Sta ik nog wel op de eerste plek?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:20 schreef -Numlock- het volgende:
jullie doen het goed in de dagcijfers
Is dit de eerste hap?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef Jett het volgende:
HAHAHAH DAAR HAD JIJ MIJ EVEN TUK!
ik dacht dat je bioslock was
WAT EEN GRAPJEEEE!":!:1
![]()
![]()
![]()
:D:Dd
:Dd
Volgens mij wel... Of de eerste die het toegeeft...quote:
wacht maar, ik zit je op de hielenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Sta ik nog wel op de eerste plek?
Ik denk dat ik dan beter gewoon zo m'n profiel terug kan zetten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh.
Ga niet allemaal in elkaars topic posten.
Post alleen waar je hoort te posten.
Tong en d_h dus in die opkriktopics in GC
Tong ook in SPT
veldmuis beetje overal, maar bijvoorbeeld ook in FB.
kortom: ken je mede-users
Jij past te stats gewoon aan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
wacht maar, ik zit je op de hielen
Of kies gewoon een andere, kan ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan beter gewoon zo m'n profiel terug kan zetten...
VAC is ook een optie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
nog een tip:Oversight
Je weet wel, die met de smiley voor zijn zin!
Oversight fantopic (hier is alvast een topic waar je kan meeposten)
Mien Dobbelsteen op Ned 2!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik kan het niet meer aan.
ik ook niet meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is zo lastig dat je username niet mee verandert...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja maar al die andere veranderende users brengen me in de war.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is zo lastig dat je username niet mee verandert...
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hé Veldmuis, waar was je gister op MSN?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Je zou eens columns moeten schrijven, Meki
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar je bent tonks, toch?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb een stalker
Die d_h snapt het niet meer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken die eikel niet
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef SunChaser het volgende:
Arcee, ik ontdekte ooit een bug die ik vaak heb gebruikt, was in 1999 nog
Je kon dan een nieuw e-mailadres opgeven, kreeg je ook een nieuw ww. Dan voerde je in t profiel een nieuw adres in en werd je uitgelogd omdat je een nieuw ww kreeg op dat adres. Maar als je dan vorige pagina deed zat je weer in je profielscherm en kon je elk adres invullen en kon je gewoon weer doorposten. zo had Yvon J. heel lang het e-mailadres Yvon@klokhuis.nl in haar profiel staan
BaajGuardianquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:52 schreef Renmaestro het volgende:
het lukt me niet helemaal in mn rol te komen....
Daarom kan je beter een ONZ'er nadoen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
niemand van de ONZ users weet waar die anderen in posten..![]()
Anders post je weer even lekker ergens anders dan ONZ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De tien minuten lol is over..![]()
Nou, ik was hier al een tijdje niet geweest, maar een stortvloed aan vreemde users brengt me direct naar ONZ natuurlijk. Da's duidelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Anders post je weer even lekker ergens anders dan ONZ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |