Allah is toch ook Godquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal grappen maken, over mohammed, islam, de paus, allah, MAAR NIET OVER GOD!
Tsja, daar hebben jullie wel een handje van weg, hè: inconsequentie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie mogen allemaal grappen maken, over mohammed, islam, de paus, allah, MAAR NIET OVER GOD!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
ik ben geloof ik 'n beetje Raffa-moe![]()
Ze is het ENIGE dat deze Idols nog enigszins boeiend houdtquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
ik ben geloof ik 'n beetje Raffa-moe![]()
Maar waarom in godesnaam?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe je mee? Hij beledigd God, dus ook Profeet Mohammed, dus ook Islam en ook Hindquote:
Jezus mens! Snap de grap eens een keer. er staat toch... allah tussen, maar GEEN GOD... snap je het? Allah = God?quote:
Net zeg je nog dat die allemaal wel beledigd mogen worden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe je mee? Hij beledigd God, dus ook Profeet Mohammed, dus ook Islam en ook Hind![]()
Allah is God ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus mens! Snap de grap eens een keer. er staat toch... allah tussen, maar GEEN GOD... snap je het? Allah = God?
Blont![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus mens! Snap de grap eens een keer. er staat toch... allah tussen, maar GEEN GOD... snap je het? Allah = God?
Blont![]()
quote:
Ja maar das voor hem boeiend, niet voor mijquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat die allemaal wel beledigd mogen worden?Behalve Hind natuurlijk
Raffa is op zich heus wel oké, maar teveel van 't goeie is nooit goed....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
Ze is het ENIGE dat deze Idols nog enigszins boeiend houdt.
Maar die anderen zijn zo vreeeeeeeeeeeselijk saaiquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Raffa is op zich heus wel oké, maar teveel van 't goeie is nooit goed....
en ze [als in "makers en media"] vergeten een beetje dat er nog meer kandidaten zijn...
Klinkt als een Youp van 't Hek tekstquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef babette21 het volgende:
Stel nou eens BLABLABLA
Ode aan duiveltja lijkt me zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet daar maar eens een keer aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |