Ik heb de eerste twee weken gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je pogingen te doen alsof je er bijna niets van hebt gezien falen jammelijk.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor gepaald zijn?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee weken gezien![]()
Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef BVO het volgende:
HJ heeft hetzelfde vermoeden, gezien zijn insinuaties steeds.
En meteen van iedereen onthouden wat hun achtergrond was???quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee weken gezien![]()
tuurlijk niet, 't was "voor wat, hoort wat"quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor betaald zijn?
Dan let jij niet op, het was half IDO al opgevallen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.
hoe kun je dat gemist hebben?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.
Al die forum-stakkers zekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan let jij niet op, het was half IDO al opgevallen.
quote:
Je moest eens weten hoe gefocust ik mijn (al dan niet ge-editte) post lees, als jij mij quotequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent de enige die mijn toffe edit grapje opmerkte!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe gefocust ik mijn (al dan niet ge-editte) post lees, als jij mij quote.
oke, dan heb je het niet meer meegekregen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:52 schreef Airelle het volgende:
Misschien vind ik het niet boeiend genoeg. (En Vuurzee gaat om 21:00 aan).
Ja halloquote:
Jeuj of dat Breaking news isquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, dan heb je het niet meer meegekregen...
HJ maakte na het optreden van Serge een wazige opmerking [geen idee meer wat ie zei] waaruit duidelijk bleek dat hij ook het vermoeden heeft dat Serge gay is...
Ah oke. Alleen deze zaterdagquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, dan heb je het niet meer meegekregen...
HJ maakte na het optreden van Serge een wazige opmerking [geen idee meer wat ie zei] waaruit duidelijk bleek dat hij ook het vermoeden heeft dat Serge gay is...
jennen??!? dat doen we toch helemaal niet???? zou niet eens in me opkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:
Babette, we moeten Haaibaaike niet zo jennen in GTST.![]()
quote:
Zitten jullie Truus te plagen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
jennen??!? dat doen we toch helemaal niet???? zou niet eens in me opkomen
* gooit snel een dekentje over award en ava...
Doe dan: 'Peper'.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Precies dat had ik laatst echt gepost. Om het topic up te spicen.![]()
Mwoah.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar die anderen zijn zo vreeeeeeeeeeeselijk saai.
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
ELM... heet Haaibaaik echt "Truus"?!?!?!![]()
![]()
![]()
!!111!!!!!
Duiveltja? Die is hier niet dagelijks hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef Airelle het volgende:
Voor een mod die ons dagelijks even gezelschap komt houden.
Snapquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja? Die is hier niet dagelijks hoor..
Niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja? Die is hier niet dagelijks hoor..
Ik snapte je.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet?
Waarom word ik ik altijd serieus genomen?
Truus Seelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
ELM... heet Haaibaaik echt "Truus"?!?!?!![]()
![]()
![]()
!!111!!!!!
Ja hallo, ik las daar even snel overheenquote:
Direct posten zonder goed te lezen wordt hier gelijk afgestraft! En terecht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hallo, ik las daar even snel overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |