Het is ook niks voor Dada.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Zhenar het volgende:
Het kan ook nog MB zelf gewoon zijn.
Maar ik vind dat gewoon niets voor haar. Teveel moeite enzo![]()
Ik haat jouw soort.quote:
En waar kom jij opeens vandaanquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Dizer het volgende:
Ik had op zijn minst een eigen TT verwacht
Steek meteen die veren in je eigen dikke reet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het hilarisch!![]()
![]()
Maar het móet wel Dizer zijn!![]()
Want hij vind dit soort grappen best leuk, als ze maar goed worden uitgevoerd.
En dit is erg goed uitgevoerd...
En waarom kan het niet Dizer zelf zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook niks voor Dada.
Het is dus óf Zhenar óf Sven.
Hoofdletters, interpunctie, PI's.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En waarom kan het niet Dizer zelf zijn?![]()
Oh.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik haat jouw soort.Nu opwieberen, de SHO-incrowd is bezig met serieuze zaken!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
't is wel jammer dat Bupatih me zo snel doorhad.. Je had ook niet zo snel na me moeten posten Zhenar, dan had Buup jou nog verdacht
.
quote:
Wat loop je te slijmen. Zou denken dat je eigenlijk opgewonden raakt.. volgens mij zit jij hierachter. Je bent samen met MB de enige twee die zoveeeeeel over mij weten. Het kan ook nog een grap van jullie beiden zijn zodat jullie hardop kunnen lachen als we gaan meetenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het hilarisch!![]()
![]()
Maar het móet wel Dizer zijn!![]()
Want hij vind dit soort grappen best leuk, als ze maar goed worden uitgevoerd.
En dit is erg goed uitgevoerd...
Nee, het is Dizer echt wel zelf.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
't is wel jammer dat Bupatih me zo snel doorhad.. Je had ook niet zo snel na me moeten posten Zhenar, dan had Buup jou nog verdacht
.
"Hun Piccolino Kalzone is zoooo lekker... maar ook zoooo groot"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Zhenar het volgende:
DIZZLE, wat vonden we van het eten in Piccolino???![]()
Maar dit kan jij ook weer zeggen om de schuld op je te nemen zo dat de echte dader niet gepakt wordquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
.
Ik zit niet op MSN, knurft.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih zegt:
Jij bent het he?
Sven zegt:
Ja, dat klopt
Bupatih zegt:
Bewijs dan
Ja, maar Volkert deed dat ook, hij had Pim niet echt vermoord.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dit kan jij ook weer zeggen om de schuld op je te nemen zo dat de echte dader niet gepakt word![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat loop je te slijmen. Zou denken dat je eigenlijk opgewonden raakt.. volgens mij zit jij hierachter. Je bent samen met MB de enige twee die zoveeeeeel over mij weten. Het kan ook nog een grap van jullie beiden zijn zodat jullie hardop kunnen lachen als we gaan meeten
En toch praat ik met jequote:
We zijn niet naar Piccollino gegaan want het zat daar vol. Dus zijn we naar die goedkopere restaurant gegaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Zhenar het volgende:
KUT DIZZLE! Alleen veilige vragen beantwoorden hm? Die meerdere mensen kunnen weten?!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Zhenar het volgende:
Ja, je spreekt hier met zijn moeder! Bupatih moest nu toch echt naar bed! Ik heb hem zonder koekjes en melk naar bed gestuurd! Hij maakt het veel te bont!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch praat ik met je
WIE HEEFT JOUW ACCOUNT GEHACKED?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch praat ik met je
WIE HEEFT JOUW ACCOUNT GEHACKED?
Ja hallo! Dat heb ik tegen meerderen geroepen via fok en msnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
We zijn niet naar Piccollino gegaan want het zat daar vol. Dus zijn we naar die goedkopere restaurant gegaan.
Laat die fopneger eens terug komen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je spreekt hier met zijn moeder! Bupatih moest nu toch echt naar bed! Ik heb hem zonder koekjes en melk naar bed gestuurd! Hij maakt het veel te bont!
Dit KAN niemand toch weten?!!?!?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
We zijn niet naar Piccollino gegaan want het zat daar vol. Dus zijn we naar die goedkopere restaurant gegaan.
Zo praat je niet over mijn zoon! Je verdient een oorvijg, rekel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Laat die fopneger eens terug komen!
Jaja, iedereen weet dat Bupa alleen maar cola drinktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je spreekt hier met zijn moeder! Bupatih moest nu toch echt naar bed! Ik heb hem zonder koekjes en melk naar bed gestuurd! Hij maakt het veel te bont!
Sapristi! Je kent mijn zoon beter dan ik!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, iedereen weet dat Bupa alleen maar cola drinkt.
Melk! Van Cola wordt ie dronken!! MELK DUS!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, iedereen weet dat Bupa alleen maar cola drinkt.
Nou OK.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo! Dat heb ik tegen meerderen geroepen via fok en msn
En dan nog, hij drinkt alleen maar Cola!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn zoon! Je verdient een oorvijg, rekel!
Waarom zou ik het dan niet gewoon zelf doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Bupatih het volgende:
Scenario:
Sven is DlZZLE en krijgt antwoorden ingefluisterd door Zhenar
Ingewikkeld? Nee. Nou dan. Dus.
Alsof dat niet gemakkelijk na te doen isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
hij zegt "die goedkope restaurant" . Dus het is Dizer wel.
Of iemand die mij heel goed nadoet natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
Dan zou het ook Meki kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |