Wat zeur je man? Natuurlijk kom ik daar nooit. Ik ben sinds vandaag lid van FOKquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en jij kunt het weten, daar je dagelijks op FOK!sport komt.
Je hoeft niet lid te zijn om te kunnen lurken, Christine.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:26 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Wat zeur je man? Natuurlijk kom ik daar nooit. Ik ben sinds vandaag lid van FOK
Ben ik nu opeens Christine?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft niet lid te zijn om te kunnen lurken, Christine.
Ik ben het gewoon inderdaad. Maar hoe kom je daar opeens zo bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het Dizer!
Ja, ik heb even bijgelezen
Ja, dat zeg ik de hele tijd al.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het Dizer!
Ja, ik heb even bijgelezen
Doe niet zo moeilijk, Knibbelquote:
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:29 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon inderdaad. Maar hoe kom je daar opeens zo bij?
Ben ik nu opeens Knibbel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, Knibbel.
Ik wás er toch nietquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, Knibbel.
Ik wou dat ik het bedacht had.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizer![]()
Nou.. ik zal je wat verklappen... ik ben Dizer... NIETquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, je weet alles van de meet en ik denk niet dat Zhenar zin heeft in zo'n kloon en ik ben het niet dus: Dizer![]()
Ja maar ik dacht: ik zeg het nog even.quote:
Ik vond het toffer toen je nog gewoon Dizer poogde te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:32 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Nou.. ik zal je wat verklappen... ik ben Dizer... NIET![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk Zhenar
Dat was een garpje. Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het toffer toen je nog gewoon Dizer poogde te zijn.![]()
Nu weet ik zeker dat je wel Dizer bent!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |