het gaat wel werken, ik probeer het nog eventjes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Vraag anders of een modje effe je sig wil aanpassen...
Het inloggen duurt ook meestal uren bij haar...quote:
Dag schone jonkvrouwe. Spoedig zal ik mijn hoofd op uw boezem leggen, daar verzeker ik u van!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
Is Fuifduif er ook? Ik heb zin in ruzie.
Jullie zijn allemaal liev.![]()
dat blijkt, je hebt alles vrij aardig overgenomen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Da's een hobby van me, kijken...
90% van Fok is man, en alle vrouwen op fok zijn lelijke hoerenquote:
hey dingesquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
Is Fuifduif er ook? Ik heb zin in ruzie.
Jullie zijn allemaal liev.![]()
een bier-topic met een modquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Bier. 14.gif.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
90% van Fok is man, en alle vrouwen op fok zijn lelijke hoeren
Er kan nog meeeeeeer bij, er kan nog meeeeeeer bij...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeeeh.. ik ben de enige user met 2 neppers.
jep, veel meer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Er kan nog meeeeeeer bij, er kan nog meeeeeeer bij...
bijquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:25 schreef whoops het volgende:
[..]
[..]
Die d_h snapt het niet meer...![]()
![]()
dacht ik zelf:quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef -Numlock- het volgende:
de volgende lijst zal helaas niet komen i.v.m. vakantie, het spijt me
Doe jij je sig eerst maar eens goed... Het is nu twee tegen een...quote:
Krijg je er een stijve lul van?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeeeh.. ik ben de enige user met 2 neppers.
had ik al van het plaatje van whoops, die negerin.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Krijg je er een stijve lul van?
en nu 2-2quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe jij je sig eerst maar eens goed... Het is nu twee tegen een...
ja, maar het is niet zo he, dus merken we het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef tonks het volgende:
Als ik nou die van toeps had gepakt en toeps die van mij.. dat merk je niet die usernames zijn zowat het zelfde
hehe echt leuk idee dit topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij
[..]
dacht ik zelf:
heb ik dat gepost?
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef Dead-Doll het volgende:
Kijk, meer.
Leuk dat het werkte toch?...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij
[..]
dacht ik zelf:
heb ik dat gepost?
jullie zijn net echt, behalve die nep-sig.,quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...
Dat duurde bij jou nog wel effe, voordat je het merkte...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar het is niet zo he, dus merken we het wel.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...
Jij bent gewoon een prototpye...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jullie zijn net echt, behalve die nep-sig.,
Geweldig...quote:
na vijf of 6 posts van nepperts dacht ik dat dit wel erg veel toeval was..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat duurde bij jou nog wel effe, voordat je het merkte...
Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee ik ga weer terug naar BS..
Dat is gewoon veel meer mij.
tssk.. teruggaan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee ik ga weer terug naar BS..
Dat is gewoon veel meer mij.
Wil je me leren kennen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik ken veldmuis niet zo goed. Maar ik doe mijn best.
Groetjes,
veldmuis
En toen bleek het helemaal geen toeval te zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na vijf of 6 posts van nepperts dacht ik dat dit wel erg veel toeval was..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...
ik tel er maar 1 eigenlijk.. en nog was halven dan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...
en dat duurde me 1 minuut om uit te vinden. Ik bedoel, een mod die een topic opent met in de titel 'bier'.. tja.. dat kan geen toeval zijn dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef whoops het volgende:
[..]
En toen bleek het helemaal geen toeval te zijn...
En daarna dacht je, laat ik het maar meteen verklappen door het in m'n sig te zetten.... Lauw hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat duurde me 1 minuut om uit te vinden. Ik bedoel, een mod die een topic opent met in de titel 'bier'.. tja.. dat kan geen toeval zijn dus.
dat komt omdat ik het toen niet leuk vond. en nu.. ach.. nu weet iedereen het wel, dus waarom zou ik mijn sig nog aanpassen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef whoops het volgende:
[..]
En daarna dacht je, laat ik het maar meteen verklappen door het in m'n sig te zetten.... Lauw hoor...
Nee, daar ben je veel te onbekend voor...quote:
Er zijn genoeg mensen die het nog niet weten... Daarnaast is het de bedoeling dat je hier niet naar gaat linken, je bent gewoon een spelbreker dus...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat komt omdat ik het toen niet leuk vond. en nu.. ach.. nu weet iedereen het wel, dus waarom zou ik mijn sig nog aanpassen?
Hey BruiNquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
Hoi. skiczukie is terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |