Zullen we hem samen gangrapen, LeBeau?quote:
Mijn oma heette Truus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
Truusen zijn leuk!
Ik vind het ook niet echt een mooie foto.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die wijven gaan echt snel achteruit, of 5 jaar is er niets meer van over. Ze zien er nu al 10 keer minder lekker uit dan 2 jaar geleden.
Moet je eens goed naar die foto kijken, tering de fakeheid druipt ervanaf. 2 liter makeup ofzo.
Ontvoer hem bij je volgende meet naar een darkroom.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we hem samen gangrapen, LeBeau?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we hem samen gangrapen, LeBeau?
Die van mij ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn oma heette Truus.
Maarja... da's een oma. Dat mag.![]()
Huh? Jij was toch ook 48?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat verwacht jij dan bij een 48 jarige?! Luna? Anastacia? Fabienne? ofBabette
?
Dan vragen we of Babette ook meekomt en haar voorbinddildo meeneemt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zijn wij wel een gang? We zijn maar met z'n tweeën.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die wijven gaan echt snel achteruit, of 5 jaar is er niets meer van over. Ze zien er nu al 10 keer minder lekker uit dan 2 jaar geleden.
Moet je eens goed naar die foto kijken, tering de fakeheid druipt ervanaf. 2 liter makeup ofzo.
Jij heet toch ook Babette?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat verwacht jij dan bij een 48 jarige?! Luna? Anastacia? Fabienne? ofBabette
?
En MissBliss! Die is daar vast wel voor te porren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan vragen we of Babette ook meekomt en haar voorbinddildo meeneemt?![]()
nodig je beaver ook even uit..... en CDPquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
Zijn wij wel een gang? We zijn maar met z'n tweeën.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Nou ja, iets van Geertruida ofzo, maar dat wordt dan afgekort naar Truus.
Spook waar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vroeger (een paar jaartjes geleden) zou een normaal mens zeggen: Wat een spook!
Maar nu is het: oh wat lekker.
Steel jij ff mijn grap voordat ik hem maak. Hufter.quote:
De mijne leeft nog, die van jou ook?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]Mijn oma heette ook Geertruida!!!!!
Zouden we... dezelfde... oma hebben?!?!?!!?![]()
Ben...
...jij...
...mij?!>!??!?!?!!?!?![]()
![]()
?!/11/1!!
Die van mij was ook nog eens leuker geformuleerd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Steel jij ff mijn grap voordat ik hem maak. Hufter.
Das meer het type voor lijdend voorwerp tijdens zo'n gangbang.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
nodig je beaver ook even uit..... en CDP
ohnee, dat laatste gaat te ver
die zit in de wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Zhenar het volgende:
Dan vragen we of Babette ook meekomt en haar voorbinddildo meeneemt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |