Ja, dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En waar komt Svurno opeens vandaan![]()
Maar als jij Zhenar bent of MB gaat het ook weer niet opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Uuhm... MB, Dizzle en dan jij als laatste
Nou ik ben gewoon Dizer en geen Svensationalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook al af!
Hm. Ik weet eigenlijk niet wie van jullie er eerder was, maar ik als laatste klopt wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Uuhm... MB, Dizzle en dan jij als laatste
Das een makkie, bij de Fame natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm. Ik weet eigenlijk niet wie van jullie er eerder was, maar ik als laatste klopt wel.
Maar WAARRRRR was dat?!![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar als jij Zhenar bent of MB gaat het ook weer niet op![]()
Hier stondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:19 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kloon gehad waarin mijn naam nagecopyd werdt
Ik ben geen kloon, ik ben gewoon Dizert!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het nú al een kutkloon!
OK, dan kun je alleen nog maar MB zijn (of ikzelf natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Das een makkie, bij de Fame natuurlijkEn nou ophouden
.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hier stond
Dizert heeft nog nooit een kloon gehad waar in zijn naam nagecopyd werdt
Dizzlequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Dizzle met kleine letters was al gebruikt.
BEN IK DAAR NIET SLIM GENOEG VOOR OFZO?!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik verdenk Sven.
Maar stiekem ook Zhenar.Normaal zou die nooit zo snel met van die 'strikvragen' komen. Toch?
Mijn naam is Sherlock. Sherlock Holmes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizzle
Voornaam: David
Die zou dan weer wel van Dada kunnen zijn!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizzle
Voornaam: David
Die zou dan weer wel van Dada kunnen zijn!
Het is Dada niet. Dat weet ik 100% zeker.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn naam is Sherlock. Sherlock Holmes.
Hm...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.google.com/search?q=dizert&domains=forum.fok.nl&sitesearch=forum.fok.nl
En effe zoeken laat zien dat Svurno Dizer altijd Dizert noemt![]()
Dit is toch juist grappig, die verwarring!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef DlZZLE het volgende:
Jongens, hou nou op... Ik ben gewoon Dizer
Oh wacht ik snap het al!quote:
Vast welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm...
Maar wat weet Svurno van de meet???
Ik ben het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm...
Maar wat weet Svurno van de meet???
Ja tief op kuthoerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh wacht ik snap het al!
Jij probeert ons te laten denken dat het NIET jouw kloon is.
MAAR DAT IS HET WEL@!1!1111!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is Dada niet. Dat weet ik 100% zeker.
Nou, is mogelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
Het is volgens mij Zhenar.
(Ik ga deze post even bookmarken, zodat ik hem snel kan quoten als blijkt dat ik gelijk heb)
Waarom?Hoofdletters, interpunctie.
Weet genoeg over de meet.
DIZZLE registreerde zich om 14:20. Toen was hij in 'discussie' over zijn eerdere user, Pils.
Waarom niet?PI's.
Daarom.
Ja het is gewoon wel Dizer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vast wel
En nu komt Dizer die doet of hij niets weet wat hem een kloon van zich zelf zou kunnen maken![]()
Wat Zhenar zegt
O wee als jij het bent, smerig ventje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe.
Damn, op zo'n goede reden was ik vast nooit gekomen.quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe.
Ik ben het gewoon Dizer, maar ik doe lekker alsof ik niet Dizer ben zodat jullie denken dat ik Dizer ben en dan dus uiteindelijk wel zo is. Snappen jullie dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
(Ik ga deze post even bookmarken, zodat ik hem snel kan quoten als blijkt dat ik gelijk heb)
DIZZLE registreerde zich om 14:20. Toen was hij in 'discussie' over zijn eerdere user, Pils.
Waarom niet?PI's.
Daarom.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
Waarom niet?PI's.
Daarom.
Vraag iets moeilijker. Een anekdote of dergelijks.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja het is gewoon wel Dizer.
Want waarom zoud ik, MB of Dizer aan iemand hebben verteld in welke volgorde we in de FAME kwamen. En zelfs al hadden we dat verteld, wie zou dat onthouden?!
Nou, ik ben niet die kloon, maar Dizer heeft mij dat wel verteld op MSNquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Want waarom zoud ik, MB of Dizer aan iemand hebben verteld in welke volgorde we in de FAME kwamen. En zelfs al hadden we dat verteld, wie zou dat onthouden?!
Maar misschien was dat allemaal vooropgezet om iedereen nu te kunnen misleiden!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja tief op kuthoerAls ik ergens een hekel aan heb dan is het wel die kutklonen! Dat kan jij wel weten want dat ik nog een gespreksonderwerp geweest aan de bar met onze meet
![]()
![]()
Oké, ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon Dizer, maar ik doe lekker alsof ik niet Dizer ben zodat jullie denken dat ik Dizer ben en dan dus uiteindelijk wel zo is. Snappen jullie dat?.
33% kans om het juiste antwoord te gokken? Idiootquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft die vraag nou nog zin? Ik ben toch hier om te zeggen dat die Dizzle met hoofdletters geen Dizer isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Vraag iets moeilijker. Een anekdote of dergelijks.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
O wee als jij het bent, smerig ventje.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 1 kloon, en die ken je.
Da's waar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
33% kans om het juiste antwoord te gokken? Idioot
Oh ja. Dat heb ik inderdaad via msn verteldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet die kloon, maar Dizer heeft mij dat wel verteld op MSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |