We hielden toch van elkaar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
Grappig man.
Jij bent niet nieuw.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef kanaiken het volgende:
*meldt
wat is een zachte aanbetaling?
Ze bedoeld waarschijnlijk een zachte aanbetaling in naturaquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Renmaestro het volgende:
Wat versta je onder een zachte aanbetaling?
Wel hoorquote:
Doe een voorstel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Renmaestro het volgende:
Wat versta je onder een zachte aanbetaling?
Ik word geroepen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
Nee echt "Ha-Ha"
Als je oldbies maar pijpt voor gratis..quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:32 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja, wie volgt?
En wat is nu de grap?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef Jett het volgende:
HAHAHAH DAAR HAD JIJ MIJ EVEN TUK!
ik dacht dat je bioslock was
WAT EEN GRAPJEEEE!":!:1
![]()
![]()
![]()
:D:Dd
:Dd
weeni ik snapte het topique niet, ik dacht dan zal het wel allemaal 1 grote grap zijnquote:
Heel dit aardse bestaan is een grote grap...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Jett het volgende:
[..]
weeni ik snapte het topique niet, ik dacht dan zal het wel allemaal 1 grote grap zijn
Yvonne komt dan wel niet uit Epenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:15 schreef Devlinsect het volgende:
Yvonne die gepepen wil worden?![]()
Dacht dat je geen piemel had![]()
Totaal niet, mijnheer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef yvonne het volgende:
Ik wil wel gepepen worden, ik ben alleen een oldbie, bezwaar tegen?
Lang leve de grappen en grollen van wannabe-bert&erniequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:28 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Yvonne komt dan wel niet uit Epen
Toch heeft ze 't voltooid deelwoord nog niet goed begrepen
Ze vroeg na de daad
Met haar mond nog vol zaad
"Heb ik nu gepijpt of gepepen?"
Ergens tussen Polen en Rusland.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:09 schreef HuHu het volgende:
Waar ligt trouwens de newbie - oldie grens, beste DD?
Beschouw het als een complot, mijn beste C.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom doet iedereen elkander na?
Psst waar staat jouw oude profiel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:37 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Beschouw het als een complot, mijn beste C.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |