dat kan dus nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:21 schreef freiss het volgende:
Hoe kan je dan je naam veranderen?
bupa bedoeld dat je met andere dingen users moet misleiden. bijvoorbeeld met de signature, ondertitel enzo. staat ook in de OPquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, daarom juist, hoe kan je dan mensen misleiden?![]()
Oh, zoals jij nu Brechtje nadoetquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
bupa bedoeld dat je met andere dingen users moet misleiden. bijvoorbeeld met de signature, ondertitel enzo. staat ook in de OP
Ha!!!!1quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
bupa bedoeldT dat je met andere dingen users moet misleiden. bijvoorbeeld met de signature, ondertitel enzo. staat ook in de OP
Nieuwe Avatar BrauN?quote:
Ja, Bioslockquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:32 schreef Dead-Doll het volgende:
Ben ik tot dusver de enige die enthousiast over dit idee is?
tsja, ik vond het eigenlijk ook wel eens leuk naast al die bagger hier.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:32 schreef Dead-Doll het volgende:
je doet als of!...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:32 schreef Dead-Doll het volgende:
En dat is het ook. Het schorem hier zou beter moeten weten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
tsja, ik vond het eigenlijk ook wel eens leuk naast al die bagger hier.![]()
Hoi, ik ben stuart en ik ben een nerdje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
tip: probeer eens een postopkrikker (Arcee, dolle_hond, etc...) want daar valt het misschien niet zo snel op
ik ben de opperheerser, de begin van het allemaal, het einde van nog wat meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoi, ik ben stuart en ik ben een nerdje.
Goed idee...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
tip: probeer eens een postopkrikker (Arcee, dolle_hond, etc...) want daar valt het misschien niet zo snel op
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
ik ben de opperheerser, de begin van het allemaal, het einde van nog wat meer
Je mist de ondertitel en signature...quote:
Maar ik weet niets van VBL...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
post in de topics waar de originele ook normaal zou posten![]()
ik heb er zin innnnnnnnnnnnnnnnn
Me too... Ben nu al gewend aan het tongetje...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik leef me helemaal in.
tong gebruikt geen pi's , sukkelquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Me too... Ben nu al gewend aan het tongetje...
PI'squote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef whoops het volgende:
Het dichten zit je in het bloeD-D, BS...
Whoops...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
tong gebruikt geen pi's , sukkel
Eindelijk een goed excuus om te kunnen baukelen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik ga hier
denk ik
niet aan
meedoen hoor
;-)))
Sta ik nog wel op de eerste plek?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:20 schreef -Numlock- het volgende:
jullie doen het goed in de dagcijfers
Is dit de eerste hap?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef Jett het volgende:
HAHAHAH DAAR HAD JIJ MIJ EVEN TUK!
ik dacht dat je bioslock was
WAT EEN GRAPJEEEE!":!:1
![]()
![]()
![]()
:D:Dd
:Dd
Volgens mij wel... Of de eerste die het toegeeft...quote:
wacht maar, ik zit je op de hielenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Sta ik nog wel op de eerste plek?
Ik denk dat ik dan beter gewoon zo m'n profiel terug kan zetten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh.
Ga niet allemaal in elkaars topic posten.
Post alleen waar je hoort te posten.
Tong en d_h dus in die opkriktopics in GC
Tong ook in SPT
veldmuis beetje overal, maar bijvoorbeeld ook in FB.
kortom: ken je mede-users
Jij past te stats gewoon aan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
wacht maar, ik zit je op de hielen
Of kies gewoon een andere, kan ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan beter gewoon zo m'n profiel terug kan zetten...
VAC is ook een optie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
nog een tip:Oversight
Je weet wel, die met de smiley voor zijn zin!
Oversight fantopic (hier is alvast een topic waar je kan meeposten)
Mien Dobbelsteen op Ned 2!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik kan het niet meer aan.
ik ook niet meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is zo lastig dat je username niet mee verandert...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja maar al die andere veranderende users brengen me in de war.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is zo lastig dat je username niet mee verandert...
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hé Veldmuis, waar was je gister op MSN?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Je zou eens columns moeten schrijven, Meki
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar je bent tonks, toch?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb een stalker
Die d_h snapt het niet meer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken die eikel niet
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef SunChaser het volgende:
Arcee, ik ontdekte ooit een bug die ik vaak heb gebruikt, was in 1999 nog
Je kon dan een nieuw e-mailadres opgeven, kreeg je ook een nieuw ww. Dan voerde je in t profiel een nieuw adres in en werd je uitgelogd omdat je een nieuw ww kreeg op dat adres. Maar als je dan vorige pagina deed zat je weer in je profielscherm en kon je elk adres invullen en kon je gewoon weer doorposten. zo had Yvon J. heel lang het e-mailadres Yvon@klokhuis.nl in haar profiel staan
BaajGuardianquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:52 schreef Renmaestro het volgende:
het lukt me niet helemaal in mn rol te komen....
Daarom kan je beter een ONZ'er nadoen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
niemand van de ONZ users weet waar die anderen in posten..![]()
Anders post je weer even lekker ergens anders dan ONZ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De tien minuten lol is over..![]()
Nou, ik was hier al een tijdje niet geweest, maar een stortvloed aan vreemde users brengt me direct naar ONZ natuurlijk. Da's duidelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Anders post je weer even lekker ergens anders dan ONZ...
Het waren juist allemaal heel bekende users toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, ik was hier al een tijdje niet geweest, maar een stortvloed aan vreemde users brengt me direct naar ONZ natuurlijk. Da's duidelijk.
hee Bup, je moet ze toch echt betere instructies geven hoor. Ineens wemelt het van de neppers.. valt wel opquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh.
Ga niet allemaal in elkaars topic posten.
Post alleen waar je hoort te posten.
Tong en d_h dus in die opkriktopics in GC
Tong ook in SPT
veldmuis beetje overal, maar bijvoorbeeld ook in FB.
kortom: ken je mede-users
Dat krijg je, met zo'n forum...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef martinuhhh het volgende:
Jammer dat veel er al weer over weten inmiddels.
Groetjes,
veldmuis
doh.. ik zet het niet voor niets in mijn sig natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef martinuhhh het volgende:
Jammer dat veel er al weer over weten inmiddels.
Groetjes,
veldmuis
Ik wou eerst een kloon aanmaken, maar daar was ik te lui voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee Bup, je moet ze toch echt betere instructies geven hoor. Ineens wemelt het van de neppers.. valt wel op![]()
doIle_hond is vast nog wel vrij...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Ik wou eerst een kloon aanmaken, maar daar was ik te lui voor![]()
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zelfs een nieuw email adres aangemaakt. Maar die werkte niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Je doet het goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zelfs een nieuw email adres aangemaakt. Maar die werkte niet.
Groetjes,
veldmuis
Heel goed BSB... !!!1111quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
Albert Heijn jaagt op Allochtonen
Is dit geloofwaardig?²
Precies, die kutuser komt in elke fucking topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doet indahnesia.com zo pathetisch om het te verzieken?²
ik verziek niets hoor.. jullie zijn gewoon slechte en luie imitators.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doet indahnesia.com zo pathetisch om het te verzieken?²
Ja, ja, nou weten we het wel... Of ga zelf iemand nadoen, of tief gewoon op...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik verziek niets hoor.. jullie zijn gewoon slechte en luie imitators.
Je 'moet' mensen met hetzelfde kleurtje nadoen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef Koewam het volgende:
KLOOTZAKKEN! ALLEMAAL EEN BAN! OPHOUDEN MET DAT GEDOE!
Sneu persoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik verziek niets hoor.. jullie zijn gewoon slechte en luie imitators.
ik hoef niemand na te doen om een leuke tijd te hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, ja, nou weten we het wel... Of ga zelf iemand nadoen, of tief gewoon op...![]()
![]()
Prima... Verpest andermand leuke tijd dan ook niet door zo'n stomme sig...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoef niemand na te doen om een leuke tijd te hebben.
nee... het verpesten voor anderen middels je sig is voor jou leuk genoegquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoef niemand na te doen om een leuke tijd te hebben.
regelmatig inderdaad, eigenlijk altijd welquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Prima... Verpest andermand leuke tijd dan ook niet door zo'n stomme sig...
Je bent vroeger zeker vaak gepest of niet?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Prima... Verpest andermand leuke tijd dan ook niet door zo'n stomme sig...
Je bent vroeger zeker vaak gepest of niet?
Dás wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
nee... het verpesten voor anderen middels je sig is voor jou leuk genoeg
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En oh...houd dit topic hier en ga het niet lopen rondspammen / aanbevelen bij andere users of in andere topics
Hoe minder van ons plan weten, hoe meer er happen.
In het topic waar ik post weet iedereen het alquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En oh...houd dit topic hier en ga het niet lopen rondspammen / aanbevelen bij andere users of in andere topics
Hoe minder van ons plan weten, hoe meer er happen.
Ik hoop die lelijke indonees...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er worden toch wel eens mensen gebanned wegens het verzieken van een topic?²
kijk voor de gein eens naar een paar ONZ users in GCSCquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er worden toch wel eens mensen gebanned wegens het verzieken van een topic?²
Doe die handtekening eens normaalquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoop die lelijke indonees...
En als je je ingelezen hebt, of gewoon onthouden had wat ik je al eerder zei, wist je nu dat ik gewoon blank ben.quote:
In indonesie is het normaal om dit soort dingen te doen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe die handtekening eens normaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En als je je ingelezen hebt, of gewoon onthouden had wat ik je al eerder zei, wist je nu dat ik gewoon blank ben.![]()
Wel goed trouwens dat je mijn sig hebt overgenomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef whoops het volgende:
[..]
In indonesie is het normaal om dit soort dingen te doen...
Praat je altijd tegen jezelf?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wel goed trouwens dat je mijn sig hebt overgenomen![]()
Komt door de kutcookies... Ofzo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef Renesite het volgende:
Waarom heeft Indahnesia bij de ene post WEL en bij de andere post GEEN fotoboek![]()
de ene is echt, de andere niet renesitequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef Renesite het volgende:
Waarom heeft Indahnesia bij de ene post WEL en bij de andere post GEEN fotoboek![]()
No shit sherlock...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de ene is echt, de andere niet renesite![]()
whehe.. dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef whoops het volgende:
Maar ik heb wel even topicreport geplaatst voor de signature van indahnesia.com, ik neem aan dat ze daar niet mee wegkomen.
inderdaad... denk dat je een permban ontvangt...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dat zien we dan wel weer
No shit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de ene is echt, de andere niet renesite![]()
hopen dat ze dan wel doe goeie indahnesia.com pakken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:07 schreef whoops het volgende:
[..]
inderdaad... denk dat je een permban ontvangt...
Hij kan het weten hoor, hij is er zelf ook ingestonken...quote:
Jezelf quoten is zo 1999quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:08 schreef whoops het volgende:
[..]
hopen dat ze dan wel doe goeie indahnesia.com pakken...
2005 bedoel je...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zo 1999
Wat ik wil is niet belangrijk...quote:
gewoon gedwongen worden is veel leuker, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat ik wil is niet belangrijk...
Dwingen klinkt ook weer zo verplicht...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon gedwongen worden is veel leuker, toch?
dwingen is prima anders hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Dwingen klinkt ook weer zo verplicht...![]()
Ik vind het wel meevallen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dwingen is prima anders hoor.
Hij is echt ge-ni-aal gewoon...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
whoops.. mijn usericon verschiet van kleur.
Nee... Je kan ook te ver gaan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neem nou over... net was je ook zo snel![]()
neuh, ik verander wel vaker van avatar hoor. alleen normaal is het een vrouwtje, nu is het wat tekst.. ach..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:18 schreef whoops het volgende:
Bovendien lijk ik nu meer op jouw user dan jij zelf...
ik weet het meissie... maar dat maakt voor mij niets uit hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef martinuhhh het volgende:
Je nieuwe icon is een beetje overbodig, indoneshia. Er is niemand die bewust tegen jou wil praten.
Groetjes,
veldmuis
1-0quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef martinuhhh het volgende:
Je nieuwe icon is een beetje overbodig, indoneshia. Er is niemand die bewust tegen jou wil praten.
Groetjes,
veldmuis
Dat zou ook zielig voor je zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heb je mijn punten eerder in dit topic niet geteld![]()
touche.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zou ook zielig voor je zijn...
precies, altijd nummer 1 zijn is niet leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zou ook zielig voor je zijn...
Ik heb het topic nou drie keer doorgelezen maar ik heb ze niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heb je mijn punten eerder in dit topic niet geteld![]()
mij nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:ik doe mee ! ik ga al iemand zoeken
Je bent inderdaad nummer 1, van mensen die het nogsteeds niet snappen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, altijd nummer 1 zijn is niet leuk.
anders schrijf je mijn username eens goed Rennie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef Renmaestro het volgende:
indanesia ga erges anders huilen ofz..
hoezo "die het nogsteeds niet snappen"? er valt weinig aan te snappen, en ik doe toch redelijk mee dacht ik zo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Je bent inderdaad nummer 1, van mensen die het nogsteeds niet snappen...
Ja inderdaad... Je doet goed mee met de boel verzieken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoezo "die het nogsteeds niet snappen"? er valt weinig aan te snappen, en ik doe toch redelijk mee dacht ik zo.
ik doe mijn best, maar jij als weblogger moet toch andere taal leren te gebruiken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
indahnesia ga ergens anders de kneus uithangen stomme mongool
hoezo dat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Je doet goed mee met de boel verzieken...
Ik kies zo wel weer een andere user...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
whoops je snapt nu wel wat je moet doen toch
Nee! neem nu alles wat hij nu heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kies zo wel weer een andere user...
Ben je nou echt zo dom? Geen wonder dat ik zoveel moeite heb je te imiteren...quote:
Één zwakzinnige is genoeg idd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kies zo wel weer een andere user...
Voor de vierde keer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee! neem nu alles wat hij nu heeft
en wie doe jij na?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef Koewam het volgende:
Tonks komt inderdaad soms uitermate grof over.Ik ken hem verder niet, maar mag hem eigenlijk al niet
Wat mij betreft gewoon altijd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind dit echt een goed idee
Doen we dit nu elke zaterdag ?
och jee, dat zou wat zijn zegquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind dit echt een goed idee
Doen we dit nu elke zaterdag ?
dat maakt het wel handig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon altijd...
Wat zou dat zijn dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och jee, dat zou wat zijn zeg
Ja, dan kan men een beetje wennen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat maakt het wel handig.
Dan is het aanvaardbaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, dan kan men een beetje wennen...
Verander je sig even die klopt niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon altijd...
doe ik ook, ik ben bier aan het drinken, praten gaat niet tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:49 schreef tonks het volgende:
Hey pindapeller. bekhoude
ooh.. lekker..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Indahnesia kuthoer.
Nee joh, ik hou mensen graag voor het lapje...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verander je sig even die klopt niet.
Serieus ja?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou mensen graag voor het lapje...
wie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
haal die link weg !
spelbederver
Neem gewoon het linkje uit mijn sig over... Mag wel...quote:
*proest*quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef whoops het volgende:
een nieuwe geopend voor jullie
ooh.. dank je.. die zal ik er even inzettenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Neem gewoon het linkje uit mijn sig over... Mag wel...
Dat is tof van je, knul...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dank je.. die zal ik er even inzetten
Als het niet lukt zeg je het even he? Ik ben expert in andermans sig's...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dank je.. die zal ik er even inzetten
het lukt me nog niet nee.. beetje moeilijk te kopieren... je sig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Als het niet lukt zeg je het even he? Ik ben expert in andermans sig's...
Geef me je wachtwoord maar even... Trekken we die ook gewoon gelijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het lukt me nog niet nee.. beetje moeilijk te kopieren... je sig.
okay, daar ga je me net iets te ver, zo'n goede nep-kloon vind ik je ook nog nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Geef me je wachtwoord maar even... Trekken we die ook gewoon gelijk...
Oog voor detail is belangrijk, in deze...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ach, hoe zal ik het zeggen. Ik kan me er tamelijk goed in vinden.
He papzak...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
Is Fuifduif er ook? Ik heb zin in ruzie.
Jullie zijn allemaal liev.![]()
goed gezien..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Oog voor detail is belangrijk, in deze...
Vraag anders of een modje effe je sig wil aanpassen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoezo? werkt toch prima zo?
Da's een hobby van me, kijken...quote:
Ah, jij bent die hoer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
De ontdekking. Een wereld gaat open voor onze Sven.
de database is zwaar belastquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
het gaat wel werken, ik probeer het nog eventjes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Vraag anders of een modje effe je sig wil aanpassen...
Het inloggen duurt ook meestal uren bij haar...quote:
Dag schone jonkvrouwe. Spoedig zal ik mijn hoofd op uw boezem leggen, daar verzeker ik u van!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
dat blijkt, je hebt alles vrij aardig overgenomen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Da's een hobby van me, kijken...
90% van Fok is man, en alle vrouwen op fok zijn lelijke hoerenquote:
hey dingesquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
een bier-topic met een modquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Bier. 14.gif.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
90% van Fok is man, en alle vrouwen op fok zijn lelijke hoeren
Er kan nog meeeeeeer bij, er kan nog meeeeeeer bij...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeeeh.. ik ben de enige user met 2 neppers.
jep, veel meer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Er kan nog meeeeeeer bij, er kan nog meeeeeeer bij...
bijquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:25 schreef whoops het volgende:
[..]
[..]
Die d_h snapt het niet meer...![]()
![]()
dacht ik zelf:quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef -Numlock- het volgende:
de volgende lijst zal helaas niet komen i.v.m. vakantie, het spijt me
Doe jij je sig eerst maar eens goed... Het is nu twee tegen een...quote:
Krijg je er een stijve lul van?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeeeh.. ik ben de enige user met 2 neppers.
had ik al van het plaatje van whoops, die negerin.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Krijg je er een stijve lul van?
en nu 2-2quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe jij je sig eerst maar eens goed... Het is nu twee tegen een...
ja, maar het is niet zo he, dus merken we het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef tonks het volgende:
Als ik nou die van toeps had gepakt en toeps die van mij.. dat merk je niet die usernames zijn zowat het zelfde
hehe echt leuk idee dit topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij
[..]
dacht ik zelf:
heb ik dat gepost?
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef Dead-Doll het volgende:
Kijk, meer.
Leuk dat het werkte toch?...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij
[..]
dacht ik zelf:
heb ik dat gepost?
jullie zijn net echt, behalve die nep-sig.,quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...
Dat duurde bij jou nog wel effe, voordat je het merkte...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar het is niet zo he, dus merken we het wel.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...
Jij bent gewoon een prototpye...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jullie zijn net echt, behalve die nep-sig.,
Geweldig...quote:
na vijf of 6 posts van nepperts dacht ik dat dit wel erg veel toeval was..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat duurde bij jou nog wel effe, voordat je het merkte...
Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee ik ga weer terug naar BS..
Dat is gewoon veel meer mij.
tssk.. teruggaan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee ik ga weer terug naar BS..
Dat is gewoon veel meer mij.
Wil je me leren kennen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik ken veldmuis niet zo goed. Maar ik doe mijn best.
Groetjes,
veldmuis
En toen bleek het helemaal geen toeval te zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
na vijf of 6 posts van nepperts dacht ik dat dit wel erg veel toeval was..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...
ik tel er maar 1 eigenlijk.. en nog was halven dan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat mag ook.... indahnesia.com's zijn er genoeg momenteel...
en dat duurde me 1 minuut om uit te vinden. Ik bedoel, een mod die een topic opent met in de titel 'bier'.. tja.. dat kan geen toeval zijn dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef whoops het volgende:
[..]
En toen bleek het helemaal geen toeval te zijn...
En daarna dacht je, laat ik het maar meteen verklappen door het in m'n sig te zetten.... Lauw hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat duurde me 1 minuut om uit te vinden. Ik bedoel, een mod die een topic opent met in de titel 'bier'.. tja.. dat kan geen toeval zijn dus.
dat komt omdat ik het toen niet leuk vond. en nu.. ach.. nu weet iedereen het wel, dus waarom zou ik mijn sig nog aanpassen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef whoops het volgende:
[..]
En daarna dacht je, laat ik het maar meteen verklappen door het in m'n sig te zetten.... Lauw hoor...
Nee, daar ben je veel te onbekend voor...quote:
Er zijn genoeg mensen die het nog niet weten... Daarnaast is het de bedoeling dat je hier niet naar gaat linken, je bent gewoon een spelbreker dus...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat komt omdat ik het toen niet leuk vond. en nu.. ach.. nu weet iedereen het wel, dus waarom zou ik mijn sig nog aanpassen?
Hey BruiNquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
Hoi. skiczukie is terug.
Je was weg?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef skiczukie het volgende:
Hoi. skiczukie is terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |