Jij vind dat het niet eten van Nederlands voedsel verloedering isquote:
nee, dat albert hein voedsel uit andere 'onbekende' culturen in de schappen legtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij vind dat het niet eten van Nederlands voedsel verloedering is?
²
Ik snap echt niet wat daar mis zou kunnen zijn, het is toch niet vergiftigd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
[..]
nee, dat albert hein voedsel uit andere 'onbekende' culturen in de schappen legt
ik ben geen racist maar ik hou niet van buitenlanders jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar mis zou kunnen zijn, het is toch niet vergiftigd?
Je bent toch geen racist he?²
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben geen racist maar ik hou niet van buitenlanders ja
contradictio in terminisquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben geen racist maar ik hou niet van buitenlanders ja
of net zoiets als 'ik ben geen nerd maar ik werk wel met computers'quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef saussie het volgende:
Ik ben geen racist maar hou niet van buitenlanders is net zoiets als "ik ben geen tuinder maar ik werk wel in de tuin"
dat slaat dus echt weer nergens opquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef wlsandman het volgende:
[..]
of net zoiets als 'ik ben geen nerd maar ik werk wel met computers'![]()
(sorry ik kon het niet laten)
iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef keijz het volgende:
[..]
dat slaat dus echt weer nergens op
ach johquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gelukkig was al langer bekend dat racisten niet over zo'n grote herseninhoud beschikken²
Echt waar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef master_X het volgende:
leuk man krijgen we allemaal buitelandse en extostixhe producten maar de bloemkool en sla en ook de patat gaan eruit![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
[..]
nee, dat albert hein voedsel uit andere 'onbekende' culturen in de schappen legt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |