Ik zat meer te denken aan een eigewijze spellingscontrole machine.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Mij kun je het beste vergelijken met een god.
Wanneer was de vorige hier dan?!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een eigewijze spellingscontrole machine.
zoals netquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Soms zeg ik ook wel eens goede dingen... soms.
Je bedoelt Angeliquequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:20 schreef Zhenar het volgende:
Heaumeaux zijn misschien tof, maar Raffa is toffer![]()
Die "God" van jou kan de pot op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Als Christen zijnde, kan ik dit niet accepteren
Dan hoop ik maar dat eigewijze opzettelijk wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Soms zeg ik ook wel eens goede dingen... soms.
quote:
Straks gaat Buup nog spotprenten plaatsen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa.. ik vind dit niet zo leuk. Ik meen het
VRIJHEID VAN MENINGSUITING, JA?!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
ee, ik laat soms bewust een ' ' weg i woorde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat eigewijze opzettelijk was!
Jullie mogen allemaal grappen maken, over mohammed, islam, de paus, allah, MAAR NIET OVER GODquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Straks gaat Buup nog spotprenten plaatsen!![]()
Ga de straat op, optocht houdenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als Belg, in Nederland heb jij geen enkel rechtquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VRIJHEID VAN MENINGSUITING, JA?!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |