Het waren juist allemaal heel bekende users toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, ik was hier al een tijdje niet geweest, maar een stortvloed aan vreemde users brengt me direct naar ONZ natuurlijk. Da's duidelijk.

hee Bup, je moet ze toch echt betere instructies geven hoor. Ineens wemelt het van de neppers.. valt wel opquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh.
Ga niet allemaal in elkaars topic posten.
Post alleen waar je hoort te posten.
Tong en d_h dus in die opkriktopics in GC
Tong ook in SPT
veldmuis beetje overal, maar bijvoorbeeld ook in FB.
kortom: ken je mede-users

Dat krijg je, met zo'n forum...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef martinuhhh het volgende:
Jammer dat veel er al weer over weten inmiddels.
Groetjes,
veldmuis

doh.. ik zet het niet voor niets in mijn sig natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef martinuhhh het volgende:
Jammer dat veel er al weer over weten inmiddels.
Groetjes,
veldmuis

Ik wou eerst een kloon aanmaken, maar daar was ik te lui voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee Bup, je moet ze toch echt betere instructies geven hoor. Ineens wemelt het van de neppers.. valt wel op![]()

doIle_hond is vast nog wel vrij...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Ik wou eerst een kloon aanmaken, maar daar was ik te lui voor![]()

Dat blijkt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]

Ja ik ook. Zelfs een nieuw email adres aangemaakt. Maar die werkte niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef -Numlock- het volgende:
[..]

Je doet het goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zelfs een nieuw email adres aangemaakt. Maar die werkte niet.
Groetjes,
veldmuis

Heel goed BSB... !!!1111quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
Albert Heijn jaagt op Allochtonen
Is dit geloofwaardig?²

Precies, die kutuser komt in elke fucking topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doet indahnesia.com zo pathetisch om het te verzieken?²

ik verziek niets hoor.. jullie zijn gewoon slechte en luie imitators.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doet indahnesia.com zo pathetisch om het te verzieken?²

Ja, ja, nou weten we het wel... Of ga zelf iemand nadoen, of tief gewoon op...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik verziek niets hoor.. jullie zijn gewoon slechte en luie imitators.

Je 'moet' mensen met hetzelfde kleurtje nadoen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef Koewam het volgende:
KLOOTZAKKEN! ALLEMAAL EEN BAN! OPHOUDEN MET DAT GEDOE!

Sneu persoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik verziek niets hoor.. jullie zijn gewoon slechte en luie imitators.

ik hoef niemand na te doen om een leuke tijd te hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, ja, nou weten we het wel... Of ga zelf iemand nadoen, of tief gewoon op...![]()
![]()

Prima... Verpest andermand leuke tijd dan ook niet door zo'n stomme sig...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoef niemand na te doen om een leuke tijd te hebben.

nee... het verpesten voor anderen middels je sig is voor jou leuk genoegquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoef niemand na te doen om een leuke tijd te hebben.

regelmatig inderdaad, eigenlijk altijd welquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Prima... Verpest andermand leuke tijd dan ook niet door zo'n stomme sig...
Je bent vroeger zeker vaak gepest of niet?

quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Prima... Verpest andermand leuke tijd dan ook niet door zo'n stomme sig...
Je bent vroeger zeker vaak gepest of niet?

Dás wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
nee... het verpesten voor anderen middels je sig is voor jou leuk genoeg

quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En oh...houd dit topic hier en ga het niet lopen rondspammen / aanbevelen bij andere users of in andere topics
Hoe minder van ons plan weten, hoe meer er happen.
In het topic waar ik post weet iedereen het alquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En oh...houd dit topic hier en ga het niet lopen rondspammen / aanbevelen bij andere users of in andere topics
Hoe minder van ons plan weten, hoe meer er happen.

Ik hoop die lelijke indonees...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er worden toch wel eens mensen gebanned wegens het verzieken van een topic?²

kijk voor de gein eens naar een paar ONZ users in GCSCquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er worden toch wel eens mensen gebanned wegens het verzieken van een topic?²

Doe die handtekening eens normaalquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoop die lelijke indonees...

En als je je ingelezen hebt, of gewoon onthouden had wat ik je al eerder zei, wist je nu dat ik gewoon blank ben.quote:

In indonesie is het normaal om dit soort dingen te doen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe die handtekening eens normaal![]()
![]()

quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En als je je ingelezen hebt, of gewoon onthouden had wat ik je al eerder zei, wist je nu dat ik gewoon blank ben.![]()

Wel goed trouwens dat je mijn sig hebt overgenomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef whoops het volgende:
[..]
In indonesie is het normaal om dit soort dingen te doen...

Praat je altijd tegen jezelf?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wel goed trouwens dat je mijn sig hebt overgenomen![]()

Komt door de kutcookies... Ofzo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef Renesite het volgende:
Waarom heeft Indahnesia bij de ene post WEL en bij de andere post GEEN fotoboek![]()

de ene is echt, de andere niet renesitequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef Renesite het volgende:
Waarom heeft Indahnesia bij de ene post WEL en bij de andere post GEEN fotoboek![]()

No shit sherlock...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de ene is echt, de andere niet renesite![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |