Ik snap dat het van je geliefdequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, je gaat niet door voor de magnetron
Kom spuit 11 aankakkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die is toch zwanger?
De Dijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, je gaat niet door voor de magnetron
hoe weten we dan als ze nooit aandacht krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef BVO het volgende:
Maar die anderen zijn zo vreeeeeeeeeeeselijk saai.
Kunnen we het niet gewoon over heaumeaux hebben ipv Idolsquote:
Ja hallo ik volg die troep toch nietquote:
ik vind de tekst al niet matig, en ik combinatie met de muziek is het - uiteraard - briljantquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap dat het van je geliefdeHuub
komt, maar ik wilde enkel de matigheid van de tekst aangeven.
Tjah, wat leven we toch in een oneerlijke wereld he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe weten we dan als ze nooit aandacht krijgen
behalve Raffa krijgt Floortje een beetje aandacht omdat ze goed is, en Harm omdat ie raar is...
maar bv Ellen en Angelique krijgen feitelijk nul aandacht, en dus ook "nul" stemmen.....
what's the difference?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over heaumeaux hebben ipv Idols![]()
Homo's maken altijd een gezellig gespreksonderwerpquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
What's the difference? Serge *kuch*quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pardon? Wil je zeggen dat Tanja uit BB hier op FOK zit? Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja hallo ik volg die troep toch niet![]()
btw hoe triest trouwens dat nu Tanja van BB op fok zit gaan die kneusjes plots vriendelijk doen![]()
deels... maar ze is ook vanaf afl1 veel in beeld geweest, en dat is toch echt de keuze van de regisseur....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Airelle het volgende:
Tjah, wat leven we toch in een oneerlijke wereld he..
Raffaela is zelf trouwens de persoon die alle aandacht naar zich toetrekt.
Tanja-topic deel 16 Tanja heeft een avaterquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pardon? Wil je zeggen dat Tanja uit BB hier op FOK zit? Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?
ja dat zei ik dus al hequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Airelle het volgende:
What's the difference? Serge *kuch*
Raar he? Van iemand die in het BigBrother-huis heeft gezeten zou je toch anders mogen verwachtenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef BVO het volgende:
Tans posts zijn niet bijster intelligent trouwens.
Ik doe mee met het slijmen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja-topic deel 16 Tanja heeft een avater
Yup ze heet Tann![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pardon? Wil je zeggen dat Tanja uit BB hier op FOK zit? Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?
hier: ShowChat #641: *O* Raffaëla *O*!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Airelle het volgende:
Waar?
Nauw nauw van al die bewoners vas er vast wel eentje met een hogeopleiding ooitquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Raar he? Van iemand die in het BigBrother-huis heeft gezeten zou je toch anders mogen verwachten.
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier: ShowChat #641: *O* Raffaëla *O*!
* Deelt het vermoeden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebben.
Misschien is er wel iemand bij die zijn/haar MAVO heeft afgemaakt. Zou wat zijn zeg...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nauw nauw van al die bewoners vas er vast wel eentje met een hogeopleiding ooit![]()
quote:
Waarom denk je anders dat ze meedeed aan BB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien is er wel iemand bij die zijn/haar MAVO heeft afgemaakt. Zou wat zijn zeg...
En die kale dude toch ook ?quote:
Wiequote:
Roel ofzoquote:
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzoquote:
vermoeden is licht uitgedrukt....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebben.
Ik had al geëdit, lapzwans!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzo![]()
Je pogingen te doen alsof je er bijna niets van hebt gezien falen jammelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzo![]()
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor betaald zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
vermoeden is licht uitgedrukt....
ik zie hem er wel voor aan om één of andere schijnverkering te beginnen, zoals Jamai toen met Dewi
of de verdenking van zich af te schudden
Ja?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef BVO het volgende:
HJ heeft hetzelfde vermoeden, gezien zijn insinuaties steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |