar geledenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Knightley en Johansson naakt in tijdschrift
Pb!
Knightley![]()
![]()
Je weet wel! Je favoriet!![]()
![]()
![]()
Evelien?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
je weet wie je in elkaar kan gaan slaan he....?!
Klinkt boeiend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO werd kwaad om elke anti-Raffa opmerking, Zhenar had z'n lolbroek weer eens aan, Airelle plaatste weer eens onbegrijpelijke dingen, en _ELM_ was er ook nog.
Eigenlijk verklaart die naam al een hele-HELE-boel.quote:
Zullen we hem samen gangrapen, LeBeau?quote:
Mijn oma heette Truus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
Truusen zijn leuk!
Ik vind het ook niet echt een mooie foto.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die wijven gaan echt snel achteruit, of 5 jaar is er niets meer van over. Ze zien er nu al 10 keer minder lekker uit dan 2 jaar geleden.
Moet je eens goed naar die foto kijken, tering de fakeheid druipt ervanaf. 2 liter makeup ofzo.
Ontvoer hem bij je volgende meet naar een darkroom.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we hem samen gangrapen, LeBeau?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we hem samen gangrapen, LeBeau?
Die van mij ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn oma heette Truus.
Maarja... da's een oma. Dat mag.![]()
Huh? Jij was toch ook 48?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat verwacht jij dan bij een 48 jarige?! Luna? Anastacia? Fabienne? ofBabette
?
Dan vragen we of Babette ook meekomt en haar voorbinddildo meeneemt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zijn wij wel een gang? We zijn maar met z'n tweeën.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die wijven gaan echt snel achteruit, of 5 jaar is er niets meer van over. Ze zien er nu al 10 keer minder lekker uit dan 2 jaar geleden.
Moet je eens goed naar die foto kijken, tering de fakeheid druipt ervanaf. 2 liter makeup ofzo.
Jij heet toch ook Babette?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat verwacht jij dan bij een 48 jarige?! Luna? Anastacia? Fabienne? ofBabette
?
En MissBliss! Die is daar vast wel voor te porren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan vragen we of Babette ook meekomt en haar voorbinddildo meeneemt?![]()
nodig je beaver ook even uit..... en CDPquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Zijn wij wel een gang? We zijn maar met z'n tweeën.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Nou ja, iets van Geertruida ofzo, maar dat wordt dan afgekort naar Truus.
Spook waar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vroeger (een paar jaartjes geleden) zou een normaal mens zeggen: Wat een spook!
Maar nu is het: oh wat lekker.
Steel jij ff mijn grap voordat ik hem maak. Hufter.quote:
De mijne leeft nog, die van jou ook?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]Mijn oma heette ook Geertruida!!!!!
Zouden we... dezelfde... oma hebben?!?!?!!?![]()
Ben...
...jij...
...mij?!>!??!?!?!!?!?![]()
![]()
?!/11/1!!
Die van mij was ook nog eens leuker geformuleerd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Steel jij ff mijn grap voordat ik hem maak. Hufter.
Das meer het type voor lijdend voorwerp tijdens zo'n gangbang.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
nodig je beaver ook even uit..... en CDP
ohnee, dat laatste gaat te ver
die zit in de wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Zhenar het volgende:
Dan vragen we of Babette ook meekomt en haar voorbinddildo meeneemt?![]()
Neequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De mijne leeft nog, die van jou ook?
Proper van je!quote:
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij was ook nog eens leuker geformuleerd.
ik weet niet hoe het heet, maar 't was wel even eng enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Zhenar het volgende:
Hebben jullie ook White!Fok! ???![]()
rrr1!!1!!!!
Hij zei iets over smarties. Smarty.php ofzo. Beetje proberen m'n smarties af te pakken, kut Fok!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Zhenar het volgende:
Hebben jullie ook White!Fok! ???![]()
rrr1!!1!!!!
CDP is wel een icoon, nietwaar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
jullie moeten niet zo grappig doen over cdp, m'n buikspieren kunnen het niet aan
Ik bedacht die naam helemaal zelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het heet, maar 't was wel even eng enzo![]()
Die van mij leeft nog wel.quote:
Smartiepakkers... dat zijn de ergsten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij zei iets over smarties. Smarty.php ofzo. Beetje proberen m'n smarties af te pakken, kut Fok!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die van mij leeft nog wel.
In m'n hart niet zo, het is een beetje een zeikerd.
In de backstage was 'ie al aardig fout hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
CDP is wel een icoon, nietwaar?![]()
Zul je zien dat hij in werkelijkheid helemaal niet zo fout is als wij hebben bekokstoofd...![]()
Ik vond dat hij zich nog aardig redde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
In de backstage was 'ie al aardig fout hoor.
Kom op ey, zelfs Chantal vroeg of 'ie stiekem niet met Christon uit zou willen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond dat hij zich nog aardig redde.![]()
Had verwacht dat hij met een hoog stemmetje en uitgelopen mascara gillend de eeuwige liefde aan Christon zou verklaren.![]()
Ja, OK, het was wel obvious, maar het kon erger.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op ey, zelfs Chantal vroeg of 'ie stiekem niet met Christon uit zou willen.
Mijn penis, wat doe jequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Wat een fout programma zeg. Gadver, mannen die zich gedragen alsof ze en vrouw zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef Zhenar het volgende:
MR ROMANCE BEGINT!@!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!1!!!!
Serieus: IEDEREEN kijken!!! Nu op Net5!!!!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een fout programma zeg. Gadver, mannen die zich gedragen alsof ze en vrouw zijnMakeup gebruiken, een neusharen schaar
! Als je een echte man bent, trek je jouw neusharen gewoon met de hand uit
Ieegh.. dat soort programma's
Niks "Ieegh"... hilarisch!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een fout programma zeg. Gadver, mannen die zich gedragen alsof ze en vrouw zijnMakeup gebruiken, een neusharen schaar
! Als je een echte man bent, trek je jouw neusharen gewoon met de hand uit
Ieegh.. dat soort programma's
Beh, niets grappig aan motregen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
OMG, wat is het weer hilarisch!!!!!!!
![]()
![]()
!1!!11!!
Eerder zieligquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
OMG, wat is het weer hilarisch!!!!!!!
![]()
![]()
!1!!11!!
Nee, maar Mister Romance is echt weer té hilarisch!!!!!quote:
Geweldig toch?! Vooral die Mark!!! Dquote:
't Is de live uitzendingquote:
Dat is echt zó lente 2002.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef Paltos het volgende:
* Paltos is aan het Tech-Decken
[afbeelding]
Is dat nieuw? Ik volg het al een tijd niet meer op TV. Alleen op DVD...dus binnenkort seizoen 4quote:
Nee, ze hebben ooit 1 aflevering live uitgezonden, dat is deze.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Ik volg het al een tijd niet meer op TV. Alleen op DVD...dus binnenkort seizoen 4
Spuit elf!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef Svensational het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Breuls op 08-02-2006 20:35 (Post eens ontopic.) ]
Ja, ik kom natuurlijk niet alle dagen in ONZ.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kom natuurlijk niet alle dagen in ONZ.
quote:
quote:
Ach, hij is bijna vol.quote:
Iddquote:
9990 (gemiddeld 26 per dag)quote:
Quote jezelf en negeer mij gewoon lekker!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
9990 (gemiddeld 26 per dag)
Ik kan hem ook op 9999 stil laten staan![]()
Nee man, dan lijk je net Bupatihquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
9990 (gemiddeld 26 per dag)
Ik kan hem ook op 9999 stil laten staan![]()
Ik vond het geen leuk stripjequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Quote jezelf en negeer mij gewoon lekker!
Hoezo, die post toch nog?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee man, dan lijk je net Bupatih.
Ik wou mezelf trouwens niet eens quoten, had het niet eens door dat ik dat gedaan hadquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Quote jezelf en negeer mij gewoon lekker!
Gelukkig let je goed op wat je doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou mezelf trouwens niet eens quoten, had het niet eens door dat ik dat gedaan had![]()
Mja, ben niet echt meer helder zo te zien...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig let je goed op wat je doet.
Niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ben niet echt meer helder zo te zien...
Die zei dat ook toen hij bijna 5 x zoveel posts had als jij...quote:
Niet meer jaquote:
Oh... maar ik heb toch geen zin een nieuw account aan te maken, dus wees niet bangquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zei dat ook toen hij bijna 5 x zoveel posts had als jij...
Gefeli!quote:
Was het lekker?quote:
quote:
Dank je, lellebelquote:
Nee, want ik kreeg een melding dat ik niet 2 keer te snel achyer elkaar mocht posten, dus daar gíng mn climaxquote:
In tegenstelling tot zijquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]Jij
hebt tenminste smaak, in tegenstelling tot
haar
.
Inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, want ik kreeg een melding dat ik niet 2 keer te snel achyer elkaar mocht posten, dus daar gíng mn climax
Je bedoelt: in tegenstelling totquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bedoelt: in tegenstelling totzij
Uhuh, zo'n onaf orgasme is niksquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
InderdaadTalk about your coïtus interruptus
![]()
![]()
MissyBlissyquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, zo'n onaf orgasme is niks
Hoi Dizzyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |