quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, het is dus geen DIZER
Ja dat betekent dus dat ik ook moe ben en wil gaan slapenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:Ik ga denk ik zo naar bed, dit duurt te lang en ik heb geen zin om te wachten meer
Oh, kom jij opeens TOEVALLIG ook langs?!?!?!quote:
Nog 1 keer...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij brand niet van innerlijk verlangen om te weten wie jou imago gebruikt?
Dat klopt dan ook weer niet![]()
Oh wacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh...heb je de tekst daarvoor niet gelezen?
Of Control-F jij op 'MB' en geef je alleen dáár antwoord op.
OF ZE SPEELT DE HEILIGE ONSCHULD!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh...heb je de tekst daarvoor niet gelezen?
Of Control-F jij op 'MB' en geef je alleen dáár antwoord op.
Wie staat dan op 1?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, kom jij opeens TOEVALLIG ook langs?!?!?!![]()
![]()
Je staat gelijk op Nr 2 in mijn verdachtenlijstje, SLET!![]()
rrrrrrrrr!!!11!11!
Jezus, iedereen kan een verschil van 1cm toch wel zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Jouw oplossingsmethoden zijn, op zijn zachtst gezecht, vergezocht...![]()
In dat geval zou je willen weten wie jou dit fliktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog 1 keer...
IK HAAAAAT KLOOOOOOOOOOOONNNNEEEEEEEN EN IK WIL ER NIKS MEE TE MAKEN HEBBEN
Of Dizer of MB.quote:
Jij.quote:
Nee hoor. Morgen ochtend gaat er een mailtje naar Yvonnequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In dat geval zou je willen weten wie jou dit flikt![]()
Je zegt/schrijft toch ook niet "Jij loop niet"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij brand niet van innerlijk verlangen om te weten wie jou imago gebruikt?
Dat klopt dan ook weer niet![]()
Leukquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Morgen ochtend gaat er een mailtje naar Yvonne
Die Dizzle post al de hele avond met . achter zijn smilies.... en nou doe jij het plotseling ookquote:
Ik ben gewoon briljantquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef Zhenar het volgende:
Als Dizer het is...dat zou gewoon zo tof zijn!
Dan probeert hij namelijk met zijn kloon te bewijzen dat hij wél Dizer is. Terwijl hij met zijn eigen username probeert te bewijzen dat de kloon níet de echte Dizer is!Ik vind het briljant, omdat het zo nergens op slaat.
![]()
Hah!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik zeg nu: het is Zhenar!
En met die conclusie ga ik slapen..
Ja jij bent Dizzle en daar willen we achter komenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zijn jullie actief bezig zeg.![]()
En dat nog zo laatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zijn jullie actief bezig zeg.![]()
Ik weet het Dizer, ik weet het.quote:
Lul.. ik heb het post nog helemaal gelezen ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
Svensational gaat meehelpen op SHO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |