Het is ook niks voor Dada.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Zhenar het volgende:
Het kan ook nog MB zelf gewoon zijn.
Maar ik vind dat gewoon niets voor haar. Teveel moeite enzo![]()
Ik haat jouw soort.quote:
En waar kom jij opeens vandaanquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Dizer het volgende:
Ik had op zijn minst een eigen TT verwacht
Steek meteen die veren in je eigen dikke reet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het hilarisch!![]()
![]()
Maar het móet wel Dizer zijn!![]()
Want hij vind dit soort grappen best leuk, als ze maar goed worden uitgevoerd.
En dit is erg goed uitgevoerd...
En waarom kan het niet Dizer zelf zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook niks voor Dada.
Het is dus óf Zhenar óf Sven.
Hoofdletters, interpunctie, PI's.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En waarom kan het niet Dizer zelf zijn?![]()
Oh.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik haat jouw soort.Nu opwieberen, de SHO-incrowd is bezig met serieuze zaken!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
't is wel jammer dat Bupatih me zo snel doorhad.. Je had ook niet zo snel na me moeten posten Zhenar, dan had Buup jou nog verdacht
.
quote:
Wat loop je te slijmen. Zou denken dat je eigenlijk opgewonden raakt.. volgens mij zit jij hierachter. Je bent samen met MB de enige twee die zoveeeeeel over mij weten. Het kan ook nog een grap van jullie beiden zijn zodat jullie hardop kunnen lachen als we gaan meetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het hilarisch!![]()
![]()
Maar het móet wel Dizer zijn!![]()
Want hij vind dit soort grappen best leuk, als ze maar goed worden uitgevoerd.
En dit is erg goed uitgevoerd...
Nee, het is Dizer echt wel zelf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
't is wel jammer dat Bupatih me zo snel doorhad.. Je had ook niet zo snel na me moeten posten Zhenar, dan had Buup jou nog verdacht
.
"Hun Piccolino Kalzone is zoooo lekker... maar ook zoooo groot"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Zhenar het volgende:
DIZZLE, wat vonden we van het eten in Piccolino???![]()
Maar dit kan jij ook weer zeggen om de schuld op je te nemen zo dat de echte dader niet gepakt wordquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
.
Ik zit niet op MSN, knurft.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih zegt:
Jij bent het he?
Sven zegt:
Ja, dat klopt
Bupatih zegt:
Bewijs dan
Ja, maar Volkert deed dat ook, hij had Pim niet echt vermoord.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dit kan jij ook weer zeggen om de schuld op je te nemen zo dat de echte dader niet gepakt word![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat loop je te slijmen. Zou denken dat je eigenlijk opgewonden raakt.. volgens mij zit jij hierachter. Je bent samen met MB de enige twee die zoveeeeeel over mij weten. Het kan ook nog een grap van jullie beiden zijn zodat jullie hardop kunnen lachen als we gaan meeten
En toch praat ik met jequote:
We zijn niet naar Piccollino gegaan want het zat daar vol. Dus zijn we naar die goedkopere restaurant gegaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Zhenar het volgende:
KUT DIZZLE! Alleen veilige vragen beantwoorden hm? Die meerdere mensen kunnen weten?!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Zhenar het volgende:
Ja, je spreekt hier met zijn moeder! Bupatih moest nu toch echt naar bed! Ik heb hem zonder koekjes en melk naar bed gestuurd! Hij maakt het veel te bont!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch praat ik met je
WIE HEEFT JOUW ACCOUNT GEHACKED?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch praat ik met je
WIE HEEFT JOUW ACCOUNT GEHACKED?
Ja hallo! Dat heb ik tegen meerderen geroepen via fok en msnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
We zijn niet naar Piccollino gegaan want het zat daar vol. Dus zijn we naar die goedkopere restaurant gegaan.
Laat die fopneger eens terug komen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je spreekt hier met zijn moeder! Bupatih moest nu toch echt naar bed! Ik heb hem zonder koekjes en melk naar bed gestuurd! Hij maakt het veel te bont!
Dit KAN niemand toch weten?!!?!?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
We zijn niet naar Piccollino gegaan want het zat daar vol. Dus zijn we naar die goedkopere restaurant gegaan.
Zo praat je niet over mijn zoon! Je verdient een oorvijg, rekel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Laat die fopneger eens terug komen!
Jaja, iedereen weet dat Bupa alleen maar cola drinktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je spreekt hier met zijn moeder! Bupatih moest nu toch echt naar bed! Ik heb hem zonder koekjes en melk naar bed gestuurd! Hij maakt het veel te bont!
Sapristi! Je kent mijn zoon beter dan ik!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, iedereen weet dat Bupa alleen maar cola drinkt.
Melk! Van Cola wordt ie dronken!! MELK DUS!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, iedereen weet dat Bupa alleen maar cola drinkt.
Nou OK.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo! Dat heb ik tegen meerderen geroepen via fok en msn
En dan nog, hij drinkt alleen maar Cola!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn zoon! Je verdient een oorvijg, rekel!
Waarom zou ik het dan niet gewoon zelf doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Bupatih het volgende:
Scenario:
Sven is DlZZLE en krijgt antwoorden ingefluisterd door Zhenar
Ingewikkeld? Nee. Nou dan. Dus.
Alsof dat niet gemakkelijk na te doen isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
hij zegt "die goedkope restaurant" . Dus het is Dizer wel.
Of iemand die mij heel goed nadoet natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
Dan zou het ook Meki kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
quote:
Om het ingewikkeld te laten lijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom zou ik het dan niet gewoon zelf doen?![]()
Dude, dat weet ik zelfs niet meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou OK.
DIZZLE: wat hadden jullie voor eten en wat had ik en... belangrijker... wat VOND ik van mijn eten?!![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om het ingewikkeld te laten lijken.
Nee, moet je nou wachten. Wedden dat DIZZLE aka Sven aka Zhenar het wél weet...quote:
Dude... jullie hadden pizza en ik had zalm en ik vond mijn zalm gefrituurdquote:
JA, DAN ZIJN WE TENMINSTE VAN DAT GEZEIK OVER DIE KLOON AFquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Is dit weer zo'n smiley post waar wij kwaad om moeten worden?![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
DIZZLE, hoe groot was de penis van Zhenar? Was dat 32, 33 of 34 centimeter?
En nee, ik heb het niet over zijn erectie, jij geil doordenkend persoon![]()
Hoezo?! Waarom nemen jullie dat zomaar aan???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer is het in elkgeval niet
Maar dat is juist zo leuk...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
JA, DAN ZIJN WE TENMINSTE VAN DAT GEZEIK OVER DIE KLOON AF
Sommige mensen kunnen alleen maar aan sex denken.quote:
Oeh die weet ik die weet ik die weet ik...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
DIZZLE, hoe groot was de penis van Zhenar? Was dat 32, 33 of 34 centimeter?
En nee, ik heb het niet over zijn erectie, jij geil doordenkend persoon![]()
Niet als je dat plusjes -minetjes gedoe van Bupatih aaneemtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo?! Waarom nemen jullie dat zomaar aan???
Het is zó wél Dizer!![]()
Nee, van mij mag dit wel zo'n raadsel worden dat heel lang doorgaat, zoals een suffe GTST verhaallijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik wil zo naar bed en ik wil het nog wel even weten dus schiet eens op met die kloon
Nee, maar je bent wel het eerste getal vergeten, dat was de 3.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Oeh die weet ik die weet ik die weet ik...2 cm
En nee, ik mis geen tweede getal..
Nèh, één topic is voldoende.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, van mij mag dit wel zo'n raadsel worden dat heel lang doorgaat, zoals een suffe GTST verhaallijn![]()
![]()
Maar op de volgende meet komen we er toch wel achter want volgens mij kan Dizer helemaal niet goed liegen.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Oeh die weet ik die weet ik die weet ik...2 cm
En nee, ik mis geen tweede getal..
Tot jij hem uit mijn broek komt halen, kringspiermusketier.quote:
Let je even op, Bupa drinkt cola en melk, zijn moeder drinkt waarschijnlijk nonstop wodkaquote:
Dit is voorlopig al de tweedequote:
Bupaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tot jij hem uit mijn broek komt halen, kringspiermusketier.
Niet helemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel het eerste getal vergeten, dat was de 3.
32 cm dus, klopt dat Zhenar?
Hé!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Let je even op, Bupa drinkt cola en melk, zijn moeder drinkt waarschijnlijk nonstop wodka.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Zhenar het volgende:
Het kan ook nog MB zelf gewoon zijn.
Maar ik vind dat gewoon niets voor haar. Teveel moeite enzo![]()
Oké, Zhenar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
BupaDat had ik nou nooit van jou verwacht
![]()
![]()
![]()
Jezus, het is dus geen DIZERquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet helemaal.![]()
Maar leuk dat je aan me denkt.![]()
Niks mis met Vodkaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé!Je mag vanalles zeggen over mij, zo veilig achter je pc'tje, maar van mijn moeder blijf je af!
![]()
![]()
Huh...heb je de tekst daarvoor niet gelezen?quote:
Ik heb niks over Bupa's oma gezegdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé!Je mag vanalles zeggen over mij, zo veilig achter je pc'tje, maar van mijn moeder blijf je af!
![]()
![]()
Jij brand niet van innerlijk verlangen om te weten wie jou imago gebruikt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:Ik ga denk ik zo naar bed, dit duurt te lang en ik heb geen zin om te wachten meer
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb niks over Bupa's oma gezegd
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, het is dus geen DIZER
Ja dat betekent dus dat ik ook moe ben en wil gaan slapenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:Ik ga denk ik zo naar bed, dit duurt te lang en ik heb geen zin om te wachten meer
Oh, kom jij opeens TOEVALLIG ook langs?!?!?!quote:
Nog 1 keer...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij brand niet van innerlijk verlangen om te weten wie jou imago gebruikt?
Dat klopt dan ook weer niet![]()
Oh wacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh...heb je de tekst daarvoor niet gelezen?
Of Control-F jij op 'MB' en geef je alleen dáár antwoord op.
OF ZE SPEELT DE HEILIGE ONSCHULD!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie staat dan op 1?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, kom jij opeens TOEVALLIG ook langs?!?!?!![]()
![]()
Je staat gelijk op Nr 2 in mijn verdachtenlijstje, SLET!![]()
rrrrrrrrr!!!11!11!
Jezus, iedereen kan een verschil van 1cm toch wel zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Jouw oplossingsmethoden zijn, op zijn zachtst gezecht, vergezocht...![]()
In dat geval zou je willen weten wie jou dit fliktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog 1 keer...
IK HAAAAAT KLOOOOOOOOOOOONNNNEEEEEEEN EN IK WIL ER NIKS MEE TE MAKEN HEBBEN
Of Dizer of MB.quote:
Jij.quote:
Nee hoor. Morgen ochtend gaat er een mailtje naar Yvonnequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In dat geval zou je willen weten wie jou dit flikt![]()
Je zegt/schrijft toch ook niet "Jij loop niet"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij brand niet van innerlijk verlangen om te weten wie jou imago gebruikt?
Dat klopt dan ook weer niet![]()
Leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Morgen ochtend gaat er een mailtje naar Yvonne
Die Dizzle post al de hele avond met . achter zijn smilies.... en nou doe jij het plotseling ookquote:
Ik ben gewoon briljantquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef Zhenar het volgende:
Als Dizer het is...dat zou gewoon zo tof zijn!
Dan probeert hij namelijk met zijn kloon te bewijzen dat hij wél Dizer is. Terwijl hij met zijn eigen username probeert te bewijzen dat de kloon níet de echte Dizer is!Ik vind het briljant, omdat het zo nergens op slaat.
![]()
Hah!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik zeg nu: het is Zhenar!
En met die conclusie ga ik slapen..
Ja jij bent Dizzle en daar willen we achter komenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zijn jullie actief bezig zeg.![]()
En dat nog zo laatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zijn jullie actief bezig zeg.![]()
Ik weet het Dizer, ik weet het.quote:
Lul.. ik heb het post nog helemaal gelezen ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
Svensational gaat meehelpen op SHO
Dat viel mij ook al op.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:33 schreef Natalie het volgende:
Nieuwsposter Sport
Recycle-mopje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
Hou nou eens opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op.
En Bupa vertrouw ik per definitie niet.![]()
Maar toch is het Dizer. Gut feeling.
Ik las het tweedequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Is het nou een ban-aanvraag of een banaan-vraag?![]()
Daar moest ik ook om lachenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat je van de dochter van de Admins af moest blijven?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Best een leuke vrouw die Yvonne die heb ik nog wel eens 30sec aan de telefoon gehad.
Nee niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:15 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Dat je van de dochter van de Admins af moest blijven?
Jamaar, WIE ANDERS zou het moeten zijn?!quote:
Bupa ging toch naar bedquote:
Nou, ik ben nu aan het bijlezen dus, maar ik zie nog niksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ik ben gewoon Dizer hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu aan het bijlezen dus, maar ik zie nog niks
En ik ging gelijk naar het nieuwe topic en toen zag ik dat staan vandaar
MAAR IK WEET HET DUS NOG STEEDS NIET!!
Kijk eens boven je, naar die namen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat is dan jammerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu aan het bijlezen dus, maar ik zie nog niks
En ik ging gelijk naar het nieuwe topic en toen zag ik dat staan vandaar
Ja, maar toen was het in SES, nu in SHO.quote:
Wat is daar grappig aanquote:
Ja, en jij kunt het weten, daar je dagelijks op FOK!sport komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:25 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Dat jij daar nooit actief aan mee hebt gedaan![]()
Wat zeur je man? Natuurlijk kom ik daar nooit. Ik ben sinds vandaag lid van FOKquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en jij kunt het weten, daar je dagelijks op FOK!sport komt.
Je hoeft niet lid te zijn om te kunnen lurken, Christine.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Wat zeur je man? Natuurlijk kom ik daar nooit. Ik ben sinds vandaag lid van FOK
Ben ik nu opeens Christine?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft niet lid te zijn om te kunnen lurken, Christine.
Ik ben het gewoon inderdaad. Maar hoe kom je daar opeens zo bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het Dizer!
Ja, ik heb even bijgelezen
Ja, dat zeg ik de hele tijd al.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het Dizer!
Ja, ik heb even bijgelezen
Doe niet zo moeilijk, Knibbelquote:
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:29 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon inderdaad. Maar hoe kom je daar opeens zo bij?
Ben ik nu opeens Knibbel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, Knibbel.
Ik wás er toch nietquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, Knibbel.
Ik wou dat ik het bedacht had.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizer![]()
Nou.. ik zal je wat verklappen... ik ben Dizer... NIETquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizer![]()
Ja maar ik dacht: ik zeg het nog even.quote:
Ik vond het toffer toen je nog gewoon Dizer poogde te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:32 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Nou.. ik zal je wat verklappen... ik ben Dizer... NIET![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk Zhenar
Dat was een garpje. Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het toffer toen je nog gewoon Dizer poogde te zijn.![]()
Nu weet ik zeker dat je wel Dizer bent!![]()
"Slapen"quote:
Geef toe dat je het ook hilarisch vindtquote:
Wat is miep miep??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:35 schreef Zhenar het volgende:
Die ondertitel "miep miep" is ook alleen iets wat Dizer heeft onthouden. Bupa of iemand anders is dat hele woord allang weer vergeten, maar de echte Dizer haalde het nog aan tijdens de meet!![]()
Dáárom denk/weet ik dat je de echte Dizer bent.![]()
![]()
Ja fijn, weer 100 keer de tieten van Charisma Carpenterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geef toe dat je het ook hilarisch vindt![]()
![]()
Idd, het is gewoon Dizer!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef Zhenar het volgende:
En wie anders heeft die Charisma Carpenter plaatjes zo gemakkelijk bij de (trek)hand? :T)
* Zei hij, vlak voordat hij ging slapen.![]()
Ik wist het ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon Dizer!
Wel goed dat je wist wat voor broek ik aanhad, ik weet totaal niet meer wat jullie droegen
Nou ik wist het ook niet meer. En een spijkerbroek... is wel erg makkelijk gokken hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon Dizer!
Wel goed dat je wist wat voor broek ik aanhad, ik weet totaal niet meer wat jullie droegen
Bupatih-Poepatih?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:32 schreef Zhenar het volgende:
Hoe tof is het om een kloon te maken die beweert dat hij jou is, en zelf te beweren dat hij dat niet is?! Té tof!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Bupatih het volgende:
Hoi, waar ik Zhenar zei, wordt Sven.
Stop de tijd.
Ik wil geen jokers inzetten.
Tja, die "onthulling" heb ik niet meegemaakt, dus ik weet niet hoe dat uitspeelde... maar als dat op deze manier ging, danquote:
Neee, dat ging niet zo. (Ik had dus helemaal niks voorbereid ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, die "onthulling" heb ik niet meegemaakt, dus ik weet niet hoe dat uitspeelde... maar als dat op deze manier ging, dan![]()
Ik heb jou gemist.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb weer vanalles gemist. Er is een kloon en niemand weet wie het is?
Je vergeet niksan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef Bupatih het volgende:Hij heeft al vaker ShowChat-kloons aangemaakt (babette25, bar_d?el)
Zou je wel gewild hebben, hè.quote:
Let op de punt, kloothommelquote:
Let op de punt!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Let op de punt, kloothommel
Ik had ooit niksan. als kloon aangemaakt, maar die was verwijderd omdat ik het registratiemailtje veel te laat kreeg.
Ben jij nou de persoon die zo stellig verkondigde dat we aardig moesten zijn voor "newbies" in het topic?quote:
Ik ben geen newbie voor hem meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij nou de persoon die zo stellig verkondigde dat we aardig moesten zijn voor "newbies" in het topic?![]()
OMG.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
Mijn kamer is verbouwd.
Als er ooit weer eens zo'n topic komt ga ik Bupa nadoen!
Tut tut.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij nou de persoon die zo stellig verkondigde dat we aardig moesten zijn voor "newbies" in het topic?![]()
En kneusje inda moest het verpestenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG.
Bier op zaterdag. was toch een van de betere acties van mij.![]()
!!!!
Er werd zelfs in FB een topic geopend.
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En kneusje inda moest het verpesten.
Ja johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut.Messenga weet best dat ik het niet meen.
In fact, waarom denk je dat hij steeds hier terugkomt? Juist, vanwege mij.
Jij als pb wasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
Mijn kamer is verbouwd.
Als er ooit weer eens zo'n topic komt ga ik Bupa nadoen!
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja johZullen we dan nu maar in het homo huwelijk treden
?
Vooral Airelle hapte zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij
[..]
dacht ik zelf:
heb ik dat gepost?
Jaaa!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vooral Airelle hapte zo lekker
Je moet gewoon niet zo zuigen!quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
GOdverdomme, ik zat echt 5 minuten naar die post te kijken
Ik laat me zuigen gvd! Elke zaterdagnacht weerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zuigen!
Whehe, ik zei 'zuigen'. [afbeelding]
Tsja, je moeder wil één keer in de week ook wel eens iets anders dan de hele tijd hard werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik laat me zuigen gvd! Elke zaterdagnacht weer
Ik vet veel moeite doen om bij jou een porn-ava te krijgenquote:
Het was mn moeder nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, je moeder wil één keer in de week ook wel eens iets anders dan de hele tijd hard werken.
Whehe!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vet veel moeite doen om bij jou een porn-ava te krijgen!
Ja, iets met Bupatihquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet weer een keer zoiets bedenken.
Maar wel iets nieuws...
Wel érg jammer dat je die 'I' duidelijk als een hoofdletter i terugzag in de naam.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, iets met Bupatih! Maar dan anders. Bup rijmt op poep. Misschien moet je daar iets mee doen
! En dan neem je een drol als ava ofzo
! Er komen mooie tijden aan, Bupatih.
(Or should I say, Poepatih
?)
Wat attent van 'mquote:
Ze moet helemaal geen melk geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat attent van 'm. Heb je 'm wel netjes bedankt?
Die grap in combinatie met je avatar doet het hem.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch geen klém lullen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:29 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, je hebt wel gemist hoe ik Bupatih klemlulde gister!
Details.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is toch geen klém lullen.?
Ik was toch niet vastgeluld?
En vergeet dit niet, hè.
Ik dacht dat Bupatih dat zei.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit goed in m'n rolquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bupatih dat zei.
Want wie maakt er anders zulke stomme opmerkingen?
Ik gebruik zelden tot nooit de "quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bupatih dat zei.
Want wie maakt er anders zulke stomme opmerkingen?
Wat attent van je dierenarts.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef LeBeau het volgende:
Heb je een brief van de dierenarts waarop staat "Voor evt, vragen zijn wij 24 per dag telefonisch bereikbaar", krijg ik een antwoordapparaat.!
Er staat toch ook niet 24 uurquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef LeBeau het volgende:
Heb je een brief van de dierenarts waarop staat "Voor evt, vragen zijn wij 24 per dag telefonisch bereikbaar", krijg ik een antwoordapparaat.!
Goh, wat attent van jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoop dat Sven's computer ontploft en zou het niet erg vinden als hij gewond zou raken door brokstukken.
Neen.quote:
Je bent gewoon jaloers op mijn talrijke awards! Ha!quote:
Ja, maar nu denken sommigen dat ik ze gewonnen heb.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn talrijke awards! Ha!
Goh, wat....quote:
Tof, nu kan ik pimpen met jouw awards.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
Lach je nou om een filmposter of wil je ook nog wat aan ons kwijt, Tom?
Haha! Haha! Ik ben lekker de leukste user van heel FOK!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:44 schreef Bupatih het volgende:
Haha! Haha! Wat weet jij lekker weinig van SHO! Haahahahahaah!!! Hahahahahah
Niet! Je bent de populairste.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haha! Haha! Ik ben lekker de leukste user van heel FOK! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn hersens kraken...
...een walnoot.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Mijn hersens kraken...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, let op die omgedraaide 'h' in mijn avatar.
Prachtig, gewoon.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:29 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, je hebt wel gemist hoe ik Bupatih klemlulde gister!
Ik heb geklikt, maar kon het klemlul gedeelte niet echt vindenquote:
3 was al kut zonder Wayne brothers als ze nou ook nog Anne Farris (De enige cast player uit deel 1 hebben geskipt zou deze ook wel kut zijn)quote:
Die blonde madam is Anna hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
3 was al kut zonder Wayne brothers als ze nou ook nog Anne Farris (De enige cast player uit deel 1 hebben geskipt zou deze ook wel kut zijn)
Echt ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die blonde madam is Anna hoor..
Dan moet je ook op de pagina erna kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, maar kon het klemlul gedeelte niet echt vindenof zien.
![]()
Ik heb had alleen Poepatih!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:28 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Tering wat een crew-topic
Maargoed... zeg op! Wie zijn het.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |