quote:
Om het ingewikkeld te laten lijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom zou ik het dan niet gewoon zelf doen?![]()
Dude, dat weet ik zelfs niet meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou OK.
DIZZLE: wat hadden jullie voor eten en wat had ik en... belangrijker... wat VOND ik van mijn eten?!![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om het ingewikkeld te laten lijken.
Nee, moet je nou wachten. Wedden dat DIZZLE aka Sven aka Zhenar het wél weet...quote:
Dude... jullie hadden pizza en ik had zalm en ik vond mijn zalm gefrituurdquote:
JA, DAN ZIJN WE TENMINSTE VAN DAT GEZEIK OVER DIE KLOON AFquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Is dit weer zo'n smiley post waar wij kwaad om moeten worden?![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
DIZZLE, hoe groot was de penis van Zhenar? Was dat 32, 33 of 34 centimeter?
En nee, ik heb het niet over zijn erectie, jij geil doordenkend persoon![]()
Hoezo?! Waarom nemen jullie dat zomaar aan???quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer is het in elkgeval niet
Maar dat is juist zo leuk...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
JA, DAN ZIJN WE TENMINSTE VAN DAT GEZEIK OVER DIE KLOON AF
Sommige mensen kunnen alleen maar aan sex denken.quote:
Oeh die weet ik die weet ik die weet ik...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
DIZZLE, hoe groot was de penis van Zhenar? Was dat 32, 33 of 34 centimeter?
En nee, ik heb het niet over zijn erectie, jij geil doordenkend persoon![]()
Niet als je dat plusjes -minetjes gedoe van Bupatih aaneemtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo?! Waarom nemen jullie dat zomaar aan???
Het is zó wél Dizer!![]()
Nee, van mij mag dit wel zo'n raadsel worden dat heel lang doorgaat, zoals een suffe GTST verhaallijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik wil zo naar bed en ik wil het nog wel even weten dus schiet eens op met die kloon
Nee, maar je bent wel het eerste getal vergeten, dat was de 3.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Oeh die weet ik die weet ik die weet ik...2 cm
En nee, ik mis geen tweede getal..
Nèh, één topic is voldoende.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, van mij mag dit wel zo'n raadsel worden dat heel lang doorgaat, zoals een suffe GTST verhaallijn![]()
![]()
Maar op de volgende meet komen we er toch wel achter want volgens mij kan Dizer helemaal niet goed liegen.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:01 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Oeh die weet ik die weet ik die weet ik...2 cm
En nee, ik mis geen tweede getal..
Tot jij hem uit mijn broek komt halen, kringspiermusketier.quote:
Let je even op, Bupa drinkt cola en melk, zijn moeder drinkt waarschijnlijk nonstop wodkaquote:
Dit is voorlopig al de tweedequote:
Bupaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tot jij hem uit mijn broek komt halen, kringspiermusketier.
Niet helemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel het eerste getal vergeten, dat was de 3.
32 cm dus, klopt dat Zhenar?
Hé!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Let je even op, Bupa drinkt cola en melk, zijn moeder drinkt waarschijnlijk nonstop wodka.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Zhenar het volgende:
Het kan ook nog MB zelf gewoon zijn.
Maar ik vind dat gewoon niets voor haar. Teveel moeite enzo![]()
Oké, Zhenar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
BupaDat had ik nou nooit van jou verwacht
![]()
![]()
![]()
Jezus, het is dus geen DIZERquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet helemaal.![]()
Maar leuk dat je aan me denkt.![]()
Niks mis met Vodkaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé!Je mag vanalles zeggen over mij, zo veilig achter je pc'tje, maar van mijn moeder blijf je af!
![]()
![]()
Huh...heb je de tekst daarvoor niet gelezen?quote:
Ik heb niks over Bupa's oma gezegdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé!Je mag vanalles zeggen over mij, zo veilig achter je pc'tje, maar van mijn moeder blijf je af!
![]()
![]()
Jij brand niet van innerlijk verlangen om te weten wie jou imago gebruikt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:Ik ga denk ik zo naar bed, dit duurt te lang en ik heb geen zin om te wachten meer
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb niks over Bupa's oma gezegd
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, het is dus geen DIZER
Ja dat betekent dus dat ik ook moe ben en wil gaan slapenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:Ik ga denk ik zo naar bed, dit duurt te lang en ik heb geen zin om te wachten meer
Oh, kom jij opeens TOEVALLIG ook langs?!?!?!quote:
Nog 1 keer...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij brand niet van innerlijk verlangen om te weten wie jou imago gebruikt?
Dat klopt dan ook weer niet![]()
Oh wacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh...heb je de tekst daarvoor niet gelezen?
Of Control-F jij op 'MB' en geef je alleen dáár antwoord op.
OF ZE SPEELT DE HEILIGE ONSCHULD!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh...heb je de tekst daarvoor niet gelezen?
Of Control-F jij op 'MB' en geef je alleen dáár antwoord op.
Wie staat dan op 1?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, kom jij opeens TOEVALLIG ook langs?!?!?!![]()
![]()
Je staat gelijk op Nr 2 in mijn verdachtenlijstje, SLET!![]()
rrrrrrrrr!!!11!11!
Jezus, iedereen kan een verschil van 1cm toch wel zienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Jouw oplossingsmethoden zijn, op zijn zachtst gezecht, vergezocht...![]()
In dat geval zou je willen weten wie jou dit fliktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog 1 keer...
IK HAAAAAT KLOOOOOOOOOOOONNNNEEEEEEEN EN IK WIL ER NIKS MEE TE MAKEN HEBBEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |