Het was ook geen grap eigenlijk. Maar een sarcastische opmerking om even te laten weten dat ik het zo tof vind dat jij ons elke dag even gezelschap komt houdenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Svensational het volgende:
Nou, zelfs de grap van Dada van laatst was leuker!
Alsof Dada nooit grappig isquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Svensational het volgende:
Nou, zelfs de grap van Dada van laatst was leuker!
Het is ook beneden jouw niveau.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef BVO het volgende:
Ik snap hem nog niet.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
he sis, ik heb nog niks over je ava gezegd: ik vind 'm tof
veel beter dan dat tennisding![]()
Evelien was weer eens niet opzettelijk niet grappig en men snapt het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef LeBeau het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen in dit topic. Kan iemand een samenvatting geven?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Evelien was weer eens niet opzettelijk niet grappig en men snapt het niet.
Oh en homo's zijn stom.
Knightley en Johansson naakt in tijdschriftquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Topics posten in de SC's hoeft niet meer, op de FP gaat het veel beter!
BVO werd kwaad om elke anti-Raffa opmerking, Zhenar had z'n lolbroek weer eens aan, Airelle plaatste weer eens onbegrijpelijke dingen, en _ELM_ was er ook nog.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef LeBeau het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen in dit topic. Kan iemand een samenvatting geven?
Waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO werd kwaad om elke anti-Raffa opmerking
En Haaibaaike heet Truus!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO werd kwaad om elke anti-Raffa opmerking, Zhenar had z'n lolbroek weer eens aan, Airelle plaatste weer eens onbegrijpelijke dingen, en _ELM_ was er ook nog.
Die wijven gaan echt snel achteruit, of 5 jaar is er niets meer van over. Ze zien er nu al 10 keer minder lekker uit dan 2 jaar geledenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Knightley en Johansson naakt in tijdschrift
Pb!
Knightley![]()
![]()
Je weet wel! Je favoriet!![]()
![]()
![]()
Evelien?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
je weet wie je in elkaar kan gaan slaan he....?!
Klinkt boeiend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO werd kwaad om elke anti-Raffa opmerking, Zhenar had z'n lolbroek weer eens aan, Airelle plaatste weer eens onbegrijpelijke dingen, en _ELM_ was er ook nog.
Eigenlijk verklaart die naam al een hele-HELE-boel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |