Wat zeur je man? Natuurlijk kom ik daar nooit. Ik ben sinds vandaag lid van FOKquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en jij kunt het weten, daar je dagelijks op FOK!sport komt.
Je hoeft niet lid te zijn om te kunnen lurken, Christine.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Wat zeur je man? Natuurlijk kom ik daar nooit. Ik ben sinds vandaag lid van FOK
Ben ik nu opeens Christine?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft niet lid te zijn om te kunnen lurken, Christine.
Ik ben het gewoon inderdaad. Maar hoe kom je daar opeens zo bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het Dizer!
Ja, ik heb even bijgelezen
Ja, dat zeg ik de hele tijd al.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het Dizer!
Ja, ik heb even bijgelezen
Doe niet zo moeilijk, Knibbelquote:
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:29 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon inderdaad. Maar hoe kom je daar opeens zo bij?
Ben ik nu opeens Knibbel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, Knibbel.
Ik wás er toch nietquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, Knibbel.
Ik wou dat ik het bedacht had.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizer![]()
Nou.. ik zal je wat verklappen... ik ben Dizer... NIETquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizer![]()
Ja maar ik dacht: ik zeg het nog even.quote:
Ik vond het toffer toen je nog gewoon Dizer poogde te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:32 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Nou.. ik zal je wat verklappen... ik ben Dizer... NIET![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk Zhenar
Dat was een garpje. Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het toffer toen je nog gewoon Dizer poogde te zijn.![]()
Nu weet ik zeker dat je wel Dizer bent!![]()
"Slapen"quote:
Geef toe dat je het ook hilarisch vindtquote:
Wat is miep miep??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:35 schreef Zhenar het volgende:
Die ondertitel "miep miep" is ook alleen iets wat Dizer heeft onthouden. Bupa of iemand anders is dat hele woord allang weer vergeten, maar de echte Dizer haalde het nog aan tijdens de meet!![]()
Dáárom denk/weet ik dat je de echte Dizer bent.![]()
![]()
Ja fijn, weer 100 keer de tieten van Charisma Carpenterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geef toe dat je het ook hilarisch vindt![]()
![]()
Idd, het is gewoon Dizer!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef Zhenar het volgende:
En wie anders heeft die Charisma Carpenter plaatjes zo gemakkelijk bij de (trek)hand? :T)
* Zei hij, vlak voordat hij ging slapen.![]()
Ik wist het ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon Dizer!
Wel goed dat je wist wat voor broek ik aanhad, ik weet totaal niet meer wat jullie droegen
Nou ik wist het ook niet meer. En een spijkerbroek... is wel erg makkelijk gokken hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, het is gewoon Dizer!
Wel goed dat je wist wat voor broek ik aanhad, ik weet totaal niet meer wat jullie droegen
Bupatih-Poepatih?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:32 schreef Zhenar het volgende:
Hoe tof is het om een kloon te maken die beweert dat hij jou is, en zelf te beweren dat hij dat niet is?! Té tof!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Bupatih het volgende:
Hoi, waar ik Zhenar zei, wordt Sven.
Stop de tijd.
Ik wil geen jokers inzetten.
Tja, die "onthulling" heb ik niet meegemaakt, dus ik weet niet hoe dat uitspeelde... maar als dat op deze manier ging, danquote:
Neee, dat ging niet zo. (Ik had dus helemaal niks voorbereid ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, die "onthulling" heb ik niet meegemaakt, dus ik weet niet hoe dat uitspeelde... maar als dat op deze manier ging, dan![]()
Ik heb jou gemist.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb weer vanalles gemist. Er is een kloon en niemand weet wie het is?
Je vergeet niksan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:28 schreef Bupatih het volgende:Hij heeft al vaker ShowChat-kloons aangemaakt (babette25, bar_d?el)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |