Of Dizer of MB.quote:
Jij.quote:
Nee hoor. Morgen ochtend gaat er een mailtje naar Yvonnequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In dat geval zou je willen weten wie jou dit flikt![]()
Je zegt/schrijft toch ook niet "Jij loop niet"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij brand niet van innerlijk verlangen om te weten wie jou imago gebruikt?
Dat klopt dan ook weer niet![]()
Leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Morgen ochtend gaat er een mailtje naar Yvonne
Die Dizzle post al de hele avond met . achter zijn smilies.... en nou doe jij het plotseling ookquote:
Ik ben gewoon briljantquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef Zhenar het volgende:
Als Dizer het is...dat zou gewoon zo tof zijn!
Dan probeert hij namelijk met zijn kloon te bewijzen dat hij wél Dizer is. Terwijl hij met zijn eigen username probeert te bewijzen dat de kloon níet de echte Dizer is!Ik vind het briljant, omdat het zo nergens op slaat.
![]()
Hah!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik zeg nu: het is Zhenar!
En met die conclusie ga ik slapen..
Ja jij bent Dizzle en daar willen we achter komenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zijn jullie actief bezig zeg.![]()
En dat nog zo laatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zijn jullie actief bezig zeg.![]()
Ik weet het Dizer, ik weet het.quote:
Lul.. ik heb het post nog helemaal gelezen ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
Svensational gaat meehelpen op SHO
Dat viel mij ook al op.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:33 schreef Natalie het volgende:
Nieuwsposter Sport
Recycle-mopje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
Hou nou eens opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op.
En Bupa vertrouw ik per definitie niet.![]()
Maar toch is het Dizer. Gut feeling.
Ik las het tweedequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Is het nou een ban-aanvraag of een banaan-vraag?![]()
Daar moest ik ook om lachenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat je van de dochter van de Admins af moest blijven?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Best een leuke vrouw die Yvonne die heb ik nog wel eens 30sec aan de telefoon gehad.
Nee niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:15 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Dat je van de dochter van de Admins af moest blijven?
Jamaar, WIE ANDERS zou het moeten zijn?!quote:
Bupa ging toch naar bedquote:
Nou, ik ben nu aan het bijlezen dus, maar ik zie nog niksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh...heb je de tekst daarvoor niet gelezen?
Of Control-F jij op 'MB' en geef je alleen dáár antwoord op.
Nou ik ben gewoon Dizer hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu aan het bijlezen dus, maar ik zie nog niks
En ik ging gelijk naar het nieuwe topic en toen zag ik dat staan vandaar
MAAR IK WEET HET DUS NOG STEEDS NIET!!
Kijk eens boven je, naar die namen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat is dan jammerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu aan het bijlezen dus, maar ik zie nog niks
En ik ging gelijk naar het nieuwe topic en toen zag ik dat staan vandaar
Ja, maar toen was het in SES, nu in SHO.quote:
Wat is daar grappig aanquote:
Ja, en jij kunt het weten, daar je dagelijks op FOK!sport komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:25 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Dat jij daar nooit actief aan mee hebt gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |