En terecht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Nolius het volgende:
Hij heeft op z'n billen gehad van Breuls
Zou hij nu rode striemen hebben op zijn billen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Nolius het volgende:
Hij heeft op z'n billen gehad van Breuls
quote:
Ik zou alle posts van Breuls wijzigen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou de post gewoon terugplaatsen.
Ik denk dan dat zijn account ook wordt gewijzigd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zou alle posts van Breuls weizigen!![]()
Weizig-ze.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zou alle posts van Breuls weizigen!![]()
Het is dat ik er geen note voor heb gekregen, want anders had ik die er toch eigenhandig weer vanaf getieft.quote:
Die blijft bij ons staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen note voor heb gekregen, want anders had ik die er toch eigenhandig weer vanaf getieft.
Dan gebeurt er tenminste weer eens wat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik denk dan dat zijn account ook wordt gewijzigd.
Stoere jongen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen note voor heb gekregen, want anders had ik die er toch eigenhandig weer vanaf getieft.
Dat zeiden wij laatst ook al tegen elkaar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan gebeurt er tenminste weer eens wat.
Wie zijn wij?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat zeiden wij laatst ook al tegen elkaar.
Het gaat gewoon om het idee.quote:
Kun je Breuls geen note geven voor het geven van een note aan jou dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het idee.Het idee dat ik terug kan doen tegen die rooie.
+3 scherp.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je Breuls geen note geven voor het geven van een note aan jou dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |